Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en moest je voor die CSL velgen , geen CSL serienummer hebben ? ik heb dat ooit eens gevraagd vooraleer wij onze 19" kochten
Nope, moet je niet.
In het begin wel, en nu nog altijd voor bepaalde specifieke mechanische componenten. En dat dan enkel nog bij de officiële BMW-dealers die het by the book spelen. Op de parallele markt zijn trouwens legio originele CSL-onderdelen te vinden.
en moest je voor die CSL velgen , geen CSL serienummer hebben ? ik heb dat ooit eens gevraagd vooraleer wij onze 19" kochten
Nope, moet je niet.
In het begin wel, en nu nog altijd voor bepaalde specifieke mechanische componenten. En dat dan enkel nog bij de officiële BMW-dealers die het by the book spelen. Op de parallele markt zijn trouwens legio originele CSL-onderdelen te vinden.
ahzo, nuja qua motor enz. gaan we daar niets meer aan veranderen
de csl velgen eronder ook niet, ze zijn wel mooi maar vind ze zo wat fake over komen onder een gewone m3
enige wat ik wel ga doen, alsk em overneem als ie nog niet teveel km heeft binne 2j, zijn de lichten ; vooraan de officiële xenons met sproeiers en dan achteraan de LED's ( als dat gaat tenminste want heb hier al ergens gelezen dat de vorm van het kofferdeksel veranderd is ? waar u achteruitlichten zitten ? andere sprake dit dan weer tegen )
Maar dit is toch een degelijk auto'ke: 2.0tdi DSG met veel zoniet alle opties. Tov de goedkoopste S-type zonder opties. In mijn geval zou ik het heel snel weten ...
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Knap, maar een '1'tje staat toch nog het best in een andere kleur, met Havanna voorop. Wat mij ook opvalt is dat de zonglasverduistering niet meer via Individual gaat.
Knap, maar een '1'tje staat toch nog het best in een andere kleur, met Havanna voorop. Wat mij ook opvalt is dat de zonglasverduistering niet meer via Individual gaat.
Pff ook zoveel geld, tis juist hetzelfde als met bovenstaande a3. Veel geld voor weinig auto
Kmoet wel zeggen, ik heb gisteren een 1 gezien in dat wit, en hij is mooi, een van de weinige wagens die ik mooi vind in het wit
Wat mij ook opvalt is dat de zonglasverduistering niet meer via Individual gaat.
Wat bedoel je daar nou mee ?
De verduisterde ruiten zijn nooit een Individual-optie geweest, maar altijd een normale optie. 't Is enkel in België dat ze er de naam "Individual" bijzetten, en dat is onterecht. Ook de opties 'witte knipperlichten' en 'interieurhemel antraciet' noemen ze hier "Individual", maar dat is het geenszins.
Maar dit is toch een degelijk auto'ke: 2.0tdi DSG met veel zoniet alle opties. Tov de goedkoopste S-type zonder opties. In mijn geval zou ik het heel snel weten ...
de s-type is toch een pak beter dan een a3
Geef mij ook maar een s type! Wat kan een a3 op tegen het prestige van een s type
Comment