Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- stuurkolom in leder
- sportstuur met dikkere velg
- dashboardlijst in koetswerkkleur
- omranding tellers in koetswerkkleur
- deurgreeppaneel in koetswerkkleur
- lamellen luchtroostertjes in koetswerkkleur
- ...
- armsteun in leder met "Cayman S" opschrift
- centrale consoletunnen in koetswerkkleur
- achterkant sportzetels in koetswerkkleur
- gordelsloten in leder bekleed [niet weergegeven]
- gordels in zilvergrijs
- ...
- PCM in koetswerkkleur
- paneel onder PCM (achter schakelpook) in leder
- centrale consoletunnel in koetswerkkleur
- sierlijst rond schakelpook in alu optiek (zoals de deurgrepen en de greep voor 't handschoenkastje)
- lederen pookknop en handremgreem (geen alu wegens te koud aanvoelend)
- ...
man man man. G heeft een hele boerderij geslacht om zijn cayman te kunnen bekleden.
Persoonlijk vind ik het iets teveel leder. De sportiviteit straalt een beetje weg. Zal wel goed ruiken als je instapt.
man man man. G heeft een hele boerderij geslacht om zijn cayman te kunnen bekleden.
Persoonlijk vind ik het iets teveel leder. De sportiviteit straalt een beetje weg. Zal wel goed ruiken als je instapt.
Ik heb leder gestoken daar waar er anders plastic zit. Wat heb jij liever, dan ?
- volleder (bovenkant deuren e.a.)
- paneeltjes rond deurgrepen in koetswerkkleur
- Bose Surround Sound
- dashboardlijst in koetswerkkleur
- lamellen in verluchtingsroosters in koetswerkkleur
- ...
- spiegeldriehoek in leder (ipv plastic)
- luchtrooster (defroster) op dashboard bovenaan in leder (ipv plastic)
- afdeklijst luchtroosters voorruit in leder (ipv plastic)
- dakzuilen en dak in leder (ipv namaak-leder)
- ...
Ik heb leder gestoken daar waar er anders plastic zit. Wat heb jij liever, dan ?
als het echt plastiek is, zou ik naar een bicolor gaan. Kwestie van een beetje te breken.
Bv zwart leder/alcantara, aan de armsteun en stuurkolom, bovenkant deuren (ik zeg maar vlug wat)
als het echt plastiek is, zou ik naar een bicolor gaan. Kwestie van een beetje te breken.
Bv zwart leder/alcantara, aan de armsteun en stuurkolom, bovenkant deuren (ik zeg maar vlug wat)
't Is terracotta-kleurig plastic, of terracotta-kleurig leder. Kies maar.
Als ik een 997 Carrera 4S configureer (nou ja, die valt nog niet te configureren op porsche.de maar bon) en 'm ook zo supervet aankleed, zit ik over de € 150.000 ... toch nog best een serieus verschil.
Comment