Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Op www.bmw.be gaan ze niet als kleur "Orientblau" aangeven.
Of wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanNou, mag jij mij eens zeggen welk trucje dat wel zou zijn.
Financiële renting en dan in het zwart verkopen -> de controleurs zijn niet dom, deze praktijk wordt zo doorzien en indien je controleur ook nog hersenen heeft hang je
Inschrijven in Luxemburg of Monaco -> controle op domiciliëring, ook een verhuurfirma oprichten in desbetreffende landen en dan verhuren aan jezelf wordt ook doorzien.
enz
Come on, tell me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanOorspronkelijk geplaatst door MbmanNou, mag jij mij eens zeggen welk trucje dat wel zou zijn.
Financiële renting en dan in het zwart verkopen -> de controleurs zijn niet dom, deze praktijk wordt zo doorzien en indien je controleur ook nog hersenen heeft hang je
Inschrijven in Luxemburg of Monaco -> controle op domiciliëring, ook een verhuurfirma oprichten in desbetreffende landen en dan verhuren aan jezelf wordt ook doorzien.
enz
Come on, tell me
't is geen van die dingen die jij aanhaalt, want op zo'n dingen pakken ze je inderdaad !
heeft iets met buitenland te maken maar je koopt em wel hier gewoon bij je belgische dealer
probleem is wel, als je dan controle hebt zij maar zeker dat ze dan gaan moeilijk doen over alle kleine fakturen
omdat dit voor die auto's perfect legaal is
maar hoe het gans in zen werk gaat , ga ik hier niet uit de doeken doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatchalpine wit met 19" (zo zou ik hem bestellen, met imolarood interieur) :
Imolarood interieur is wel erg knap, vooral als je dat zou kunnen combineren met een vleugje carbon :o
Overigens, heb jij geen blok of zo ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door VonBiatchalpine wit met 19" (zo zou ik hem bestellen, met imolarood interieur) :
Imolarood interieur is wel erg knap, vooral als je dat zou kunnen combineren met een vleugje carbon :o
Overigens, heb jij geen blok of zo ?
vanaf morgen vlieg ik er terug in !heb er echt zwaar geen zin in maarja
Comment
-
GTI in candy wit
wat denk je ervan, van zo'n kleur op de GTI of op de toekomstige R32 ? vind het mooi en speciaal, maar 't is echt wel WIT , niet zo gebroken wit zoals Tommie van MINI + hij heeft ook nog zen zwarte striping die het geheel al wat breekt
van het snel vuil worden en herverkoop die niet simpel zal zijn trek ik mij nietveel aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatchalpine wit met 19" (zo zou ik hem bestellen, met imolarood interieur) :
alpine wit met competitie paket :
zogezegd silvergrijs, maar zo ziet staalgrijs er irl dus uit, den onze:
jammer van die oranje pinkers op die amerikaanse modellen2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ambiente 2.0 TDI 103 kW DSG
Kraftstoffverbrauch kombiniert: 5,7-5,8 l/100 km
CO2-Emission kombiniert: 153-156 g/km 26.200,00
Außenfarbe
Piemontrot Perleffekt 600,00
Innenraum
Sitze: Sport-Komfortsitz
Materialien: Lederausstattung (in Sportsitze vorne in Leder Vienna)
Farben: Sitzbezüge kieselgrau-hellgrau, Armaturentafel schwarz-hellgrau, Teppich hellgrau, Himmel silber
Sonderausstattungen Preis in EUR
Sicherheit/Technik
Xenon-Licht 750,00
Lenkräder
Lenkradkranz Audi exclusive Holz, Teilholzausführung 950,00
Außen
acoustic parking system 330,00
Entfall der Typ- und Hubraumangabe 0,00
S line Dachkantenspoiler (quattro GmbH) 250,00
Nebelscheinwerfer 160,00
Räder/Reifen
Aluminium-Gussräder 7,5 J x 18 im 14-Speichen-Design 1.650,00
Radschrauben mit Diebstahlsicherung 25,00
Innen
Dekoreinlagen Nussbaumwurzelholz Braun 0,00
Fußmatten hinten 40,00
Komfortklimaautomatik 1.390,00
Infotainment
Navigationssystem plus (RNS-E) mit MMI Bedienlogik, Europa-DVD und BOSE-Soundsystem (AudioPilot) 3.480,00
Handyvorbereitung (Bluetooth) 490,00
CD-Wechsler 370,00
Sitze
Sportsitze vorne in Leder Vienna 1.550,00
Ausstattungspakete
S line Sportfahrwerk 510,00
Gesamtpreis: EUR 38.745,00
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSOorspronkelijk geplaatst door M3'erwaarom gebruik je dan niet gewoon de configurator van bmw.de?
- de 19" velgen niet afbeelden
- het competion pack niet afbeelden
Je vergeet te melden dat
- het competition pack enkel wordt "gesuggereerd" door de CSL-velgen af te beelden
- de afgebeelde CSL-velgen niet kloppen qua maat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door RSOorspronkelijk geplaatst door M3'erwaarom gebruik je dan niet gewoon de configurator van bmw.de?
- de 19" velgen niet afbeelden
- het competion pack niet afbeelden
Je vergeet te melden dat
- het competition pack enkel wordt "gesuggereerd" door de CSL-velgen af te beelden
- de afgebeelde CSL-velgen niet kloppen qua maat.
Comment
-
Inderdaad, daarom dat ik raar vind dat je eerst dat éne argument opsplitste in twéé : én de velgen én het pack.
Overigens zijn de styling 127M toch al langer te bestellen bij de dealer, en kan je ze dus ook op je gewone M3 krijgen. Niet af fabriek als optie, dat is waar.
Ik zou ze trouwens niet moeten hebben, tenzij op een CSL. M'n M3 zou 'k met de standaard 18"-slofjes bestellen, en er vlogen onmiddellijk BBS Le Mans'jes onder.
Comment
Comment