Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allez, hun Duitse CarConfig toch (over het Belgische CC-mormel van het Belgische importeurmormel D'Ieteren valt, zoals te verwachten is, al helemaal niks positiefs te vertellen). Jongens, toch. Al maanden een hypertrage server, vaak fouten (tijdens 't configureren gewoon onaangekondigd *pats* terug naar af, erg veel zaken die niet "zichtbaar" zijn en je krijgt dan gewoon een stom grijs fotootje te zien, ...).
Allez, hun Duitse CarConfig toch (over het Belgische CC-mormel van het Belgische importeurmormel D'Ieteren valt, zoals te verwachten is, al helemaal niks positiefs te vertellen). Jongens, toch. Al maanden een hypertrage server, vaak fouten (tijdens 't configureren gewoon onaangekondigd *pats* terug naar af, erg veel zaken die niet "zichtbaar" zijn en je krijgt dan gewoon een stom grijs fotootje te zien, ...).
Verschrikkelijk.
Groot gelijk! Zo wilde ik zwarte lederen sportzetels (met S-line vermelding) configureren maar dat ging niet. Nochtans had ik een S-line model gekozen en bij die specifieke zetels staat dan nog dat het alleen op de S-line modellen kon gekozen worden. Niet dus! Als iets niet verenigbaar is, zorg dan dat je die optie niet kan kiezen, nee, nu moet je altijd teruggaan naar het begin en maar uitzoeken wat wel mogelijk is. Ook kreeg ik steeds de verkeerde velgen in mijn optielijst, elke keer 17" standaard A6-velgen en zeker geen S-line 18". Stuurwiel net hetzelfde. Een S-line krijgt normaal toch een 3-spakig stuur mee? Ik krijg op de foto het standaard stuurwiel te zien. Is dat nu zo moeilijk van een deftige CC te maken?
Allez, hun Duitse CarConfig toch (over het Belgische CC-mormel van het Belgische importeurmormel D'Ieteren valt, zoals te verwachten is, al helemaal niks positiefs te vertellen). Jongens, toch. Al maanden een hypertrage server, vaak fouten (tijdens 't configureren gewoon onaangekondigd *pats* terug naar af, erg veel zaken die niet "zichtbaar" zijn en je krijgt dan gewoon een stom grijs fotootje te zien, ...).
Verschrikkelijk.
Yip, en dat is de reden voor volgende vraag : ik wou ook eens een sportief interieurtje uitproberen op een donkergrijze A4 avant. Zwart met enkele lichtere accenten of een ander kleur kiezen ? Wat zouden jullie kiezen om een SPORTIEF interieur te bekomen (en dus geen sjakoshe-interieur) ? In elk geval wat carbon, maar welkelichtere kleur valt er te combineren met donkergrijs exterieur ?
En de Ausi S3 zit nu ook in de Duitse CC (in de Belgische zat 'ie al iets langer, maar die CC zuigt verschrikkelijk zwaar). Net zoals een pak extra velgen voor b.v. de TT.
Vet uitgerust (zoals ik 'm zou willen), maar wel met de standaadvelgjes (will do fine as winter wheels). Geen kuipzetels omdat die toch niet zo bijster bruikbaar zijn op dagelijks vlak (ik moet veel in en uit de auto op korte tijd).
Zo kost 'ie dan 45.155 EUR. Voor z'n klasse en voor het gebodene een relatief goeie prijs, vind ik.
Als ik 'm in 't rood neem, en met de Audi-kuipzetels, zonder navigatie/Bose/Bluetooth (tomtom will do), zonder de lendensteunen, zonder de auto.dimmende en inklapbare buitenspiegels, en met nog een aantal zaken eraf ... dan kom ik op een dikke 40.000 EUR.
'Ie moet dan enkel nog een rolbeugeltje (van Wiechers, ofzo), en Michelin Pilot Sport Cup op de standaardvelgen (in de winter doe je daar dan winterbandjes op), en je hebt een perfecte, dagelijks goed bruikbare trackday racer. Lekker...
Comment