Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHij bedoelt volgens mij "deels-ontblote".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nissan gt-r Bekijk Berichten160 me ne mini?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaar zie jij een DB7?The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtener zijn er hier precies steeds meer met een dure kammerra!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVoor een Cooper (S) is dat echt niet zo snel.
Btw, nog een geluk dat ik een beetje zinsbouw-inzicht heb..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
Droomauto, zelfs boven een gallardo.
En deze is dan nog uit Amerika.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenAston Martin DB7 AR1 Zagato, om correct te zijn ...
Aston Martin DB AR1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzorgde voor wat kleur in een grijze zondagochtend
Vraagje:
waar stond deze?
Eeman is de garage van die dingen hier een km of 5 verder.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDikke Jag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDa's geen Jaguar, da's een Daimler, daarom is ie zo dik!Misschien was de ironie niet zo duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie SRT-8 heb ik ook zien staan. Dikke kar.
Comment
Comment