Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internationale autowegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Hoe lang door je erover voor naar Turkije te rijden?
    Ik heb vorige keer in één trek van Antwerpen naar de Bulgaars-Turkse grens gereden zonder te slapen.
    Enkel tanken en stoppen is toch bijna zo'n 2000km denk ik.
    Na Teheran zo'n 5800 km heb ik met de 5serie op 3 dagen gedaan inclusief één nacht geslapen in Istanbul met de Volvo 4 a 5 dagen.
    Ik heb wel zo'n 2 a 300 € aan boetes betaald waaronder ééntje van 110 € in Turkije.
    als we door Wenen, Budapest en Belgrad rijden anderhalve dag. Maar dan wel pauzes (om de twee uur) en wachtijden aan de grenzen inbegrepen. Als men zonder gezin in zijn eentje zou vertrekken, en overal autobahn, zou men daar weliswaar korter dan een dag zijn.

Vroeger hadden we een heel andere route en dat duurde aanzienlijk langer: soms tot drie dagen: naar Italië tot aan Ancona / Brindisi de boot nemen naar Igoumenitsa (GR). En dan een hele dag door Griekenland wat verdomd lang duurde door de bochtige bergwegen daar

Comment

Is het ook .
      De grens van Dubai naar Iran die is pas zeer druk.
      Huh? Grens Dubai -> Iran
      Zit daar geen water tussen?

Comment

• Ik zal zelf ook eens wat plaatsen...

België :

Binnenland van Jamaica... geen foto van de weg. De wegen waren zeer smal (geen vangrail). Als je op het verkeerde punt een tegenligger kreeg, moest je kilometers achteruit terugrijden. De grootste auto heeft dan altijd voorrang:

Nogmaals Jamaica... een weg die door een oude riviervallei is gelegd:

Meer volgt

Comment

• Ik vind de Hollandse autosnelwegen pakken mooier dan de Belgische..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
            Huh? Grens Dubai -> Iran
            Zit daar geen water tussen?
            Omdat er water tussen zit valt de grens dan weg ?

Comment

Omdat er water tussen zit valt de grens dan weg ?
              Aangezien er geen directe toegangsweg is tussen Dubai en Iran, vond ik het nogal grappig.
              Is er een ferrydienst dan, tussen Dubai en Iran?

Comment

• Zandwegen in de buurt van Troje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  Ik vind de Hollandse autosnelwegen pakken mooier dan de Belgische..
                  Ik zou het juist andersom zeggen.

Comment

Aangezien er geen directe toegangsweg is tussen Dubai en Iran, vond ik het nogal grappig.
                    Is er een ferrydienst dan, tussen Dubai en Iran?
                    Ja ferrydienst die gewoonweg elke dag volzit.
                    Bijna alle rijke Iranezen zijn naar Dubai gevlucht omdat er daar meer vrijheid is.

Hier de ferry van Kish naar Dubai http://dubai.travel-culture.com/images/kish-dubai.jpg

Ik zal het anders zeggen Dubai had nooit zo groot geweest als er niet zoveel Iraanse investeerders daar zaten

An Iranian Business Directory published in Dubai lists 7,073 Iranian companies operating in Dubai, in 31 different business categories ranging from banking and finance to oil and real estate. There is an Iranian Trade Center in Dubai that regularly holds international business shows and an Iranian Business Council operating in Dubai to promote Iranian investment in Dubai.

The Iranian association in Dubai is larger than the associations of other countries. The Iranian association has a football field and traditional restaurants.

There are both public and private Iranian schools in Dubai where Iranian students can continue their studies at different levels. Iranian universities also have branches in Dubai. The Islamic Azad University's Dubai branch accepts students in various fields of study.

Comment

Ja ferrydienst die gewoonweg elke dag volzit.
                      Bijna alle rijke Iranezen zijn naar Dubai gevlucht omdat er daar meer vrijheid is.

Hier de ferry van Kish naar Dubai http://dubai.travel-culture.com/images/kish-dubai.jpg

Ik zal het anders zeggen Dubai had nooit zo groot geweest als er niet zoveel Iraanse investeerders daar zaten

An Iranian Business Directory published in Dubai lists 7,073 Iranian companies operating in Dubai, in 31 different business categories ranging from banking and finance to oil and real estate. There is an Iranian Trade Center in Dubai that regularly holds international business shows and an Iranian Business Council operating in Dubai to promote Iranian investment in Dubai.

The Iranian association in Dubai is larger than the associations of other countries. The Iranian association has a football field and traditional restaurants.

There are both public and private Iranian schools in Dubai where Iranian students can continue their studies at different levels. Iranian universities also have branches in Dubai. The Islamic Azad University's Dubai branch accepts students in various fields of study.
                      Dat had ik echt nooit zo verwacht!
                      Ook die foto's van jou in Iran laten echt een heel ander beeld zien, dan je hier in West-Europa krijgt voorgeschoteld.

Comment

Dat had ik echt nooit zo verwacht!
                        Ook die foto's van jou in Iran laten echt een heel ander beeld zien, dan je hier in West-Europa krijgt voorgeschoteld.
                        Iran is echt een zeer rijk land en de mensen daar zijn ook super Westers.
                        Je kan Iran niet vergelijken met Arabische landen het is gewoonweg een compleet andere cultuur
                        Het is gewoon een bepaalde groep dat aan de macht is dat Anti Westers en zwaar Islamitisch is.

Dubai Iranezen die zich effe amuseren op een kruispunt

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dit is grappig hoe ze daar rijden

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

Iran is echt een zeer rijk land en de mensen daar zijn ook super Westers.
                            Je kan Iran niet vergelijken met Arabische landen het is gewoonweg een compleet andere cultuur
                            Het is gewoon een bepaalde groep dat aan de macht is dat Anti Westers en zwaar Islamitisch is.
                            Ja dat is inderdaad erg jammer en zou me er ook van weerhouden om naar Iran te gaan.
                            Deze foto heb ik nog genomen boven Iran, op de terugweg van Dubai:

Comment

• Knap

hier foto's van Kish Iran dat is de 'grens" met Dubai

Comment

• Nog wat zandwegen:

wél voorzichtig daar zijn

Comment

• Hier ook nog wat foto's van wat zandwegen buiten Dubai :

Comment

• Comment

• Great Smokey Mountains NP:

En nog eentje van in de USA, weet niet meer juist waar :

Comment

Hier ook nog wat foto's van wat zandwegen buiten Dubai :

Zalig...
                                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Knappe plekjes allemaal al!

Comment

Working...
                                          X