Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A5 Sportback S line
    TFSI 2.0L 132KW 180pk / 6 Versnellingen € 44.771,90
    Totaal voertuig en opties BTWI. Misano Rood (pareleffect) € 919,60
    Geperforeerd alcantara & Leder zwart € 611,05 Sport zetels (met S line logo op leuning): Zwart
    - Dashboard: Zwart
    - Tapijten: Zwart
    - Dakhemel: Zwart

extra opties bovenop de standaard.

-Acoustic Parking System achteraan
    -Alu velgen ¨5 Armen Segment¨
    -Antidiefstalmoeren
    -Audi Music Interface
    -Radio 'Concert'
    -Bang & Olufsen Sound System
    -Boordcomputer in kleur
    -Buitenspiegels Pack 1
    -Headlight Assistant
    -Binnenspiegel met automatische D/N
    -ISOFIX voorbereiding/Desactivatie airbag
    -Klimaatregeling '3 Zones'
    -Koplampen : Xenon +
    -Lederen multifunctiesportstuur
    -Snelheidsregelaar
    -Zonder kentekens

dit zou voor mij de ideale gezinswagen zijn, luxueus en toch sportief(180pk motor is zelfde of de 211, en valt naar 260 pk te brengen)

2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• 45k betalen en geen navigatie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        45k betalen en geen navigatie?
        voor de keren dat ik een gps gebruikt ga ik daar echt geen 3800€(enkel in pack verkrijgbaar) betalen.

ik heb een van de beste tomtoms, dat volstaat zeker

Comment

• Het zal wel bij dromen blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
            voor de keren dat ik een gps gebruikt ga ik daar echt geen 3800€(enkel in pack verkrijgbaar) betalen.

ik heb een van de beste tomtoms, dat volstaat zeker
            En daar kan ik nu echt ni bij ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              dat ik geen 3800€ wil betalen voor iets dat ik een keer of 10 per jaar gebruik?
              of dat dat zoveel kost?

Comment

• 3800 vind ik ook wel erg veel voor navigatie. Jammer dat het interieur er zonder waarschijnlijk wat kaal uitziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ik heb anders krak dezelfde mening.

Comment

• Ik zou er ook niet snel voor bijbetalen, tenzij het (zoals vaak tegenwoordig) ook meer functies biedt dan de GPS zelf, controlecentrum van de wagen of harde schijf (MMI, Idrive,...). M'n eigen Garmin is veel gebruiksvriendelijker, kan je blijven updaten, geeft flitspalen aan enz., de meeste OEM GPS'en vond ik maar niks.

Comment

• Mijn "realistische" droomauto:

C 220 CDI BlueEFFICIENCY (120 kW)
                      Basisprijs 29.700,00 Euro Design-lijn AVANTGARDE 1.500,00 Euro Lak Iridium zilver 0,00 Euro Bekleding Stof / leder Artico zwart 0,00 Euro Extra uitrusting 3.488,00 Euro Prijs excl. BTW 34.688,00 Euro 21% BTW 7.284,48 Euro Totaalprijs 41.972,48 Euro

Binnenuitrusting Prijs Comfort Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS) 864 Euro Neerklapbare achterbank 1/3-2/3 321 Euro Buitenuitrusting Diverse Wegval type-kenteken op het kofferdeksel 0 Euro Elektrisch schuifdak in glasuitvoering 1.272 Euro Design AMG styling kit 0 Euro Stuur en transmissie Transmissie Tempomat (cruise control) en Speedtronic 284 Euro Packs Packs Sportpakket AMG 2.351 Euro Business Pack -871 Euro

Wel aan de dure kant, en ik heb me nog ingehouden (Advanced Agility, elektrisch inklapbare spiegels, Comand, Harman/Kardon,...)

Last edited by stradge; 05/10/2010, 00:05.

Comment

• Monster 1100S:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Mijn "realistische" droomauto:

zilvergrijze C 220CDI met AMG-pack à € 42.000

Wel aan de dure kant, en ik heb me nog ingehouden (Advanced Agility, elektrisch inklapbare spiegels, Comand, Harman/Kardon,...)

Ik heb me _niet_ ingehouden, dit is een C zoals ik 'm zou uitrusten en waar voor mij eigenlijk alles opzit (ook de motor vind ik voldoende):

C 180 CDI BlueEFFICIENCY Basisprijs: 30.613 Euro
                          Design-lijn AVANTGARDE: 1.815 Euro
                          Lak Cuprietbruin: 950 Euro
                          Lichtmetalen velgen 17" (7 dubbel spaaks): 302 Euro
                          Bekleding Leder saharabeige: 2.024 Euro
                          Toegevoegde optie: 5.877 Euro
                          Prijs: 41.279 Euro

Toegevoegde opties:
                          • Parkeerhulpsysteem Parktronic (PTS) 864 Euro
                          • Neerklapbare achterbank 1/3-2/3 321 Euro
                          • Dubbele bekerhouder 31 Euro
                          • Sierelementen in esdoorenhout (antraciet) 235 Euro
                          • Voetmatten (fluweel) 99 Euro
                          • Multi-contour zetels vooraan 482 Euro
                          • Verwarmde zetels vooraan 394 Euro
                          • Automatische 5-traps versnellingsbak 2.307 Euro
                          • Tempomat (cruise control) en Speedtronic 0 Euro
                          • Comfortophanging AGILITY CONTROL 0 Euro
                          • Lichtmetalen velgen 17" (7 dubbel spaaks) 302 Euro
                          • Media Interface 247 Euro
                          • Audio 50 APS met navigatiesysteem DVD 999 Euro
                          • Koplampsproeiers 0 Euro
                          • Intelligent Light System (ILS) 1.180 Euro
                          • Premium Pack -1.585 Euro

Smaken en prioriteiten verschillen zeker ?!
                          (Vanwaar heb jij die foto's gehaald btw ?)

