Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZo een uitspraken doen over een GT3 laat zien dat je er echt wel niks van gesnapt hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenDat is juist het concept ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten82 000 euro, maar eentje van een jaar oud is vast te vinden voor 40 000.
2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenVoor dat geld heb ik een volledig uitgeruste Opel Insignia ST Cosmo 2.0 CDTI(190pk) 4WD
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten3 deurs?
Voor de rest wel in orde. Je krijgt trouwens nog flinke korting op die 37k hoor. Maat van mijn pa heeft onlangs 8000 euro korting gekregen op een 320d van 40k.
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenLeuke config..al mag je die parkeersensoren thuis laten...tenzij je vriendin er ook moet bij rijden, dan is het een totaal ander verhaal2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind dat brol, werkt vrij traag en de indeling van de afstanden kon beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind dat brol, werkt vrij traag en de indeling van de afstanden kon beter.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNet eens een 120I samengesteld.
Helemaal niet zot gedaan: metaalkleurtje,M-pack,connectivy package,navi prof,usb aansluiting,xenon,parkeerhulp,etc...
37k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTraag? Op onze 1 toch geen last van, en in men vader zijn wagen eigl ook tevreden van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWelk merk? Ik had niet te klagen over de mijne.
Heb er wel niet zo heel veel ervaring mee.
Comment
-
Gezinsbak
Wagen
Audi Q5 2.0TDI Quattro (170pk) DSG (41.250€)
Uitvoering: S-line
Opties
- Fantoomzwart pareleffect
- Alcantara zetels met witte naden
- Multi-functioneel sportstuur met peddels
- Zetelverwarming vooraan
- Elektrische/verwarmde buitenspiegels
- Geen type of modelaanduiding
- Licht- en regensensor
- Xenon+
- Wegklapbare trekhaak
- Colorpack
- Omkeerbare koffermat
- Zonnescherm achteraan
- Airco 3-zone
- Achterbank+
- Armsteun voor
- Parkeersensoren achteraan
- Anti-diefstal alarm
- Display voor bestuurder
- Radio concert
- Elektrisch koffer
- Airbags achteraan
- 20" Velgen
En dan nu foto's:
En dan nu de kostprijs:
53.060,00 EUR (duitse configurator)
Mhm, ik zou toch een A4 Avant verkiezen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenstoem da ge die piepers vanvoor ni kon krijgen
Alsook geen automatische lichten en automatisch inklapbare spiegels...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment