Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wees te gast bij een van de bekendste clubs van Antwerpen en België. Koop eenvoudig tickets online voor een van de vele events die in onze agenda staan!
Besteld op 14 feb. Maar onderweg nog aanpassingen laten doen zoals kleur en motor. was oorspronkelijk dakarbeige, maar toen we wisten dat het de facelift ging worden hebben we de kleur veranderd naar arubablauw. Ik denk dat dakarbeige op de facelift niet zou staan wegens sportievere looks, en ik eigenlijk sowiezo zwaar twijfelde tussen dakar en toen maritiusblauw. Ik denk dat het arubablauw ook wel mooi zal wezen. Hadden oorspronkelijk de 1.9TDI besteld, maar wederom omdat er in de facelift de common-rail kwam te liggen, die maar genomen. Ook wat meer kracht natuurlijk. de config;
Zonder kentekens
Xenon koplampen +
Verlichtingspakket:
Radio 'Concert'
Pack ¨Lounge¨ Ambition
Pack ¨ Clima-X Ambition ¨:
Lederen multifunctiesportstuur
Koffer- en opbergmodule
ISOFIX voorbereiding/Desactivatie airbag
iPod voorbereiding:
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar.
Automatische koplampen
- En de garage heeft als wisselstukken de inlegstukken voor binnenin besteld in geborsteld aluminium omdat dat toch wel het mooiste is. Kost wel een dikke 400 €, maar heb het er voor over. Deze zijn enkel te verkrijgen op de S-line.
Zo dan ?
Ikzelf vind dat knap (ah ja, anders zou ik 'm zo niet geconfigureerd hebben ).
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Hoogst waarschijnlijk, maar het zal nog niet voor midden augustus zijn. Uileg staat op een ander topic "officieel:A3 facelift". We hadden een productiedatum, maar omdat we een 2.0TDI hebben besteld zijn we opgeschoven.
Net nu de garage 3 weken met verlof is.
Comment