Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Best exclusief volgens mij
Ford F-150 Harley Davidson!
Slechte foto's ik weet het ...niet de ideale plaats om perfecte foto's te maken (modderig, druk, regen,... ) Dus als ik hem nog is zie, zal ik is wat deftige foto's is ervan maken
auto klopt (full black)tekst op de muur is mooi (gelukstraat), gevel is mooi en het licht staat op oranje
en de lichtinval
perfect
Meneer met de Bentley staat anders wel lekker arrogant op 't fietspad.
Maar ja, 't is een exclusieve kar dus die mag dat wel laten we veronderstellen...
edit: knappe foto inderdaad, had nog iets beter geweest mocht die lantaarnpaal niet door de tekst lopen (dus van een iets andere hoek genomen...)
Maar ja, 't is een exclusieve kar dus die mag dat wel laten we veronderstellen...
edit: knappe foto inderdaad, had nog iets beter geweest mocht die lantaarnpaal niet door de tekst lopen (dus van een iets andere hoek genomen...)
Vooral ambetant omdat ze in die straat werken en er niemand meer in of uit kan rijden
Ik heb al meer dan genoeg niet exclusieve wagens gezien die op het fietspad geparkeerd stonden, of op andere plaatsen waar er niet geparkeerd moet worden. Maar daar let men niet op omdat die niet exclusief is..
Vooral ambetant omdat ze in die straat werken en er niemand meer in of uit kan rijden
uhu... en dat geeft 'm 't recht om los over een fietspad te parkeren?
Ik zie daar ook fietsen op de foto, dus fietsers rijden daar wel... even goed rijdt er daar werfverkeer en moeten fietsers van fietspad afwijken en alsnog onder de wielen van een auto of vrachtwagen belanden.
Omdat 't een Bentley is zijn we natuurlijk een stuk malser met zo'n kloothommel.
Comment