Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtensame shit hierzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls 't op Vista is ... ik denk dat ge de beveiligde modus van IE moet deactiveren, dan gaat 'm wel.
Hier op XP werkt 'ie alvast bloedsnel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe buitenste case van de PC-kast losvijzen en eraf halen, de PC platleggen zodat 't moederbord horizontaal ligt, en daar dan een bekertje met water op zetten.
Kzit hier wel met nen laptop hé...
Comment
-
Momenteel mijn droom-E91.
335d
-Buitenkleur: BMW Individual Azuritschwarz
-Interieurbekleding: Leder Rotbraun
-Interieurlijsten: Aluminium feinschliff
Opties:
-M-Sportpakket
-Comfortline
-Xenonlampen
-18" (M225's zijn niet configureerbaar)
-Navigatiesysteem Professionnal
-Connectie van music players in de gsm
-BMW High end audiosysteem
-panoramisch dak
-en nog wat rotzooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDe prijs zal er ook niet om lachen. Maar prachtige wagen natuurlijkZal wel dik in de 60.000 zijn gelopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk heb geen idee hoe die kleuren er in het echt uitzien, maar op de configurator zien ze er prachtig uit.
Het eerste wat ik zou doen is een klein beetje verlagen en die spiegels vervangen door de oude...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk vind die spiegels goe meevallen. Vind je ze te groot ofzo?
Comment
-
*blaast stof van topic*
Denk er getinte raampjes, zwarte verstralertjes en zwarte velgen bij en je hebt men droommini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten*blaast stof van topic*
Denk er getinte raampjes, zwarte verstralertjes en zwarte velgen bij en je hebt men droommini
K'weet niet zo...voor de rest is die wel top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZe vallen inderdaad wel mee... als je niet beter weet. Ik vind de oude gewoon veel mooier van vorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenEen groene mini
K'weet niet zo...voor de rest is die wel top
Mss dat die mini op zen open dak nog nen black jack meekrijgtmoet cool zijn zwart dak en black jack
Comment
-
Daarnet mijn Euromillions lotje gaan halen en even gedroomd van iets non-Audi:
Ja, het is een "gewone" Carrera S Cab en geen Turbo. Waarom? De lijn moet ergens liggen.
Interieur is echter wel met alle carbon packs en bijna alle opties aangevinkt.
PDK en PCCB zitten er uiteraard ook op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenDaarnet mijn Euromillions lotje gaan halen en even gedroomd van iets non-Audi:
Ja, het is een "gewone" Carrera S Cab en geen Turbo. Waarom? De lijn moet ergens liggen.
Interieur is echter wel met alle carbon packs en bijna alle opties aangevinkt.
PDK en PCCB zitten er uiteraard ook op.Ik zou ook geen Turbo kopen moest ik Euromillions winnen.
Comment
Comment