Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Verdorie wat een triestige velgen...
    Nogal banaal ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Verdorie wat een triestige velgen...
      ²²²²

Was ook mijn eerste gedacht.

Zijn dat de standaard velgen van de nieuwe C2? Echt te min hoor voor zo'n auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        ²²²²

Was ook mijn eerste gedacht.

Zijn dat de standaard velgen van de nieuwe C2? Echt te min hoor voor zo'n auto.
        Ja.

19" is echt een must idd. Dit trekt op ni veel.

Comment

• 19" is idd een must
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Vandaag gespot aan de mediamarkt in Oostakker.

Toen ik buitenkwam waren ze er al aan het sleutelen van BMW service
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
              Vandaag gespot aan de mediamarkt in Oostakker.

Toen ik buitenkwam waren ze er al aan het sleutelen van BMW service
              Stylish!

Zo met de gewone velgen en achterlichten in't zwart!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                Stylish!

De mijne mag er desalniettemin zeker wat opvallender uitzien

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Stylish!

zo staat hij er maar magertjes opgesmukt uit. kzou toch een ander kleurtje nemen, gewone velgen en blacklines achterlichten....

Comment

• De Rolls was weer in Gent vndg
                    De familie Rich kwam ne keer winkelen.

Comment

• Techart velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                        De Rolls was weer in Gent vndg
                        De familie Rich kwam ne keer winkelen.

Knappe foto

auto klopt (full black)tekst op de muur is mooi (gelukstraat), gevel is mooi en het licht staat op oranje

en de lichtinval

perfect

Comment

• En ik kan mn ex-appartement zien op die foto

Comment

• Best exclusief volgens mij
                            Ford F-150 Harley Davidson!

Slechte foto's ik weet het ...niet de ideale plaats om perfecte foto's te maken (modderig, druk, regen,... ) Dus als ik hem nog is zie, zal ik is wat deftige foto's is ervan maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              En ik kan mn ex-appartement zien op die foto
                              je ''appartement'' daar achter het hek, naast de vuilbakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                je ''appartement'' daar achter het hek, naast de vuilbakken?

ik zie geen vuilbakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  ik zie geen vuilbakken
                                  Mooie buurt om te wonen in Gent!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    Knappe foto

auto klopt (full black)tekst op de muur is mooi (gelukstraat), gevel is mooi en het licht staat op oranje

en de lichtinval

perfect
                                    Meneer met de Bentley staat anders wel lekker arrogant op 't fietspad.
                                    Maar ja, 't is een exclusieve kar dus die mag dat wel laten we veronderstellen...

edit: knappe foto inderdaad, had nog iets beter geweest mocht die lantaarnpaal niet door de tekst lopen (dus van een iets andere hoek genomen...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      Maar ja, 't is een exclusieve kar dus die mag dat wel laten we veronderstellen...

edit: knappe foto inderdaad, had nog iets beter geweest mocht die lantaarnpaal niet door de tekst lopen (dus van een iets andere hoek genomen...)
                                      Vooral ambetant omdat ze in die straat werken en er niemand meer in of uit kan rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

Ik heb al meer dan genoeg niet exclusieve wagens gezien die op het fietspad geparkeerd stonden, of op andere plaatsen waar er niet geparkeerd moet worden. Maar daar let men niet op omdat die niet exclusief is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Vooral ambetant omdat ze in die straat werken en er niemand meer in of uit kan rijden
                                          uhu... en dat geeft 'm 't recht om los over een fietspad te parkeren?
                                          Ik zie daar ook fietsen op de foto, dus fietsers rijden daar wel... even goed rijdt er daar werfverkeer en moeten fietsers van fietspad afwijken en alsnog onder de wielen van een auto of vrachtwagen belanden.

Omdat 't een Bentley is zijn we natuurlijk een stuk malser met zo'n kloothommel.

Comment

Working...
                                          X