Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Al een paar keer zien rijden, eindelijk op foto gekregen.
    Moet volgens mij een van de enige in België zijn?

Er rijden 2 witte breaks rond in Brugge. Ik geloof dat een van de twee een STI is.
    AutoMinded.be

Comment

• Ik denk niet dat Carlito de kleur bedoelde

Let eens op het aantal deuren
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• mooie wrx sti

Comment

• Al een paar keer zien rijden, eindelijk op foto gekregen.

Dat is pas exclusief

Comment

• Vandaag heb ik er ook één gezien.

Comment

Al een paar keer zien rijden, eindelijk op foto gekregen.
              Type R

Is bij mijn weten ook de enige (non-rally) in België. In Nederland is er ook nog eentje in steel blue. En verder heb ik weet van 2 breaks STI uit UK gehaald.

Nuja, in UK kan je mooie koopjes doen. En dan zwijgen we nog over Japen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                meegereden met deze prachtige Ferrari 599 GTB

Geweldig interieur idd. Vriendelijke eigenaar ook.

1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Deze nog gezien in Hasselt aan de Holiday Inn:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Mag ik deze in uw highste res?
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                      Type R

Is bij mijn weten ook de enige (non-rally) in België. In Nederland is er ook nog eentje in steel blue. En verder heb ik weet van 2 breaks STI uit UK gehaald.

Wat is dat voor iets? De top-Impreza?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        dit,zeer exclusief lijkt me
                        Last edited by gahan; 11/10/2008, 07:13.

Comment

• Eeen Carver One , Matzwart !

Meer Picca's? PM'etje plz

Comment

Type R

Dit is er eentje die uit Japan komt. (extreme imports)
                            Even met de eigenaar gesproken, hij heeft hem een jaar ongeveer nu. Pas krukaslager erdoor, dus heel de motor is net gereviseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                              dit,zeer exclusief lijkt me
                              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Dit is er eentje die uit Japan komt. (extreme imports)
                              Even met de eigenaar gesproken, hij heeft hem een jaar ongeveer nu. Pas krukaslager erdoor, dus heel de motor is net gereviseerd.
                              De top-Impreza zou ik niet zeggen, maar wel exclusieve versie.
                              De coupé is enkel in de UK en de VS (atmo) verkocht geweest. Type R had dan nog enkele updates tov een standaard GTT waardoor ie toch nog net iets beter is.

Afgeleide hiervan is bv. de P1 met de eeuwige discussie dewelke beter is: P1 of 22B...

Comment

• die STI's zijn dan wel exclusief ,ik vind ze echt niet mooi

Comment

De top-Impreza zou ik niet zeggen, maar wel exclusieve versie.
                                  De coupé is enkel in de UK en de VS (atmo) verkocht geweest. Type R had dan nog enkele updates tov een standaard GTT waardoor ie toch nog net iets beter is.

Afgeleide hiervan is bv. de P1 met de eeuwige discussie dewelke beter is: P1 of 22B...
                                  Ik dacht oorspronkelijk een P1 te zien, maar het bleek toch niet.

Heeft wel een heel korte boite zei de eigenaar. 120 in 5e was 4000tpm ofzo.

Comment

Ik dacht oorspronkelijk een P1 te zien, maar het bleek toch niet.

Heeft wel een heel korte boite zei de eigenaar. 120 in 5e was 4000tpm ofzo.
                                    Dan zou ie blauw moeten geweest zijn
                                    Tenzij overspoten, maar doe je niet met Ltd model lijkt me.

Kan ik goed geloven. De P1 was lang de snelste kar van 0 tot 60 (kph!) door de megakorte eerste versnelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten

Hilarisch.
                                      Waar is deze getrokken?
                                      Zou wel eens de auto van Niels Lagrange kunnen zijn, die rijdt met zo éne
                                      (aangezien er een L inhangt zal het de zijne wel zijn
                                      Last edited by G-Power; 11/10/2008, 11:03.
                                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• 22B
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                          Waar is deze getrokken?
                                          Zou wel eens de auto van Niels Lagrange kunnen zijn, die rijdt met zo éne
                                          (aangezien er een L inhangt zal het de zijne wel zijn
                                          nog eens e bewijs da ge meer geld dan talent moet hebben in de racerij

Comment

Working...
                                          X