-edit-
                          http://autoforum.be/showpost.php?p=4...postcount=4935 -> hier nog 's € 6000 bijkletsen -> komt dan voor mij bij: leder à € 1350 + automaat à € 2000 + 18" velgjes à € 1000 + schuifdakje à € 950... dan weet ik 't eigenlijk ook wel. En ik heb dan nog de 5-cilinder D3 genomen, terwijl er een nog goedkopere 1600cc op ons afkomt (al zal die al férm goedkoper moeten zijn wil ik daarvoor de roffel opgeven).
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Wow, da's er ook niet naast voor een 180CDI
                            Je hebt wel een erg klassieke smaak hé? Ongeveer even duur als mijn 220CDI, ik zie niet goed hoe je daaraan komt, vooral leder en automaat waarschijnlijk. Smaken verschillen inderdaad
                            Die foto's heb ik van het afdrukdocument in HTML gekopieerd.

Comment

• Hmmz - ik loop al een paar dagen te dromen van opnieuw een SUV - ferm geïnspireerd door 't vrouwke (as usual hehe)..
                              We twijfelen tussen een nieuwe Cayenne (bijna € 90k) of een gebruikte 2008 BMW X5 (€ 45k).
                              De laatste keuze is de slimste om nog wat budget over te houden voor een degelijke funcar, maar een Cayenne in 't meteor grijs met 21ers blijft me toch bezighouden...

Bijgevoegde Bestanden
                              My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                ...
                                We twijfelen tussen een nieuwe Cayenne (bijna € 90k) of een gebruikte 2008 BMW X5 (€ 45k).
                                Is dat geen rare keuze, een auto van 90,000 of 45,000?
                                Waarom zou de Porsche nieuw moeten zijn en de BMW niet?

Comment

Hmmz - ik loop al een paar dagen te dromen van opnieuw een SUV - ferm geïnspireerd door 't vrouwke (as usual hehe)..
                                  De laatste keuze is de slimste om nog wat budget over te houden voor een degelijke funcar, maar een Cayenne in 't meteor grijs met 21ers blijft me toch bezighouden...

X5 + Z4M coupe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                    Is dat geen rare keuze, een auto van 90,000 of 45,000?
                                    Waarom zou de Porsche nieuw moeten zijn en de BMW niet?
                                    Nee geen rare keuze...
                                    De Cayenne is nog maar net op de markt, ik heb geen zin om er ene te kopen met 10000km op te teller die door 101 potentiële klanten is afgetrapt..
                                    De huidige X5 is al wat langer op de markt en zou ik om die reden niet meer nieuw willen kopen..
                                    Bij de Cayenne zouden we ook onze cabrio inleveren, wat we weer niet zouden doen bij een X5...
                                    En zoals in vorige post vermeld, ik hou liefst nog redelijk wat budget over voor een opvolger van onze huidige funcar (MCS).
                                    Dus er komt meer bij kijken dan enkel de keuze tussen deze 2 auto's
                                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Als dit betekent dat je je voor de Cayenne moet inhouden maar voor de X5 loos kan gaan, zou ik voor die laatste kiezen. Opties worden minder doorgerekend op de tweedehandsmarkt dus mss heb je dan voor €55k eentje die helemaal aan je eisen voldoet ipv compromissen te moeten sluiten voor de Porsche?

Een '08 X5 rijdt ook geweldig dus zomaar even het dubbele van de prijs uitgeven als het vermeden kan worden...

Comment

Nee geen rare keuze...
                                        De Cayenne is nog maar net op de markt, ik heb geen zin om er ene te kopen met 10000km op te teller die door 101 potentiële klanten is afgetrapt..
                                        De huidige X5 is al wat langer op de markt en zou ik om die reden niet meer nieuw willen kopen..
                                        Bij de Cayenne zouden we ook onze cabrio inleveren, wat we weer niet zouden doen bij een X5...
                                        En zoals in vorige post vermeld, ik hou liefst nog redelijk wat budget over voor een opvolger van onze huidige funcar (MCS).

Voor mezelf is de keuze dan vlug gemaakt! SUV + cab + funcar = ideale garage!

Comment

Nee geen rare keuze...
                                          Straatauto <<< Circuitauto.

En zeker aangezien je met 2 van die circuitauto profiteert. Gelijk wat je pakt je gaat meer plezier halen uit je funcar dan uit je X5/Cayenne.

Comment

Working...
                                          X