Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zijn inderdaad exclusieve wagens, alleen vind ik ze dit keer minder qua kwaliteit (als ik dat mag zeggen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Ik vraag me af of Audi doelbewust zo'n lelijke velgen maakt, om haar klanten vlugger naar de optielijst te doen grijpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Nice pics @ Tom en Dennis.
Congrats Tom met autogespot.com foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenUw vrienden lachen u uitOorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMa zie, je vrienden zijn weer aan het lachen met '''Ah Tom moet alweer een foto maken van een speciale auto''
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMa zie, je vrienden zijn weer aan het lachen met '''Ah Tom moet alweer een foto maken van een speciale auto''
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie met die witte sjaal of die andere?
Edit zegt dat ge volgende keer rapper moet editten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDie witte R8 is zeer mooi in beeld gebracht, jammer van dat volk erachter.
Wat er aan die mini's nu zo speciaal is ?
Eerste mini is een works GP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZolang vrouwen niet met "kerel" worden aangesproken, zou ik gokken op die man achter de R8
Edit zegt dat ge volgende keer rapper moet editten
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIdd, witte R8 staat er mooi op
Eerste mini is een works GP
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenKnappe spots Tom, die zwarte R8 in zo'n louchere buurt..Hij zal wel voor de wereldwinkel daar geweest zijn zeker?
LOL
Medunkt kent ge Gent ni zo goed.
Dat is verre van een louche buurt daar. Moest em em nu midden in t Rabot gespot hebben, ok
Comment
Comment