Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internationale autowegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Ik zou het juist andersom zeggen.

No way, NL snelwegen zijn stukken beter, niet te vergelijken zelfs.

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Iran is echt een zeer rijk land en de mensen daar zijn ook super Westers.
    Je kan Iran niet vergelijken met Arabische landen het is gewoonweg een compleet andere cultuur
    Het is gewoon een bepaalde groep dat aan de macht is dat Anti Westers en zwaar Islamitisch is.

Ik heb dat ook met Pakistan, hoewel dat land gedeeltelijk nog in de middeleeuwen leeft. Iedereen in Amerika of West-Europa denkt dat je ze je daar meteen onthoofden als je op straat loopt....niets is minder waar, ik heb in hartje Karachi en Lahore gewoon op straat gelopen, welliswaar met mijn klanten maar toch.
    Slechts 1 keer met zand bekogeld ergens op een strand in Karachi door plaatselijke jeugd, that's it.

Comment

• Iran werd vroeger toch het Monaco van het Midden-Oosten genoemd, niet ? Zoiets kan je onmogelijk op 20 jaar ongedaan maken, hoe hard die ayatollahs e.d. ook proberen. Ik geloof dat hun macht nu wat aan 't minderen is daar, maar toch blijft de gehele politiek daar nog zeer conservatief.
      Belgïe had/heeft zelfs een zeer sterke relatie met Iran, de twee koningshuizen althans. Maar toen dat van Iran (de Palava's of i.d.a.) ten val is gekomen, is dat allemaal verwaterd, uiteraard.

Ik dacht dat toch algemeen geweten was dat Iran een Westers land is, nu heel wat minder met dat de Islam een grotere doorslag heeft in de politiek, maar vroeger toch zeker. Ge moet niet zomaar alles aannemen wat ze op TV tonen hé.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        No way, NL snelwegen zijn stukken beter, niet te vergelijken zelfs.
        Hij vindt Nederlandse snelwegen mooier! Die zijn wel beter maar daarom ook niet mooier. Ik vind de Belgische, en zeker die in Wallonie, toch nog iets mooier dan de snelwegen in Nederland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten

Zalig...
          Ik vind het, al zeg ik het zelf, ook een zeer goed gelukte foto...
          Moet wel zeggen dat op TV de duinen er hoger uitzagen, maar eigenlijk valt het allemaal wel mee. Ik dacht ook dat het één-en-al zand zou zijn, maar je zag nog best veel dorre planten/bosjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Ik zou het juist andersom zeggen.
            Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Hij vindt Nederlandse snelwegen mooier! Die zijn wel beter maar daarom ook niet mooier. Ik vind de Belgische, en zeker die in Wallonie, toch nog iets mooier dan de snelwegen in Nederland.
            Vind ik ook. Veel meer groen langs de weg. Kwaliteit van het wegdek, daar spreken we even niet over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten

Over rotzooi gesproken, de echte snelwegen in Amerika zijn zo slecht en rijden kunnen ze er ook al niet dus dat maakt het nog erger.

Comment

• Zweden:

6000 km gereden daar, helemaal tot aan de ...

Comment

• Wel oppassen op smalle ferries met brede mobilehomes

Comment

• Jupke vallen de wegen daarzo wat mee? Want ik wil van de zomer naar Zweden roadtrippen met tentje,kayak enzo....

Comment

• Großglockner Hochalpenstraße Oostenrijk

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oosternrijk

Tsjechië, skivakantietje daar, nogal dodgy baantje op weg naar de skipiste (de A4 toen tegen zo'n boom geparkeerd )

voor grotere foto's: http://www.flickr.com/photos/7395582@N05/

Comment

• Ergens rond Parijs

Tussen Clermont Ferrand en Parijs

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Jupke vallen de wegen daarzo wat mee? Want ik wil van de zomer naar Zweden roadtrippen met tentje,kayak enzo....
                            Ja de wegen zijn in orde, heel mooi land ook

Foto's van onze trip: http://users.telenet.be/Sitevanjupke/zweden/

Comment

• Nog eens tussen Clermont Ferrand en Parijs

Vast op de perif in Parijs in kloteweer
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Tussen Luik en Bastogne

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                  wegen die mij bijgebleven zijn...

Death Valley NP USA

Rond nieuwjaar ook op deze weg gereden!

Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                                  Hier ook nog wat foto's van wat zandwegen buiten Dubai :

Memories ²²²

Ook nog es gedaan in Tunesie, heb daar ook nog foto's van.

Aan het Sheraton hotel in Dubai vertrekken en in een kleine 2u zit je al in de woestijn.

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  In Dubaï vorig jaar:
                                  Belachelijk veel mooie wagens. Verkeersregels worden bepaald door het oort nummerplaat. Bvb.: Hoe minder tekens erop, hoe meer je daar mag.

Dubai

Een stad waar de helft nog werf is...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Enkele fototjes uit de reizen van de afgelopen jaren:

Queen Elisabeth II Bridge in Londen (de andere rijrichting gaat via de Dartford Tunnel):

Ergens op een autoroute in de Loire:

En hoe parkeer je in Frankrijk (die E was onze vorige wagen):

Comment

• En nog enkele landschapsfoto's in Frankrijk:

Tjah, de voorruit van een truck (Volvo FH 12 460 in dit geval) is niet altijd even proper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Enkele fototjes uit de reizen van de afgelopen jaren:

Queen Elisabeth II Bridge in Londen (de andere rijrichting gaat via de Dartford Tunnel):
                                        Hoe vaak is het daar geen file?

Comment

• Bwah, toen reed het nog redelijk vlot (deden zeker 60km/u), nu ja, gans Londen is eigenlijk een ramp.
                                          Als pa voor zaken in de UK is, ie kan tot ie ongeveer halfweg de M25 is niet zeggen wnr ie gaat thuiskomen.

Comment

Working...
                                          X