Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De GTI valt ook in 't echt reuze tegen. Logisch, 'ie is zó identiek als de gewone Golf, maar dan met nóg lelijker velgen, dat 'ie zich geenszins van het imago (nou ja) van z'n kleine broer kan afzetten.
Allez, naar mijn idee, toch.
Een Touaregje Individual, dat wel ja. Graag een V8, en als dat niet kan de 3.0 TDI.
De GTI valt ook in 't echt reuze tegen. Logisch, 'ie is zó identiek als de gewone Golf, maar dan met nóg lelijker velgen, dat 'ie zich geenszins van het imago (nou ja) van z'n kleine broer kan afzetten.
Een Touaregje Individual, dat wel ja. Graag een V8, en als dat niet kan de 3.0 TDI.
OK, ik zal zien wat ik kan doen (salon januari, hint, hint)
Mijn gedacht... maar ergens ook logisch wanneer er een opvolger voor de R32 in de maak is. Zeker geen appelblauw-zeegroen kleurtje kiezen dan.
Ik heb een zeer slecht korte termijn geheugen, gTa, dus hier kan ik je niet bij helpen... Moest je nu toch nog kandidaat zijn voor een nieuwe GTI, dan kunnen we nog wel iets regelen, denk ik
Ik vind de 135M beeldig ... staan op een E46. Op een E85 of een E60 vind ik ze maar niks.
DIe modellen vragen 19". Minstens 19" in het geval van de E60. Ik denk dat ik bij 'n '5 met M Pack zou gaan voor een mooie cleane Alpina Classic-velg in 20", of misschien zelfs de Styling 101M in 20" eronder zou proberen zwieren.
O ja, ik kwam ooit een zilveren E60 tegen in Latem, met 20" Hartge-velgen. Ook best knap. Heb er foto's van, maar vraag me niet ze nu te uploaden.
Ik vind de 135M beeldig ... staan op een E46. Op een E85 of een E60 vind ik ze maar niks.
DIe modellen vragen 19". Minstens 19" in het geval van de E60. Ik denk dat ik bij 'n '5 met M Pack zou gaan voor een mooie cleane Alpina Classic-velg in 20", of misschien zelfs de Styling 101M in 20" eronder zou proberen zwieren.
O ja, ik kwam ooit een zilveren E60 tegen in Latem, met 20" Hartge-velgen. Ook best knap. Heb er foto's van, maar vraag me niet ze nu te uploaden.
ja precies, op een e46 staan ze super.
de e60 lijkt wel te radicaal en te agressief gestyled voor de 135m.
alpina...hmmm, ook vaak mooi.
ik kan me die nederlandse zwarte e60 nog herinneren waarvan hier een tijd terug een foto stond.
bbs lm vind ik simpelweg een mooie velg en erg fraai bij een witte auto.
Comment