Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJaah, maar dat zijn echte rijders-auto's hé.
Niet dat ik kan zeggen dat die Insigna geen rijdersauto is, ik heb er nog niet mee gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDus een Audi of BMW mag wel een 4WD hebben en een Opel niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDus een Audi of BMW mag wel een 4WD hebben en een Opel niet?
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWelcome to autoforum.be, we wish you a pleasant stay.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWelcome to autoforum.be, we wish you a pleasant stay.
We weten al langer dan vandaag dat Jeroen_M5 een vreemde mening heeft over bepaalde autogerelateerde dingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNu scheer je iedereen over dezelfde kam.
We weten al langer dan vandaag dat Jeroen_M5 een vreemde mening heeft over bepaalde autogerelateerde dingen.), maar het is niet omdat ik dat hier zo droog neerschrijf dat dat ook mijn echte mening is, ik weet goed genoeg dat hier nog veel mensen zitten die ook naar andere merken kijken dan hetgene waar ze zelf mee rijden (of voor sommigen: waar ze over een paar jaar mee zouden willen rijden
).
De meeste van mijn opmerkingen moeten gewoon niet al te serieus genomen worden, ikzelf ook niet.
Tweede deel van uw post ga ik niet op in gaan.
Alhoewel...grappig dat gij dat zegt, iemand die +200d euro zou geven aan een Cit...(edit: en nog erger, ge gooit daarvoor zelfs een Alfa uit uw lijstje
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWe weten al langer dan vandaag dat Jeroen_M5 een vreemde mening heeft over bepaalde autogerelateerde dingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMoest iedereen hetzelfde denken over alles zou het ook maar saai zijn hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMoest iedereen hetzelfde denken over alles zou het ook maar saai zijn hé.
j/k he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJaah, maar dat zijn echte rijders-auto's hé.
Niet dat ik kan zeggen dat die Insigna geen rijdersauto is, ik heb er nog niet mee gereden.
Tenzij Benny achter het stuur zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNogal grijs..
Ik vind hem wel enorm geslaagd met die donkere velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNogal grijs..
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Ik vind hem wel enorm geslaagd met die donkere velgen.
En dit in combinatie met gele remblokjes mmm2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Een 911 voor iets meer dan €100k, ik weet alleen niet zeker of ik hier een erg goed uitgeruste Cayman S laat staan...
Arktissilbermetallic met Bi-Color schwarz/terrakotta: normaal ben ik niet zo voor zilvergrijs, maar in combinatie met in het oog springende velgen en een flashy interieur vind ik het erg knap.
De leukste opties zitten erop:
Dynamisches Kurvenlicht
PASM-Sportfahrwerk mit 20 mm Tieferlegung inkl. mechanischer Hinterachs-Quersperre19-Zoll SportDesign Rad
Felgenstern in Schwarz lackiert
Sportabgasanlage
Sportsitze Leder
Lederausstattung in Bi-Color3-Speichen-Sportlenkrad GlattlederMittelkonsole hinten LederBlende Schalthebel LederVerkleidung Lenksäule LederInterieur-Zusatzpaket LederFussmatten mit Ledereinfassung
BOSE® Surround Sound-System
Navigationsmodul
Gesamtpreis: 103.321,50 €
Comment
-
En dan ook maar meteen zo'n Cayman S geconfigureerd voor even veel geld:
Atlasgraumetallic met Lederausstattung in Sonderfarbe terrakotta
Hier kunnen we wel spreken van 'full option': zowat alles van opties zit erop, dus ik ga de lijst hier niet neerpleuren, aangezien half Vlaanderen dan een maand zonder internet zit.
De uiteindelijke prijs is 103.003,77 €.
Ik zou niet weten wat te kiezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenHier kunnen we wel spreken van 'full option': zowat alles van opties zit erop, dus ik ga de lijst hier niet neerpleuren, aangezien half Vlaanderen dan een maand zonder internet zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk zou ook enorm twijfelen tussen die twee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten911 voor mij, zonder twijfel. Niet dat ik een alles-wat-geen-911-is-is-geen-echte-porsche-man ben, maar de cayman is imo behoorlijk lelijk. De Boxster aan de andere kant vind ik prachtig..
Comment
Comment