Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben er ook eens mee bezig geweest..

1. Orange Sun

2. Black Magic

Comment

• de mijne staat online
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zo vreemd.

Als je in de Duitse Porsche CC (3D-versie) de GT3 kiest met 't nieuwe meteoorgrijs metallic, wordt die kleur wél weergegeven op de auto als je met FF surft, maar niét als je met IE6 surft. Dat meteoorgrijs is de enige kleur die niet wordt getoond in IE, al de andere kleuren komen mooi tevoorschijn.

Quid ?

Comment

• Dodge Caliber

Comment

• Over de claliber heb ik eens een reportage gezien op een franse zender en het niveau van afwerking is erbarmelijk. Ik zou het niet moeten hebben, hij heeft wel een gunstige prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Dit wordt de mijne. Een beetje zachter dan dat Italian Red, het Dark Red Metallic.

Comment

• Ik dacht in de week hetzelfde, maar ik was te lui om te foto's hier te zetten

Comment

• Jahaaaa. Niet slecht.

Nu nog dat champagnemetallicwit (*kuch*) vervangen door middengrijs metallic.

Look at the owner. Bij de eerste gaspedaaltrap waarbij 'ie meer dan 1/4 van het totale vermogen aanspreekt, gaat 'ie dood aan een hartaanval, denk ik.

Comment

• Familie-Porsche

Comment

Look at the owner. Bij de eerste gaspedaaltrap waarbij 'ie meer dan 1/4 van het totale vermogen aanspreekt, gaat 'ie dood aan een hartaanval, denk ik.
                      Zo wil ik ook wel heengaan.

Mooie kleurencombo, maar de kont vind ik maar zozo in die kleur.

Comment

• Die Bugatti Veyron: SMULLEN!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                          Die Bugatti Veyron: SMULLEN!
                          Niet normaal! Wat is i knap! Vind ik zelfs mooier dan een Lamborghini

Comment

• Ligt dat nu nog altijd aan mijn PC, of is de CC van Audi (op www.audi.de uiteraard, de Belgische D'Ieteren CC's zijn even crappy als D'Ieteren zelf) écht wel traag ? Al maanden last van. Vaak ook midden in een config *pats* eruit.

Comment

Ligt dat nu nog altijd aan mijn PC, of is de CC van Audi (op www.audi.de uiteraard, de Belgische D'Ieteren CC's zijn even crappy als D'Ieteren zelf) écht wel traag ? Al maanden last van. Vaak ook midden in een config *pats* eruit.
                              Dan zal ik maar zelf antwoorden : deze nacht liep 'ie vlot. Ik vermoed dat ze de CC op een mini servertje hebben draaien, en die geraakt overdag een beetje warm.

Comment

• Wanneer gaat Mercedes-Benz nu éindelijk 'es een déftige CC maken, seg ?

Comment

• Nog drieëntwintig jaar geduld

Tegen dan zal immers de eerste generatie internet-gebruikers de leeftijd bereikt hebben waarop 't gepast is om met eentje te rijden
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• *lol*

Comment

• allé tamme ******, configureer eens

Comment

• Wahoe. Zo afzetten op de stoep voor m'n deur, graag. 18" volstaat, ik leg nadien wel een lekker velgje in 19", en op de 18" leg ik winterbandjes. CC toont wel de hoogglans Shadow-Line nog niet, maar ik denk niet dat ik 'm zou nemen zonder chroom, zo'n coupé is wel knap met dat chroomlijntje rond z'n ruiten.

Wel heel erg stom dat de CC vereist dat, als je de automatic neemt, verplicht bent de schakellepels aan het stuur te bestellen, waardoor je het multifunctioneel stuurwiel niet krijgt. Gelukkig is de realiteit anders...
                                        Last edited by ; 11/05/2007, 15:32.

Comment

• ff proberen. Zo zou ik mijn droom 5-reeks configureren.

BMW 530d Mystic Blauw met automaat en M-pack en een waslijst opties goed voor een totaalprijsje van 60.450€.
                                          Eens zien wat ik voor mijn soortgelijke favoriete Audi zou kwijt zijn.
                                          Last edited by ; 14/07/2006, 01:24.

Comment

Working...
                                          X