Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar niet teveel onbeschofte mensen tegen het lijf gelopen? Iemand op dit forum schreef daar iets over en toen was mijn goesting in Parijs eigenlijk al over...

Comment

• Njah, als ge met onbeschoft de standaard Guido's bedoelt die u vies bekijken en u wegstompen als ze door willen mss wel ja, maar denk da ge da overal hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Maar niet teveel onbeschofte mensen tegen het lijf gelopen? Iemand op dit forum schreef daar iets over en toen was mijn goesting in Parijs eigenlijk al over...
        Zo erg is dat nu niet. In Frankfurt of Brussel zijn er ook wel onbeschofte mensen. Dit jaar had ik er weinig last van in Parijs.

Comment

• Deze hoort wel degelijk in deze rubriek!
          Gezien in New-York City op een autobeurs.
          Fisker Karma (http://www.fiskerautomotive.com/)

Link: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...-op-batterijen

Voor de rest op de beurs: the 'usual' zoals Bugatti Veyron, Aston Martin DBS,... niet echt iets om foto's van te maken dus

Comment

• Vet exclusief

Ik wist trouwens ook niet dat ze die One-77 gingen ontbloten. Deden ze nog niet toen ik er was vrijdag

Comment

• Mooie foto's corvetteboy

Comment

• namiddag even bij de dealer langs gegaan, en plots stond deze mooie RS6 daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                  Mooie foto's corvetteboy
                  er zijn er hier precies steeds meer met een dure kammerra!

Comment

• RS6

Comment

• 160 me ne mini?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nissan gt-r Bekijk Berichten
                        160 me ne mini?
                        En waarom niet?

Comment

• ja m5 da rap vo ne mini

Comment

• 240 met ne mini gaat zelfs

Comment

ja m5 da rap vo ne mini
                              wtf .
                              Alexanderr plakt met zijn Mini D regelmatig tege de 190
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ja m5 da rap vo ne mini
                                Voor ne Ferrari is dat ook even snel hoor, 160 = 160
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

ja m5 da rap vo ne mini
                                  Voor een Cooper (S) is dat echt niet zo snel.

Btw, nog een geluk dat ik een beetje zinsbouw-inzicht heb..

Comment

ja m5 da rap vo ne mini
                                    Die heeft misschien 120 pk! Trouwens tegenwoordig kan praktisch elke auto 160.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Die heeft misschien 120 pk! Trouwens tegenwoordig kan praktisch elke auto 160.
                                      Zelfs onze Espace TurboD uit 1990 haalt dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        Vet exclusief

Ik wist trouwens ook niet dat ze die One-77 gingen ontbloten. Deden ze nog niet toen ik er was vrijdag
                                        Waar zie jij een ontblote One-77?

Comment

Working...
                                        X