Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet mij geamuseerd op de schitterende configurator van Infiniti. Had een Infiniti FX50S samengesteld, met V8 en standaard al full option. Zwart kleurtje erop, donkerbruin leder en inlegstukken van esdoorn hout
Kwam op zo'n 74.100 euro uit. Valt dus nog goed mee voor een auto van dat kaliber
Dat is omdat Infiniti zo 'slim' is om het waardeverlies van 60.000 EUR dat je zou lijden na 1 jaar (moest 'ie 100k kosten), voor een deel zelf op zich te nemen, want anders verkopen ze er geen ene.
Dat is omdat Infiniti zo 'slim' is om het waardeverlies van 60.000 EUR dat je zou lijden na 1 jaar (moest 'ie 100k kosten), voor een deel zelf op zich te nemen, want anders verkopen ze er geen ene.
Valt toch goed mee, dat waardeverlies? De vorige FX'en (meestal 3,5 L motor), die nog import waren, zitten toch nog rond de 30.000 euro. Natuurlijk maak je bij zo'n dikke motor groot verlies, en zeker als het benzine is, maar dat is wel bij elk merk zo
Tis wel een 335i hé, zoveel kom ik dat nu ook niet tegen. Als je het hebt over de 3 coupé in het algemeen dan heb je gelijk, maar ik vind dat eigenlijk wel positief. Je valt niet al te veel op, maar de autokenners halen u er wel uit.
Comment