Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ojéééé...
    Rond een uur of half 5 ben ik dit tegen gekomen richting aarschot...
    De eerste kéér in mijn leven om dit beest rijdend en horend te zien...Poink*
    Foto's zeggen wel méér dan woorden...al zijn de foto's gsm kwaliteit...
    Voor de leken...Mercedes S 65 AMG (long version, altijd bij deze versie)...
    In een redelijke korte bocht op een expres, reden we 150km/h en dat was ook de limiet van onze wagen...waarbij de S klasse als een plank op de weg lag
    Zalig nummerplaat ook, en dat geluid...ik kan blijven babbelen (dromen) over dit 612pk en 1000 Nm monster...

...Omfg

Comment

• Zeer knappe spot
      In die Opel garage trouwens staat er een prachtige, zilvergrijze GT

Comment

• Nice die S65 amg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          In die Opel garage trouwens staat er een prachtige, zilvergrijze GT
          Ja die heb ik daar ook al eens bezien

Comment

• Gisteren dagje Knokke:

Comment

• Comment

• Comment

• Knokke

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten

Aah, den bakker!
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Knappe foto's!!

Comment

• zorgde voor wat kleur in een grijze zondagochtend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten

Die rijdt toch al heel lang op transitplaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                Al jaren volgens mij, ik zie die praktisch altijd rijden als ik in Knokke ben, een echte habitué. (die twee zwarte Ferrari's hierboven trouwens ook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  Volgens mij heet de eigenaar Kurt, hij doet import van exotics (in Westkapelle als ik me het goed herinner). Op een BBQ van een kennis heb ik met hem gepraat, hij was toen met de AM DBS. Hij zei langs zn neus weg dat hij nog een Ford GT40 had, maar die vond hij een beetje een 'johnny bak'. Rijdt wel 'heel snel rechtdoor' zei hij.
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

• Heb enkele fotootjes uit Parijs geupped, niet veel though (heb er ook niet veel gemaakt). Low-res camera en ik kan geen foto's trekken

Comment

• Dan nog deze gespot:

Gelukkig kon ik die de dag erna van een pak dichterbij bekijken

Heb in totaal (show niet meegerekend obviously, die was gisteren) zo'n 25-30 auto's gespot vandaag. Parijs is insane

Comment

• Flits gebruiken IN de auto, kan anderen soms laten verschieten hè.

En wat vond je van het salon van Parijs, niet te druk?
                                        Last edited by ; 13/10/2008, 04:03.

Comment

• Verschrikkelijk druk! Maar tegen 5-6 uur stroomde het al bijna leeg. Maar ge kon u wel een weg lullen naar de VIP ruimtes, is me gelukt bij jaguar, porsche en aston martin. Jammer da Maserati me weigerde aangezien die GranTurismos toch echt geil zijn Had me ook bijna achterin een RR Phantom kunnen werken, man wou me binnenlaten maar de baas zei dat het niet kon omdat hij tegen anderen al had gezegd dat ze gesloten waren (was rond 8 uur, kwas er eerder al geweest en ze zeiden opt einde es terug te komen).

Comment

Working...
                                          X