Polo Bluemotion ook denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPolo Bluemotion ook denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenach excuseer.
kan je ergens vinden voor welke auto's dat allemaal is? (al zal het voor de mondeo toch niet gaan.)
prijzen nieuwe wagens in Autogids (misschien Autowereld ook)
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPolo Bluemotion ook denk ik.
Comment
-
Ooit misschien
MINI Cooper D Hatch MINI
Koetswerkkleur:
Pepper White
Zwarte striping op motorkap
Binnenuitrusting:
Leder Lounge Redwood Red
Decoratieve lijsten Brushed Alloy
Wielen:
Alu velgen 'Flame Spoke', 17"
Gekozen opties:
Multifunktioneel stuurwiel
Zwarte striping op motorkap
Chrome-line buitenuitrusting
Zichtpakket
Automatisch dimmende binnenspiegel
Verwarmde buitenspiegels
Electrisch glazen schuifdak
Sport Knop
Hemelbekleding in anthrazit
Extra Decoratie Silver
Regensensor en lichtsensor
ASC+T
Interieurkleur Redwood Red
Interior World Dark Grey
Dak en spiegels zwart
Decoratieve lijsten Brushed Alloy
Witte pinklichten
Pepper White
Anti-diefstal bouten
Alarminstallatie
Uitrustingspakket 3
Sportzetels vooraan
Chili
Achterspoiler
Opbergpakket
Hoogteregeling passagierszetel
2de sleutel met afstandsbediening
Fluwelen tapijten
Alu velgen 'Flame Spoke', 17"
Manuele airconditioning
Lichtpakket
Mistlampen vooraan
Leder Lounge Redwood Red
Sportstuur
Radio MINI Boost CD
Boordcomputer
Totaal:
27.085,00 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenWaarom configureert iedereen hier een Mini Cooper? Ben ik dan de enige die dat een vrouwenwagen vind, ik weet wel kleuren en smaken... Maar in dit geval...
Dáárom
En voor de leuke korting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAl mee gereden?
Dáárom
En voor de leuke korting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenJa, ik heb al met een S gereden, een GP Challenge en de nieuwe diesel-versie. Het kan best leuk rijden, maar het ziet er gewoon niet uit. Zeker voor die prijs, ik vind het duurbetaald voor een klein wagentje. En dan nog die gigantische kilometerteller... Ach, maar goed dat smaken verschillen, anders reden we allemaal rond met hetzelfde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenplafond is €3150 niet geïndexeerd, meen ik
Oorspronkelijk geplaatst door tijd.beDe hoogte van de belastingvermindering varieert naargelang van de CO2-uitstoot. Ze bedraagt 15 procent van de waarde bij de aankoop (btw inbegrepen) met een maximale belastingvermindering van 4.190 euro (geïndexeerd bedrag voor aanslagjaar 2007) als de CO2-uitstoot lager is dan 105 gram per kilometer. Ligt de CO2-uitstoot tussen 105 en 115 gram per kilometer, dan bedraagt de vermindering 3 procent van de aanschaffingswaarde (btw inbegrepen) met een maximale vermindering van 790 euro (geïndexeerd bedrag voor aanslagjaar 2007)
Toch een ferme maatregel. En goed voor MINI, dat zal een enorme boost zijn voor de verkoop van de MINI Cooper D ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vond dit, maar dit betreft wel nog de bedragen van de belastingsvermindering nadien. Geen idee of de "korting aan de kassa" dezelfde bedragen kent.
Als je dus tot 4.190 EUR korting kan gaan op de prijs van de auto (incl. opties en incl. BTW), dan mag je een auto kopen van nagenoeg 28.000 EUR...
Toch een ferme maatregel. En goed voor MINI, dat zal een enorme boost zijn voor de verkoop van de MINI Cooper D ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenKlopt, ik zei het ook al ... BMW zou dit m.i. beter duidelijk promoten want er zijn ongetwijfeld VEEL consumenten die dit niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk dat een monstercampagne wel in de maak zal zijn. I mean, zoiets kan je niet laten liggen, en dom zijn ze bij BMW geenszins.Ik gun 't ze van harte !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtentis weer typisch dat ze bmw voortrekken hé.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Mini S, zo zou ik em wel willen, enkel nog een witte "luchtinlaat" op de motorkap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vond dit, maar dit betreft wel nog de bedragen van de belastingsvermindering nadien. Geen idee of de "korting aan de kassa" dezelfde bedragen kent.
Als je dus tot 4.190 EUR korting kan gaan op de prijs van de auto (incl. opties en incl. BTW), dan mag je een auto kopen van nagenoeg 28.000 EUR...
Toch een ferme maatregel. En goed voor MINI, dat zal een enorme boost zijn voor de verkoop van de MINI Cooper D ...
krijg je daar dan nog eens de gebruikelijke korting af ook? of mag je het dan met die 15% totaalkorting doen?
Comment
Comment