Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
    die kar zet precies een drift alsof zijn leven er vanaf hangt

Zaaaalige foto
    Last edited by ; 17/12/2008, 20:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Heb je hem ingehaald?
      Maakt dat uit dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
        Maakt dat uit dan?
        Gewoon leuk om te weten, weent ni .
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              die kar zet precies een drift alsof zijn leven er vanaf hangt

Zaaaalige foto
              Thx!

Btw die chauffeur heeft een zalig leventje volgens mij. Weet eigenlijk iemand waar die Phantom woont?

Comment

Weet eigenlijk iemand waar die Phantom woont?
                Ik weet enkel waar zijn huis woont

Comment

Btw die chauffeur heeft een zalig leventje volgens mij.
                  Ik vind dat maar een saai bestaan.
                  Je mag met die kar rijden, oke, maar voor de rest...

Als de baas op cafe wilt, moet je je ook maar zien te amuseren, maar je kan niet drinken, als de baas op restaurant zit, zit je ofwel nog in de auto, ofwel ook alleen een paar tafeltjes verder, ...

Heb het een paar keer gedaan, als sporadische vriendendienst vind ik het niet erg om te doen, maar om dat nu elke dag te doen....

Comment

• Enkele foto's van vorig weekend. Wegens de koude had ik geen zin om achter de wagens te crossen zoals gewoonlijk vandaar mijn povere vangst.

Comment

• Comment

• Voor die GT2 kon je toch wel een inspanning doen
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iemand een idee welke dit is? Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ferrari?

en nog een DBS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                            Iemand een idee welke dit is? Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ferrari?

Waw, dit is een Monteverdi High Speed 375 S uit 1970. Er zijn er maar een paar van gebouwd (dit is nu nog eens een zéér zeldzame spot en eens iets anders dan al die Porsches, Ferraris en Bentleys die je op iedere straathoek tegenkomt in Knokke ...)
                            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Opmerkelijk koppel op de achtergrond : Mevrouw kijkt om naar de Monteverdi, terwijl meneer gewoon doorloopt.
                              Moet toch andersom zijn, niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten
                                Opmerkelijk koppel op de achtergrond : Mevrouw kijkt om naar de Monteverdi, terwijl meneer gewoon doorloopt.

misschien liep mevrouw daar met haren aanbidder en keek ze naar de fotograaf

Comment

• Denk ook dat die eerder naar de fotograaf kijkt ipv naar de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                                    Denk ook dat die eerder naar de fotograaf kijkt ipv naar de wagen.
                                    De fotograaf zat lekker binnen hoor met ne warme choco in zijn handen op dat hoekske daar. De kans dat ze mij gezien heeft is dus wel heel klein. Blijkbaar zijn er ook dames met respect voor auto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                      Iemand een idee welke dit is? Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ferrari?

Inderdaad Mega spot ( ik beetje jaloers zijn )
                                      24 stuks van gemaakt (Monteverdi High Speed 375 S Frua) of misschien toch van Fissore ? iemand
                                      Last edited by ; 18/12/2008, 19:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martenni Bekijk Berichten
                                        Opmerkelijk koppel op de achtergrond : Mevrouw kijkt om naar de Monteverdi, terwijl meneer gewoon doorloopt.
                                        Ik zou zeggen: klik vanboven eens op de link van Winnaars BlackBerry Curve 8310. Vrouwen hebben in 2008 ook interesse voor mooie automobielen.

Comment

• Misschien maakte de 375S een raar geluidje
                                          In ieder geval 1 der vetste spots die ik hier al gezien heb, deze Zwitserse sportwagen.
                                          En knap van Delorean om die te herkennen.. ik dacht eerst aan een oude Bristol of Ferrari of zo
                                          hier nog een paar uit het rariteitenkabinet

Comment

Working...
                                          X