Oorspronkelijk geplaatst door TT2
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaYep.
Ik heb héél lang zitten zoeken naar de imho ideale kleurencombinatie met die zwart/grijze stof (ik wou met opzet geen leder of half leder nemen, immers het moest een low budget Cooper S worden). En dan kwam een zilveren met zilveren dak en spiegels, zilveren interieurlijsten en zwarte interieurhemel ... er als de meest "volwassene" uit.
Een ander kleur met dat (in 't echt vérre van triestige en ja zelfs best mooie) stofje maakt de auto écht een "ik wil wel maar kon nauwelijks"-auto. Nu ziet 'ie er zeker edel en statig uit.
En eerlijk ? Ik begin m'n buik vol te krijgen van die flashy MINI's. Je denkt speciaal te doen door een witte te nemen met zwarte bonnet stripes, of dat iedereen je zal aangapen als ware je dé style-goeroe met je rooie MINI met wit dak en spiegels ... maar iederéén rijdt met zo eentje (en die vallen dan ook nog 'es véél meer op).
Let wel : ik vind die flashy MINI's het éinde, hé. Maar ik zou 'm zelf niet moeten hebben, immers ik wil iets anders dan de anderen. En dat is het minste wat je van die zilveren met zilveren dak en spiegels Cooper S (zéker met die nieuwe 17" Web Spoke velgen) kan zeggen.
Plus zowiezo moest 't een budget-MINI worden.Eigenlijk wou ik niet boven de € 25.000 uitkomen, maar dat was niet mogelijk.
Niks verkeerd op bedoelt hoor gTa!
En anders zou ik al meer dan tevreden zijn met een Coopertje Traag (nou ja) met wel enkele leuke opties.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidDan zou ik zeggen: liever met een mooie MINI rijden waar iedereen al in rijdt, dan met een lelijke MINI.
Niks verkeerd op bedoelt hoor gTa!
Al zou je férrem staan blikken mocht je m'n virtuele S'je in een rijtje zien staan met allemaal Italian Job lookalikes.
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidEn anders zou ik al meer dan tevreden zijn met een Coopertje Traag (nou ja) met wel enkele leuke opties.
Stel dat ik b.v. € 2.500 extra budget zou hebben gehad toen ik Babs adopteerde, dan zou ik niét voor leder en hout en een schuifdak en harman/kardon zijn gegaan, maar metéén voor de 330d. Oh ja.
En je kan nou niet zeggen dat een Cooper S van € 26.000 mager uitgerust is, vind ik zo. Okay, die kleurencombinatie is puur persoonlijk (laat die Web Spokes eraf en je kan al een deels lederen interieurtje nemen, of de Pepper Pack bijna), maar toch.Een volledig basis Cooper S, zonder airco of CD-radio of snelheidsregelaar of schuifdak of 17" of whatever ... die zou ik niet moeten hebben. Dan neem ik véél liever een Cooper met wat opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaI know, i know, elk z'n smaak.
Stel dat ik b.v. € 2.500 extra budget zou hebben gehad toen ik Babs adopteerde, dan zou ik niét voor leder en hout en een schuifdak en harman/kardon zijn gegaan, maar metéén voor de 330d. Oh ja.
Moest je nu nog zeggen dat je een 325 nam of een andere benzine, maar gewoon een zwaardere diesel? dat is een beetje on-gTa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitWaarom dan wel? je 320d is heeft toch een alom geprezen motor die uitblinkt in rijplezier en dergelijke? Is een 330d dan zo een verschil buiten het feit dat hij iets rapper is?
Moest je nu nog zeggen dat je een 325 nam of een andere benzine, maar gewoon een zwaardere diesel? dat is een beetje on-gTa
Van een V8 4.4i naar een R4 2.0d overstappen ook anders ook een grote overgang.
Een ander vraagje voor gTa. Ik weet dat je benzine liefhebber bent. Kies eens tussen een 320i en een 330d.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidIk kan het wel begrijpen dat je minder tevreden bent over je motor als je al erg vaak een R6 hebt gehad.
Van een V8 4.4i naar een R4 2.0d overstappen ook anders ook een grote overgang.
Een ander vraagje voor gTa. Ik weet dat je benzine liefhebber bent. Kies eens tussen een 320i en een 330d.
de E46 320i verkies ik boven de 330d
de E90 zal ik in 330d kiezen, liever 6cyl diesel dan 4pitter nafteuh
Comment
-
Ik kies dan toch de 330d ... een 320i is naar mijn smaak wat nipt. Zeker in de cabrio (voldoende testgereden voor ik mijn 325Ci kocht) ... al gaat 'ie in de touring wel duidelijk vlotter, die 2.2i.
