Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 Avant 3.0 TDi Quattro Tiptronic met S-Line packet en ongeveer dezelfde uitrusting kom ik op 58.000€

Foto van interieur blijkt niet te lukken.

Comment

• Pffff, Audi zuigt.

Allez, hun Duitse CarConfig toch (over het Belgische CC-mormel van het Belgische importeurmormel D'Ieteren valt, zoals te verwachten is, al helemaal niks positiefs te vertellen). Jongens, toch. Al maanden een hypertrage server, vaak fouten (tijdens 't configureren gewoon onaangekondigd *pats* terug naar af, erg veel zaken die niet "zichtbaar" zijn en je krijgt dan gewoon een stom grijs fotootje te zien, ...).

Verschrikkelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Pffff, Audi zuigt.

Allez, hun Duitse CarConfig toch (over het Belgische CC-mormel van het Belgische importeurmormel D'Ieteren valt, zoals te verwachten is, al helemaal niks positiefs te vertellen). Jongens, toch. Al maanden een hypertrage server, vaak fouten (tijdens 't configureren gewoon onaangekondigd *pats* terug naar af, erg veel zaken die niet "zichtbaar" zijn en je krijgt dan gewoon een stom grijs fotootje te zien, ...).

Verschrikkelijk.
        Groot gelijk! Zo wilde ik zwarte lederen sportzetels (met S-line vermelding) configureren maar dat ging niet. Nochtans had ik een S-line model gekozen en bij die specifieke zetels staat dan nog dat het alleen op de S-line modellen kon gekozen worden. Niet dus! Als iets niet verenigbaar is, zorg dan dat je die optie niet kan kiezen, nee, nu moet je altijd teruggaan naar het begin en maar uitzoeken wat wel mogelijk is. Ook kreeg ik steeds de verkeerde velgen in mijn optielijst, elke keer 17" standaard A6-velgen en zeker geen S-line 18". Stuurwiel net hetzelfde. Een S-line krijgt normaal toch een 3-spakig stuur mee? Ik krijg op de foto het standaard stuurwiel te zien. Is dat nu zo moeilijk van een deftige CC te maken?

Comment

• ik heb trouwesn vandaag ontdekt dat mercedes-benz belgium ook een car-configurator heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Pffff, Audi zuigt.

Verschrikkelijk.
            Yip, en dat is de reden voor volgende vraag : ik wou ook eens een sportief interieurtje uitproberen op een donkergrijze A4 avant. Zwart met enkele lichtere accenten of een ander kleur kiezen ? Wat zouden jullie kiezen om een SPORTIEF interieur te bekomen (en dus geen sjakoshe-interieur) ? In elk geval wat carbon, maar welkelichtere kleur valt er te combineren met donkergrijs exterieur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
              ik heb trouwesn vandaag ontdekt dat mercedes-benz belgium ook een car-configurator heeft.
              Moest je hem niet ontdekt hebben was dat totaal niet erg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                ik heb trouwesn vandaag ontdekt dat mercedes-benz belgium ook een car-configurator heeft.
                Inderdaad dat heb ik ook gezien maar nu lijkt hij weer verdwenen want ik kan nergens de link meer vinden.

Hij werkte nochtans heel snel!

Comment

• Comment

• Ja nondepietjes! Zeer mooi! Hoeveel moet dat kosten?

Comment

• Geen idee, maar in elk geval meer dan ik kan betalen op't moment .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                        Geen idee, maar in elk geval meer dan ik kan betalen op't moment .
                        Meendet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                          Geen idee, maar in elk geval meer dan ik kan betalen op't moment .
                          Ge wilt zeggen da ge em pas binnen enkele jaren zult aanschaffen i.p.v. nu

Comment

• Ik bedoelde eigenlijk dat ik m'n zakgeld deze week nog niet heb gekregen

Comment

• De Porsches Targa zitten in de Duitse CC.

Comment

• En de Ausi S3 zit nu ook in de Duitse CC (in de Belgische zat 'ie al iets langer, maar die CC zuigt verschrikkelijk zwaar). Net zoals een pak extra velgen voor b.v. de TT.

Comment

• S3 in dolfijntjesgrijs met rood/zwart interieur... toch best lekker !

Comment

• Here we go...

Vet uitgerust (zoals ik 'm zou willen), maar wel met de standaadvelgjes (will do fine as winter wheels). Geen kuipzetels omdat die toch niet zo bijster bruikbaar zijn op dagelijks vlak (ik moet veel in en uit de auto op korte tijd).
                                    Last edited by ; 11/05/2007, 15:33.

Comment

• Geef mij maar zo een, is eens iets anders

Comment

• Zo kost 'ie dan 45.155 EUR. Voor z'n klasse en voor het gebodene een relatief goeie prijs, vind ik.

Als ik 'm in 't rood neem, en met de Audi-kuipzetels, zonder navigatie/Bose/Bluetooth (tomtom will do), zonder de lendensteunen, zonder de auto.dimmende en inklapbare buitenspiegels, en met nog een aantal zaken eraf ... dan kom ik op een dikke 40.000 EUR.
                                        'Ie moet dan enkel nog een rolbeugeltje (van Wiechers, ofzo), en Michelin Pilot Sport Cup op de standaardvelgen (in de winter doe je daar dan winterbandjes op), en je hebt een perfecte, dagelijks goed bruikbare trackday racer. Lekker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                          Geef mij maar zo een, is eens iets anders
                                          Dat wel, en 't is zelfs knap. Maar ik denk dat véél mensen 'm zo wel zouden configureren ... tot ze er dagelijks mee rond zouden moeten rijden.

't Is knap, echt wel, maar dagelijks oranje?

Comment

Working...
                                          X