Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Btw die chauffeur heeft een zalig leventje volgens mij.
Ik vind dat maar een saai bestaan.
Je mag met die kar rijden, oke, maar voor de rest...
Als de baas op cafe wilt, moet je je ook maar zien te amuseren, maar je kan niet drinken, als de baas op restaurant zit, zit je ofwel nog in de auto, ofwel ook alleen een paar tafeltjes verder, ...
Heb het een paar keer gedaan, als sporadische vriendendienst vind ik het niet erg om te doen, maar om dat nu elke dag te doen....
Iemand een idee welke dit is? Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ferrari?
Waw, dit is een Monteverdi High Speed 375 S uit 1970. Er zijn er maar een paar van gebouwd (dit is nu nog eens een zéér zeldzame spot en eens iets anders dan al die Porsches, Ferraris en Bentleys die je op iedere straathoek tegenkomt in Knokke ...)
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Denk ook dat die eerder naar de fotograaf kijkt ipv naar de wagen.
De fotograaf zat lekker binnen hoor met ne warme choco in zijn handen op dat hoekske daar. De kans dat ze mij gezien heeft is dus wel heel klein. Blijkbaar zijn er ook dames met respect voor auto's...
Misschien maakte de 375S een raar geluidje
In ieder geval 1 der vetste spots die ik hier al gezien heb, deze Zwitserse sportwagen.
En knap van Delorean om die te herkennen.. ik dacht eerst aan een oude Bristol of Ferrari of zo hier nog een paar uit het rariteitenkabinet
Comment