Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoogst waarschijnlijk, maar het zal nog niet voor midden augustus zijn. Uileg staat op een ander topic "officieel:A3 facelift". We hadden een productiedatum, maar omdat we een 2.0TDI hebben besteld zijn we opgeschoven.
Net nu de garage 3 weken met verlof is.
Is de garage 3 weken met verlof nu???
Ik moet op onderhoud .
Is de garage 3 weken met verlof nu???
Ik moet op onderhoud .
Yep, terug open op 4 augustus. Heb net effe gekeken naar je wagen. Zo'n A6 is een supermooie wagen. Moest ik moeten kiezen tussen een 5 Touring of een A6 avant , Ik zou het echt ni weten. Ga er eens op letten in de buurt, en vraag me nog steeds af waar je woont.
Yep, terug open op 4 augustus. Heb net effe gekeken naar je wagen. Zo'n A6 is een supermooie wagen. Moest ik moeten kiezen tussen een 5 Touring of een A6 avant , Ik zou het echt ni weten. Ga er eens op letten in de buurt, en vraag me nog steeds af waar je woont.
Ik kan er nergens de prijs van vinden, maar de gewone gt kost 115.000 euro, dus deze zal wel 10.000 euro meer kosten ongeveer... best duur, maar zijn prijs is die dubbel en dik waard
Comment