Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internationale autowegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gevolgen van No speed limit

Comment

@ Izzy

Iraans-Turkse grens

Comment

Comment

Ziet er precies een stuk rustiger uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Ziet er precies een stuk rustiger uit
            Is het ook .
            De grens van Dubai naar Iran die is pas zeer druk.

Comment

Oh ja op YouTube een video gevonden van de ellendige situatie daar in Kapikule:

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oh ja op YouTube een video gevonden van de ellendige situatie daar in Kapikule:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                3 jaar geleden heb ik daar nog geen 20 min aangeschoven.
                Echt super rustig maar het was ook om 02.00u er stond ook naast mij een Porsche Boxster met Duitse platen luide muziek en kerels hadden legerbroekjes aan enzo .
                Op de terugweg heb ik daar vast gezeten omdat de mensen langs de andere kant de weg voor ons hadden geblokkeerd,toen ben ik maar wat offroad gegaan met m'n 5serie en had bij thuiskomst + 2000 € kosten door m'n reisje .

Comment

Hier nog één, verschrikkelijk, en dat onder een hitte van 40 ° C, en de wagens volop belast door airco op max op stationair toerental. Nie normaal!

+ YouTube Video

Comment

,als ik ooit nog eens met de auto ga dan is het met een Escalade of een Hummer dan duw ik gewoon alles aan de kant .

Comment

wegen die mij bijgebleven zijn...

Death Valley NP USA

idem

Ergens rond LA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        3 jaar geleden heb ik daar nog geen 20 min aangeschoven.
                        Echt super rustig maar het was ook om 02.00u er stond ook naast mij een Porsche Boxster met Duitse platen luide muziek en kerels hadden legerbroekjes aan enzo .
                        Op de terugweg heb ik daar vast gezeten omdat de mensen langs de andere kant de weg voor ons hadden geblokkeerd,toen ben ik maar wat offroad gegaan met m'n 5serie en had bij thuiskomst + 2000 € kosten door m'n reisje .
                        sorry maar wat voor achterlijke mensen daar soms zijn

Echt waar het is niet om aan te zien, soms schaam je je echt dat je van die volk afkomt. 't Zijn vooral die Fransen die het daar verknoeien met hun 5series.

Je hebt daar heel verschillende mensen hoor, gaande van deftig gemanierde mensen tot toeristische allaman mensen die buiten komen met onderhemd, korte broen en sloffen

Comment

sorry maar wat voor achterlijke mensen daar soms zijn

Echt waar het is niet om aan te zien, soms schaam je je echt dat je van die volk afkomt. 't Zijn vooral die Fransen die het daar verknoeien met hun 5series.

Je hebt daar heel verschillende mensen hoor, gaande van deftig gemanierde mensen tot toeristische allaman mensen die buiten komen met onderhemd, korte broen en sloffen
                          De grappigste blijven nog steeds de Hollanders met hun Passat's of Transporters.
                          Duitse Turkse zijn de meest beschaafde en Belgische Turken kom je eigelijk niet véél tegen.

Comment

,als ik ooit nog eens met de auto ga dan is het met een Escalade of een Hummer dan duw ik gewoon alles aan de kant .
                            met de Q7 moet dat ook lukken

Comment

De grappigste blijven nog steeds de Hollanders met hun Passat's of Transporters.
                              Duitse Turkse zijn de meest beschaafde en Belgische Turken kom je eigelijk niet véél tegen.
                              ja ze zijn zeldzaam . Maar met de jaren neemt dat toe.

Comment

met de Q7 moet dat ook lukken

Ik heb met een Q7 al zelfs bomen uitgetrokken en een pallet cement met een heftruck in de koffer laten steken dus moet dat ook lukken .

Comment

ja ze zijn zeldzaam . Maar met de jaren neemt dat toe.
                                  Hoe lang door je erover voor naar Turkije te rijden?
                                  Ik heb vorige keer in één trek van Antwerpen naar de Bulgaars-Turkse grens gereden zonder te slapen.
                                  Enkel tanken en stoppen is toch bijna zo'n 2000km denk ik.
                                  Na Teheran zo'n 5800 km heb ik met de 5serie op 3 dagen gedaan inclusief één nacht geslapen in Istanbul met de Volvo 4 a 5 dagen.
                                  Ik heb wel zo'n 2 a 300 € aan boetes betaald waaronder ééntje van 110 € in Turkije.

Comment

Maffe shit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                                      wegen die mij bijgebleven zijn...

Death Valley NP USA

idem

Ergens rond LA

Comment

Ergens in Noord Spanje:

Lang niet zo spectaculair als bovenstaande maar in Zuid Europa liggen er toch ook prachtige wegen. Ook de wegjes in Portugal in de Douro-vallei zijn geweldig om met de auto te doen, ik heb er spijtig genoeg geen deftige foto's van.
                                        Last edited by ; 13/06/2008, 16:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Wtf makaken?

Als het je niet aanstaat, ga dan in een andere topic lezen

Comment

Working...
                                          X