Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Ja had vroeger een M5 en heeft die één keer geplooid aan de carwash bij Villa Doria,heb gehoord dat dit zijn vervanger is en wagen staat altijd net op dezelfde plek dat z'n M5 stond dus het kan wel kloppen.
Ik heb dat zien gebeuren toen
Hij heeft daar die vlaggenmasten neergehaald toen die daar stonden, die van die dierenwinkel naast Villa Doria Dat zag ik dus neergaan terwijl ik toen op de bus zat, thuis fietske gepakt en eens gaan kijken. Kar was perte total, gast stond er maar wat beteuterd bij Ik zei "ja da zijn 507paardjes he", en hij zei: "ja en nu nog nul"
Van die S600 heb ik ook foto's, is naar het schijnt de baas van Vriesdonk Mercedes in Brasschaat... En zou nog garages hebben...
Als garagist is het niet meer dan normaal dat je gewoon een nummerplaathouder hangt van je garage.
Nee, ik heb geen garage. En waar zitten al die mensen die steeds direct beginnen over een geen nummerplaathouder met reclame van de garage, plaats van de B, ...
Daarnet een M3 zien staan naast de bandencentrale Puype in brugge met 20-21 " velgen. Knap, eens wat anders dan de ori velgen. Ik heb er al eens een foto van gezien, maar vind hem niet terug.
Daarnet een M3 zien staan naast de bandencentrale Puype in brugge met 20-21 " velgen. Knap, eens wat anders dan de ori velgen. Ik heb er al eens een foto van gezien, maar vind hem niet terug.
ze zijn niet te groot maar ik vind ze te diep. Als je achter de auto staat en je doet een stap opzij, dan zijn de velgen veel te gewelfd en te agressief voor onder die auto. in profiel bekeken zijn ze prachtig
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment