Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Biturbo

wel een dikke opschrift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Ja had vroeger een M5 en heeft die één keer geplooid aan de carwash bij Villa Doria,heb gehoord dat dit zijn vervanger is en wagen staat altijd net op dezelfde plek dat z'n M5 stond dus het kan wel kloppen.
      Ik heb dat zien gebeuren toen
      Hij heeft daar die vlaggenmasten neergehaald toen die daar stonden, die van die dierenwinkel naast Villa Doria Dat zag ik dus neergaan terwijl ik toen op de bus zat, thuis fietske gepakt en eens gaan kijken. Kar was perte total, gast stond er maar wat beteuterd bij Ik zei "ja da zijn 507paardjes he", en hij zei: "ja en nu nog nul"

Van die S600 heb ik ook foto's, is naar het schijnt de baas van Vriesdonk Mercedes in Brasschaat... En zou nog garages hebben...

Comment

• Wel debiel om als baas van Vriesdonk geen reclame van Vriesdonk op je wagen te kleven .

Kerel met z'n M5 was toen ook niet verzekerd maar had wel paar weken erna een nieuwe M5.

Comment

• Toffe foto's Tom.

Ook eentje van die dag:

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Biturbo

wel een dikke opschrift
            een DIK opschrift

Comment

kan dat niet of wa???

Denk gewoon een tjoek die zijn ma mee vervoert

POOIER

Comment

• Zalige kleur die blauwe Bentley.

Comment

Wel debiel om als baas van Vriesdonk geen reclame van Vriesdonk op je wagen te kleven .
                  Op mijn auto hangt ook geen reclame. Niet iedereen rijdt graag rond als een reclamepaneel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                    Op mijn auto hangt ook geen reclame. Niet iedereen rijdt graag rond als een reclamepaneel.
                    Jij hebt ook een garage ?

Als garagist is het niet meer dan normaal dat je gewoon een nummerplaathouder hangt van je garage.

Comment

Jij hebt ook een garage ?

Als garagist is het niet meer dan normaal dat je gewoon een nummerplaathouder hangt van je garage.
                      Nee, ik heb geen garage. En waar zitten al die mensen die steeds direct beginnen over een geen nummerplaathouder met reclame van de garage, plaats van de B, ...

Comment

• Daarnet een M3 zien staan naast de bandencentrale Puype in brugge met 20-21 " velgen. Knap, eens wat anders dan de ori velgen. Ik heb er al eens een foto van gezien, maar vind hem niet terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          een DIK opschrift
                          ik vind het maar een onnozele opschrift
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                            Daarnet een M3 zien staan naast de bandencentrale Puype in brugge met 20-21 " velgen. Knap, eens wat anders dan de ori velgen. Ik heb er al eens een foto van gezien, maar vind hem niet terug.
                            ?

1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• veel te groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                ?

Nope, het was een donkerblauwe. Het ook zo'n soort velgen maar dan gewoon alu
                                Nummerplaat was BBC-004 ofzoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  veel te groot
                                  al IRL gezien, langharig tuig?

ze zijn niet te groot maar ik vind ze te diep. Als je achter de auto staat en je doet een stap opzij, dan zijn de velgen veel te gewelfd en te agressief voor onder die auto. in profiel bekeken zijn ze prachtig
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Biturbo

wel een dikke opschrift
                                    Dank u

Comment

• Hierbij wat foto's getrokken in Vancouver Canada .. Augustus 2008

Bij die laatste . .. een driver was de wagen aan het poetsen . .en dus konden we alles eens heel goed in detail bekijken .. heerlijke wagen toch !

Comment

• Och .. je ziet daar zoveel AM.. dus nog maar een paar

Comment

• Eentje aan het hotel in Dublin ..

Comment

Working...
                                          X