Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAl een paar keer zien rijden, eindelijk op foto gekregen.
Moet volgens mij een van de enige in België zijn?
Is bij mijn weten ook de enige (non-rally) in België. In Nederland is er ook nog eentje in steel blue. En verder heb ik weet van 2 breaks STI uit UK gehaald.
Nuja, in UK kan je mooie koopjes doen. En dan zwijgen we nog over Japen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenmeegereden met deze prachtige Ferrari 599 GTB
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenType R
Is bij mijn weten ook de enige (non-rally) in België. In Nederland is er ook nog eentje in steel blue. En verder heb ik weet van 2 breaks STI uit UK gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenType R
Even met de eigenaar gesproken, hij heeft hem een jaar ongeveer nu. Pas krukaslager erdoor, dus heel de motor is net gereviseerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenWat is dat voor iets? De top-Impreza?Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtendit,zeer exclusief lijkt me
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDit is er eentje die uit Japan komt. (extreme imports)
Even met de eigenaar gesproken, hij heeft hem een jaar ongeveer nu. Pas krukaslager erdoor, dus heel de motor is net gereviseerd.
De coupé is enkel in de UK en de VS (atmo) verkocht geweest. Type R had dan nog enkele updates tov een standaard GTT waardoor ie toch nog net iets beter is.
Afgeleide hiervan is bv. de P1 met de eeuwige discussie dewelke beter is: P1 of 22B...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenDe top-Impreza zou ik niet zeggen, maar wel exclusieve versie.
De coupé is enkel in de UK en de VS (atmo) verkocht geweest. Type R had dan nog enkele updates tov een standaard GTT waardoor ie toch nog net iets beter is.
Afgeleide hiervan is bv. de P1 met de eeuwige discussie dewelke beter is: P1 of 22B...
Heeft wel een heel korte boite zei de eigenaar. 120 in 5e was 4000tpm ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk dacht oorspronkelijk een P1 te zien, maar het bleek toch niet.
Heeft wel een heel korte boite zei de eigenaar. 120 in 5e was 4000tpm ofzo.
Tenzij overspoten, maar doe je niet met Ltd model lijkt me.
Kan ik goed geloven. De P1 was lang de snelste kar van 0 tot 60 (kph!) door de megakorte eerste versnelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
Hilarisch.
Zou wel eens de auto van Niels Lagrange kunnen zijn, die rijdt met zo éne
(aangezien er een L inhangt zal het de zijne wel zijnLast edited by G-Power; 11/10/2008, 11:03.Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenWaar is deze getrokken?
Zou wel eens de auto van Niels Lagrange kunnen zijn, die rijdt met zo éne
(aangezien er een L inhangt zal het de zijne wel zijn
Comment
Comment