Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
    Nog iemand problemen met de BMW config op Mac SL (Firefox, Chrome én Safari)
    Jammer genoeg wel

Comment

• Last edited by ; 01/06/2010, 17:58.

Comment

• nice, welke kleur is dat?

Comment

• Tasman
          Vind je de shadowline geslaagd ?

Comment

• ja, staat er wel goed op

Comment

• Comment

• Beetje jammer van de viercilinder diesel, ik zou dan nog liever besparen op wat opties en de 530d nemen.

Comment

• Ja kan goed zijn, ma kheb gwn eens doelbewust de 2liter gekozen en lots of options !

Comment

• Ik ben fan geworden van Mondstein. Hemels kleur!
                    AutoMinded.be

Comment

• 68k voor een 520d

Comment

• Eigenlijk zijn ze toch belachelijk duur geworden?

Voor dat geld koop je beter een E61 M5 Touring met 15k over voor brandstof.

Comment

• Inderdaad !
                          Maar bij die configuratie heb ik echt niet gekeken naar het geld
                          Misschien wat raar.

Comment

• Voor in de zomer; Turbo S cab in macadamia bruin metallic.

1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wrap die dakstijlen in het zwart en das best nog een knappe kar!

Peugeot RCZ 1.6 Benzine 200 pk Manueel 6 Basisprijs 29.580 €

Perla Nera Zwart 525 €
                              Integraal leder Nappa Mistra 3.600 €
                              -> Pack Leder integraal: Pack Leder + bovenstuk van het dashboard en het deurpaneel in leder + Pack Easy Motion (automatische ontsteking van de lichten, automatische ruitenwissers vooraan, elektrochrome binnenspiegel, inclinatie van de buitenspiegels bij het achteruitschakelen, follow-me-home-functie en parkeerhulp vooraan)
                              19" lichtmetalen velgen 'Sortilège' Mat Black Onyx 725 €

Opties:
                              Dak in gesatineerd zwart carbon 1.500 €
                              Glanzend zwarte remklauwen 260 €
                              Stickers MY RCZ 1 150 €
                              Pack Vision 950 €
                              -> Pack Vision : Xenon-koplampen + meedraiende lichten + koplampsproeiers + detector voor te lage bandenspanning (alleen beschikbaar met leder)
                              Pack HiFi 500 €
                              -> Pack HiFi : 2 woofers en 2 medium hifi tweeters vooraan, 2 coaxiale woofers achteraan, een versterker van 240 W

Totale prijs
                              37.790 €

Alleen heeft dat ding geen navi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                Alleen heeft dat ding geen navi?
                                Normaal wel als optie. (opklapscherm zoals de 308 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Beetje jammer van de viercilinder diesel, ik zou dan nog liever besparen op wat opties en de 530d nemen.
                                  Ik weet 't niet. Als daily kilometervreter rijdt dat goed genoeg, zeker met automaat.

Ik zou voor zo'n auto liever een featureke meer hebben voor het plezier van elke seconde, denk ik. Zou afhangen van 't budget en hoeveel van de (voor mij) nodige opties ik al kan nemen.

Comment

• Als daily,

Voor 't vrouwke,

Als weekend/circuit kar,

Wel in hetzelde groen als de Pana en de Cayenne en ook nog gele striping(van voorbumper tot achterbumper, een dikke gele streep met aan elke zijde nog een fijn geel streepje... )

Comment

• Maserati GT
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Vrij saaie config naar mijn mening.

Porsche heeft zoveel mooie kleuren dat ie er in 't zwart maar "dull" uit ziet.

Comment

Working...
                                          X