Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oproep Tot Betoging Brandstofprijzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Dan wordt het hoog tijd dat ik mijne firmawagen (met tankkaart en zonder berperkingen) ook ga vragen. En die brengt dan nog op voor de firma.
    Als je het allemaal moet geloven, zijn alle prive- eigenaars te dom om het te vragen aan de baas, en is een firmawagen binnen enkele jaren zo normaal als maaltijdcheques of netto onkosten vergoedingen....

As if...

Een firmawagen kost een firma een hoop geld hoor. Maar dat is allemaal gezever natuurlijk....
    Pffff...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Juist ja

Hey, veel plezier morgen in Brussel he.
      We mogen er nu toch allemaal van uit gaan dat jij daar zeker zal tussen staan ?

Eens benieuwd wat de drukte morgen zal zijn. Ik maak morgen gebruik van de glijdende uren en werk in de namiddag thuis.
      Ik heb in Brussel niks te zoeken. En als ik dat dan al zou hebben heb ik genoeg volk beschikbaar om dat te laten doen. Glijdende uren interesseren me dan ook geen zak.

Morgen moet ik trouwens naar Aarlen. Dat ritje heen&terug gaat me 150 euro opleveren, sterker dan welke bedrijfswagen dan ook

Ging jij trouwens niet wegblijven uit dit topic?
      Last edited by ; 17/06/2008, 21:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        Ik heb in Brussel niks te zoeken. En als ik dat dan al zou hebben heb ik genoeg volk beschikbaar om dat te laten doen. Glijdende uren interesseren me dan ook geen zak.

Morgen moet ik trouwens naar Aarlen. Dat ritje heen&terug gaat me 150 euro opleveren, sterker dan welke bedrijfswagen dan ook

Ging jij niet wegblijven van dit forum.

(het was sterker dan mezelf)

Comment

• Ging jij niet weg blijven van 't forum?

Comment

• Neen, toch niet, mét reden zelfs. Men had mij vriendelijk gevraagd dat niet aan de gewone forummers hun neus te hangen. 't Pleps, weet je wel

Maar blijkbaar zijn er dus toch nog verassend veel leden die mijn ongezouten mening aprecieren. Het spijt me

Comment

• Mij kan 't dan ook niet veel schelen, maar daar moest ik gewoon op inspelen

't is 't plebs trouwens.

Comment

Neen, toch niet, mét reden zelfs. Men had mij vriendelijk gevraagd dat niet aan de gewone forummers hun neus te hangen. 't Pleps, weet je wel

Maar blijkbaar zijn er dus toch nog verassend veel leden die mijn ongezouten mening aprecieren. Het spijt me
                En ik die dacht dat als je met een MB reed je niet tot de gewone forummers behoorde, weer een illusie doorprikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Mij kan 't dan ook niet veel schelen, maar daar moest ik gewoon op inspelen
                  Van mij moet je niks.

't is 't plebs trouwens.
                  Leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                    En ik die dacht dat als je met een MB reed je niet tot de gewone forummers behoorde, weer een illusie doorprikt.
                    De gemiddeld mb-rijder op dit forum denkt allesinds dat de evenaar door z'n reet loopt.

Comment

De gemiddeld mb-rijder op dit forum denkt allesinds dat de evenaar door z'n reet loopt.
                      Als ik sambal gegeten heb dan heb ik soms een paar uur later toch effectief dat gevoel .

maar we dwalen af zeker

Comment

• Eigenlijk zegt jouw reet me geen reet.

Ja dus, we dwalen af, vermoedelijk naar beneden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus

Wie zei ook alweer :

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus

Talk to the hand
                          Blijkbaar heb je al eens wat andere beloftes gemaakt.

Ga in Brussel wat lawaai maken, zal beter helpen dan hier !

Ik werk vandaag van thuis uit, geen dringende afspraken vandaag.

Trouwens :
                          http://www.gva.be/nieuws/economie/default.asp?art={AB2A1D8B-ADDA-42E7-A6E1-67074DD32C69}

Eens benieuwd hoe ze dat gaan belasten.
                          Last edited by ; 18/06/2008, 07:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DARKMASTER Bekijk Berichten
                            Op 4 juni heeft er een eerste betoging plaatsgevonden tegen de hoge brandstofprijzen. Velen waren hier blijkbaar niet van op de hoogte en er kwamen maar 400 mensen opdagen.
                            De staat denkt safe te zijn aangezien belgen schijters zijn in iets te ondernemen!!!

Nu vind ik dat we opnieuw moeten gaan betogen met massa's meer volk en tonen dat wij ook rechten hebben in dit land!! Op 1 JULI proberen met zoveel mogelijk mensen naar Brussel te gaan en daar de straten klem te rijden met auto's en vrachtwagens!!!

Stuur dit door, breng mensen op de hoogte, maak zelf een blog aan en post op andere sites!!!
                            Wie doet mee??!!!
                            En wat is jou RECHT in deze zaak?
                            Ik zie niet in welke van jou rechten hier worden overtreden, zodat je iets zou moeten ondernemen ze af te dwingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                              En wat is jou RECHT in deze zaak?
                              Ik zie niet in welke van jou rechten hier worden overtreden, zodat je iets zou moeten ondernemen ze af te dwingen.
                              recht op overleven wellicht

Vond het van alle betogers vandaag enorm poep dat ze enkel voor hun eigen zaak opkwamen terwijl ze toch wel weer een hoop economische schade hebben veroorzaakt.
                              vooral het "wij willen verlaging van btw op brandstofprijzen voor beroepsmensen"
                              waarom kan dat beroepsgedoe daar nu niet afgelaten worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                recht op overleven wellicht

Vond het van alle betogers vandaag enorm poep dat ze enkel voor hun eigen zaak opkwamen terwijl ze toch wel weer een hoop economische schade hebben veroorzaakt.
                                vooral het "wij willen verlaging van btw op brandstofprijzen voor beroepsmensen"
                                waarom kan dat beroepsgedoe daar nu niet afgelaten worden?
                                Ja...en dan zijn het eigenlijk meestal nog werknemers.... die het gaan opnemen voor hun bazen. Echt iets raar.... Der moet ergens ene weer wat populistische praat verkocht hebben. Zeker nen rooien in het spel!

Comment

Working...
                                X