Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Perla Nera Zwart 525 €
Integraal leder Nappa Mistra 3.600 €
-> Pack Leder integraal: Pack Leder + bovenstuk van het dashboard en het deurpaneel in leder + Pack Easy Motion (automatische ontsteking van de lichten, automatische ruitenwissers vooraan, elektrochrome binnenspiegel, inclinatie van de buitenspiegels bij het achteruitschakelen, follow-me-home-functie en parkeerhulp vooraan)
19" lichtmetalen velgen 'Sortilège' Mat Black Onyx 725 €
Opties:
Dak in gesatineerd zwart carbon 1.500 €
Glanzend zwarte remklauwen 260 €
Stickers MY RCZ 1 150 €
Pack Vision 950 €
-> Pack Vision : Xenon-koplampen + meedraiende lichten + koplampsproeiers + detector voor te lage bandenspanning (alleen beschikbaar met leder)
Pack HiFi 500 €
-> Pack HiFi : 2 woofers en 2 medium hifi tweeters vooraan, 2 coaxiale woofers achteraan, een versterker van 240 W
Beetje jammer van de viercilinder diesel, ik zou dan nog liever besparen op wat opties en de 530d nemen.
Ik weet 't niet. Als daily kilometervreter rijdt dat goed genoeg, zeker met automaat.
Ik zou voor zo'n auto liever een featureke meer hebben voor het plezier van elke seconde, denk ik. Zou afhangen van 't budget en hoeveel van de (voor mij) nodige opties ik al kan nemen.
Wel in hetzelde groen als de Pana en de Cayenne en ook nog gele striping(van voorbumper tot achterbumper, een dikke gele streep met aan elke zijde nog een fijn geel streepje... )
Comment