Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
je hebt te veel naar de foto van je dochter zitten kijken.
whatever, maar ik kan tenminste lezen. Ik zeg het je, de eerste keer dat hij kontrole krijgt heeft hij een fikse boete wegens het voeren van 2 verschillende nummerplaten RAM - I01 vooraan en RAM - 101 achteraan ... maar daar ga ik niet wakker van liggen natuurlijk
whatever, maar ik kan tenminste lezen. Ik zeg het je, de eerste keer dat hij kontrole krijgt heeft hij een fikse boete wegens het voeren van 2 verschillende nummerplaten RAM - I01 vooraan en RAM - 101 achteraan ... maar daar ga ik niet wakker van liggen natuurlijk
ach, wie zeurt daar nu over. Durf te wedden dat er over 5 jaar nog niemand iets van gezegd heeft, laat staan een fikse boete gegeven heeft...
ach, wie zeurt daar nu over. Durf te wedden dat er over 5 jaar nog niemand iets van gezegd heeft, laat staan een fikse boete gegeven heeft...
Tuurlijk, ik haalde het gewoon even aan.
Ikzelf ben de laatste 5 jaar slechts 1 keer aan de kant gezet. En dan kijken ze wel degelijk je nummerplaten na hoor.
Het kan mij allemaal geen zak schelen, bende snotapen
ik zeg alleen dat de flikken dat ook gaan zien, en dan zal het Rami zijn beste dag niet zijn..
Nog een fijne dag verder
Comment