Vervang die 320i door 'n 325i en ik neem de benzine.
't Enige probleem ... ik moést een diesel nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk kies dan toch de 330d ... een 320i is naar mijn smaak wat nipt. Zeker in de cabrio (voldoende testgereden voor ik mijn 325Ci kocht) ... al gaat 'ie in de touring wel duidelijk vlotter, die 2.2i.
Vervang die 320i door 'n 325i en ik neem de benzine.
't Enige probleem ... ik moést een diesel nemen.
Ja, 325ci altijd boven 330d neem ik aan.
Heb hier nog wat gemaakt. Ik had in mijn achterhoofd het idee dat ik een 535d aan het maken was. Ik vond de HUD niet. Anyways, op het einde kwam ik er achter dat ik een X5 aan het samenstellen was.
Er zat dan ook 2 uur bar tussen en 4 bier.
BMW
X5 3.0d
€ 46 800,00
Automatische versnellingsbak € 2 408,00
Toledoblau € 875,00
Alu velgen styling 168 20" ---
Leder Dakota grau € 2 360,00
Sportpakket € 3 900,00
- Alu velgen styling 168 20"
€ 2 055,00
- Gespoten aanbouwdelen
€ 0,00
- Graphit Line interieur
€ 0,00
- Hemelbekleding in anthrazit
€ 0,00
- Sportophanging
€ 0,00
- Sportstuur
€ 0,00
- Sportzetels vooraan
€ 0,00
- Witte pinklichten
€ 0,00
- Zetels, elektrisch + geheugen
€ 0,00
Aanhangerkoppeling € 950,00
Adaptieve bochtverlichting € 480,00
Alarminstallatie € 0,00
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegel € 605,00
Bekerhouders achteraan € 0,00
Bijkomende voorverwarming € 1 236,00
Binnenspiegel met digitaal kompas € 100,00
Centrale armsteun vooraan € 0,00
Dakdragerssysteem € 303,00
Elektronisch gestuurde airconditioning € 0,00
Fluwelen tapijten € 142,00
Hogedrukreiniging koplampen € 303,00
Multifunktioneel stuurwiel € 0,00
Navigatiesysteem Professional € 3 050,00
Niveauregeling van de 2 assen € 1 935,00
Panoramisch schuifdak in glas € 1 935,00
Park Distance Control € 900,00
Regensensor en lichtsensor € 120,00
Rokerspakket € 0,00
Scheidingsnet € 0,00
Sound system € 612,00
Verhoogde trekkracht € 133,00
Verwarmd stuurwiel € 200,00
Verwarmde achterzetels € 435,00
Verwarmde zetels € 435,00
Xenon voor grote en dimlichten € 825,00
Zijdelingse airbags achter € 621,00
Zonnewerende ramen achter € 480,00
Montant total € 74 198,00
Opmerking: 4 pijpjes bij de X5 3.0d ... ik dacht het nietWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperKnap, alleen een saaie interieurkleur, niet?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik in een periode zit waarin ik niet snel tevreden ben van een interieur.
Hout moet ik al sowieso niet hebben. Er zijn maar heel weinig soorten hout die in een heel beperkt aantal auto's passen. Licht hout in een 7 serie kan nog net bijvoorbeeld.
Anyways, doe mij maar aluminium of zwart met grijs of zwart leder.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaHeb er ook nog 'es eentje samengepuzzled. Een zo goedkoop mogelijke MINI Cooper S die vollédig naar m'n zin is.
sportiever, jonger en het ziet er lekkerder en strakker uit.
(lijkt wel of ik het over een schone dame heb)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastonik vind het interieur van stof eigenlijk leuker dan het leder.
sportiever, jonger en het ziet er lekkerder en strakker uit.
(lijkt wel of ik het over een schone dame heb)
En dan nog een rollbar en de achterzetels eruit, en 'n mooie vlakke laadvloer laten maken. Jippie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe wablieft ?
Gegevens m.a.w.
Comment
-
Deze zou ik kiezen: Een Mercedes Cl 55 AMG
-Exterior Color : Black Opal Metallic
-Interior Color : AMG Charcoal
-Wood Trims : Burl Walnut
full option uiteraard
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>
en dit interieur, maar dan in het charcoal kleur (zwart)!!!
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>
Comment
Comment