Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Internationale autowegen
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIn Dubaï vorig jaar:
Belachelijk veel mooie wagens. Verkeersregels worden bepaald door het oort nummerplaat. Bvb.: Hoe minder tekens erop, hoe meer je daar mag.
Comment
-
Mooiste weg waar ik al ben geweest is 'Big Sur' in California.
Zeker en vast de moeite waard om eens te passeren moest je in de buurt zijn!
Geen weg om hard te gaan sjeezen, maar prachtige omgeving!
Onderstaande pic is van google omdat ik zelf geen foto's vond. Straks eens op de andere pc kijken.
Comment
-
Omdat ik anders een foto moet gaan inscannen (foto van voor het digitaal tijdperk) maar even een gelijkaardige foto gaan zoeken op google. Dit zijn de 'Trolstiegen' in Noorwegen. Gewoon één lekkere spaghetti, soms zeer smal, soms kiezeltjes, soms kms niets anders dan haarspeldbochten... Aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenis dat vooral voor business of gewoon voor de fun/vakantie dat jullie zo in Iran, India, Dubaï enzo vertoeven?
Lijkt me wel maf hoe dan ook...
edit: ik zal maar niet vragen wat voor business
Bij mij is het voor werk, bij Nemo voor familie dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOmdat ik anders een foto moet gaan inscannen (foto van voor het digitaal tijdperk) maar even een gelijkaardige foto gaan zoeken op google. Dit zijn de 'Trolstiegen' in Noorwegen. Gewoon één lekkere spaghetti, soms zeer smal, soms kiezeltjes, soms kms niets anders dan haarspeldbochten... Aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZaligheid, een soort Stelvio in Noorwegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad! Als je meer naar het noorden van Noorwegen gaat is de autosnelweg gewoon een éénvaksbaan die tussen de bergen en bossen kronkelt... 3 dagen daarover naar het noorden = heaven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls je daar gejost wordt tegen hoge snelheden ben je wel zwaar de pineut...maar goed, ik veronderstel dat ze in die gebieden niet echt frequent staan te flitsen
We waren al 2,5 dagen aan het rijden, 100km ervoor kwamen we het laatste dorpje tegen, het volgende lag nog een 80km verderop.
We zijn 150 aan het rijden ipv 80 als we over de top van een heuvel komen. Zien we daar beneden een oude man van rond de 60 in een tuinstoel zitten met z'n speedgun!
Even zwaaien met de armen dat we trager moeten rijden en 't was ok... Efkes den bibber toch.
Comment
Comment