Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel, meest kwalitatieve Duitser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Vreemd, mijn posts zijn hier plots verdwenen.
    En die van Jann ook. En nochtans, ze waren perfect ontopic.
    ah neee!!! ik zie het al...

opel is dan wel GM... maar onze reacties staan in een ander topic!

Comment

En dan nog te denken dat , het kwalitatieve in de 1.9 diesels te schrijven is op conto van Fiat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        En dan nog te denken dat , het kwalitatieve in de 1.9 diesels te schrijven is op conto van Fiat
        leg een 1.9 van een fiat open en een 1.9 van een opel... dan zullen we nog is over kwaliteit spreken

Comment

in 2005 waren er nog niet veel 1.9 cdti's van fiat
          dus een "beetje" op conto van fiat
          Last edited by ; 21/02/2008, 20:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
            leg een 1.9 van een fiat open en een 1.9 van een opel... dan zullen we nog is over kwaliteit spreken
            zeker doen!!! niet vergeten een foto te maken!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
              zeker doen!!! niet vergeten een foto te maken!!

deal!

Comment

deal!
                vriend, die motoren worden in italie door FIAT geproduceerd... met het enige verschil dat, in plaats van dat deze direct naar de naastliggende fabriek in een Fiat gestopt worden, ze die motoren op de camion zetten en ze voor de deur van opel in russelheim afleveren, laten betalen en terug vertrekken voor de volgende lading. ze schroenven er een plastic plaat op waar ipv JTD, CDTi staat en klaar is de kees...

zoveel verschil is dat

Comment

vriend, die motoren worden in italie door FIAT geproduceerd... met het enige verschil dat, in plaats van dat deze direct naar de naastliggende fabriek in een Fiat gestopt worden, ze die motoren op de camion zetten en ze voor de deur van opel in russelheim afleveren, laten betalen en terug vertrekken voor de volgende lading. ze schroenven er een plastic plaat op waar ipv JTD, CDTi staat en klaar is de kees...

zoveel verschil is dat
                  ja hoor, tuurlijk....

Comment

jah, opel koopt volledige blokken aan van fiat , en gaat die dan openzwieren en veranderen...

ik geloof dat ze zelfs dezelfde software gebruiken, al durf ik daar men hand ni voor in het vuur steken....

Comment

ja hoor, tuurlijk....
                      euhm beste Andy, eigenlijk heeft 'ie gelijk. Net als de 1.3CDTI in de Astra's en de Corsa's een Italiaans kopietje is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                        Ik heb Opels altijd goede en betrouwbare wagens gevonden.
                        En moesten ze nog altijd RWD "a la Omega" verkopen reed te waarschijnlijk nog altijd met ene .

BTW. mijn vrouw de hare is nog altijd ne Opel hé.
                        Opel Astra GTC Enjoy 1.3 CDTI in het zwart .
                        De omega 6 in lijn was dan ook een bmw motor ....
                        ge waart toen al op de goeie weg...
                        nu hebt ge het "AF" gemaakt

Comment

ja hoor, tuurlijk....
                          ok dan, zeg mij dan eens precies wat er gewijzigd wordt aan die motoren??

enlighten me great andy!! tell me your secrets!

schandalig dat die italiaantjes zo'n lof willen opstrijken voor die duitse uberproducten!

Comment

jah, opel koopt volledige blokken aan van fiat , en gaat die dan openzwieren en veranderen...

ik geloof dat ze zelfs dezelfde software gebruiken, al durf ik daar men hand ni voor in het vuur steken....
                            ik zal het verschil hier wel is deftig komen uitleggen, alsek met bewijzen kan komen staven

Comment

dat zal dan in de pruimentijd zijn vrees ik

Comment

Eigenlijk wel überbelachelijk. Dat wil komen meepraten over het grote opel en weet nog niet eens waar de motoren vandaan komen. Dat weet IK zelfs, en 'k ben dan nog niet eens zo geïnteresseerd in dat duits merkje

Comment

ok dan, zeg mij dan eens precies wat er gewijzigd wordt aan die motoren??

enlighten me great andy!! tell me your secrets!

schandalig dat die italiaantjes zo'n lof willen opstrijken voor die duitse uberproducten!
                                  het zijn dezelfde blokken... d'accord... maar er waren verschillen... qua isolatie was er ook een groot verschil, maar zoals ik al zei, ik zal het wel nog is deftig komen uitleggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Eigenlijk wel überbelachelijk. Dat wil komen meepraten over het grote opel en weet nog niet eens waar de motoren vandaan komen. Dat weet IK zelfs, en 'k ben dan nog niet eens zo geïnteresseerd in dat duits merkje
                                    ik weet maar al te goe dat da fiatmotoren zijn, maar het is niet zo dat die zonder boe of ba in een opel gelepeld worden, en dan doel ik niet op de logo's

Comment

het zijn dezelfde blokken... d'accord... maar er waren verschillen... qua isolatie was er ook een groot verschil, maar zoals ik al zei, ik zal het wel nog is deftig komen uitleggen
                                      dat is waar, ik heb in de wandelgangen gehoord dat zo daar bij fiat gewoon karton tussenstoppen, terwijl opel er het meest uitgelzen zacht zijde voor gebruikt met een mengeling van gewapend beton

Comment

dat is waar, ik heb in de wandelgangen gehoord dat zo daar bij fiat gewoon karton tussenstoppen, terwijl opel er het meest uitgelzen zacht zijde voor gebruikt met een mengeling van gewapend beton
                                        gaan we het serieus houden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                          ik weet maar al te goe dat da fiatmotoren zijn, maar het is niet zo dat die zonder boe of ba in een opel gelepeld worden, en dan doel ik niet op de logo's
                                          dat is waar, ze hebben een 5 versnellings bak van opel ipv de 6 versnellingsbak van fiat

maar dat zijn geen motoren

Comment

Working...
                                          X