Weet je wat ook kan helpen. Gewoon niet meer tanken bij Shell en Total, dan wordt de grootste maatschappij getroffen en moeten ze wel hun prijzen verlagen. Maar dan moet dit wel op wereldvlak gebeuren natuurlijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oproep Tot Betoging Brandstofprijzen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenVooral dat laatste is van groot belang om resultaten te kunnen bekomen.
Dit is toch allemaal niet wat we willen? Het is beter van andere compensaties te zoeken dan enkel het dalen van de olieprijs. Meer nettoloon, beter openbaar vervoer, belastingkorting voor mensen doe professioneel afhankelijk zijn van olie zoals vissers en transporteurs, rekeningrijden voor gewone chauffeurs, ...
Dit is nu eens eindelijk de kans om iets te doen en om vooruitgang te maken. Wat helpt het om de klok weer jaren terug te draaien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWeet je wat ook kan helpen. Gewoon niet meer tanken bij Shell en Total, dan wordt de grootste maatschappij getroffen en moeten ze wel hun prijzen verlagen. Maar dan moet dit wel op wereldvlak gebeuren natuurlijk.
En bedrijven als Shell en Total moeten het vooral hebben van tankkaarten, wat maakt hen dat uit dat jij er niet gaat tanken. Denk je nu echt dat ze op hun knieën gaan liggen smeken om terug bij hen te tanken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenWat gaat dat in hemelsnaam uithalen? Het bedrag dat Shell en Total krijgen op een liter is een 3de van wat jij betaalt aan de pomp. Een prijsdaling van hen heeft dus amper invloed.
En bedrijven als Shell en Total moeten het vooral hebben van tankkaarten, wat maakt hen dat uit dat jij er niet gaat tanken. Denk je nu echt dat ze op hun knieën gaan liggen smeken om terug bij hen te tanken?
Maar wat je zegt klopt ook, er kan eindelijk eens verandering komen. Maar dan mag dat wel ietsje sneller gebeuren als nu het geval is.
Wist je trouwens dat je in Venezuela 0,01 euro betaalt voor een liter benzine?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAls iedereen over de hele wereld het doet en die tankkaarten ergens anders gaan wel ja.
Ja, en als iedere bewoner op aarde mij een euro geeft ben ik miljardair!
Denk toch 'ns na man...
Wist je trouwens dat je in Venezuela 0,01 euro betaalt voor een liter benzine?
0,07 cent lijkt me een stuk aannemelijker. Maarja, na 3 cafétogen, 2 kermissen en een markt is dat meestal al gezakt naar 0,01 cent ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeloof ik geen bal van, kun je dat even bewijzen?
0,07 cent lijkt me een stuk aannemelijker. Maarja, na 3 cafétogen, 2 kermissen en een markt is dat meestal al gezakt naar 0,01 cent ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWist je trouwens dat je in Venezuela 0,01 euro betaalt voor een liter benzine?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten0.12$ = 0.07€, zoals LL al aangaf.
1 gallon is ongeveer 3,78 liter.
1 liter = 0,02 euro.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHmm op tv zeiden ze een paar weken geleden 1 eurocent per liter en in sommige plaatsen 2 eurocent per liter.
En tv heeft altijd gelijk
EDIT: zie je wel!!! hehe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrouwens, daar klopt geen bal van denk ik.
Volgens dat artikel moet je in Amsterdam voor 1,10 per liter kunnen tanken.
I think not.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTrouwens, daar klopt geen bal van denk ik.
Volgens dat artikel moet je in Amsterdam voor 1,10 per liter kunnen tanken.
I think not.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAangezien je shell en total wil gaan boycotten, waar ga je dan tanken?Dat was gewoon een idee van iemand en die heeft daar een powerpoint rond gemaakt. Misschien kan zoiets lukken maar ik geloof er toch ook niet in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk boycot Shell en Total ook helemaal niet.Dat was gewoon een idee van iemand en die heeft daar een powerpoint rond gemaakt. Misschien kan zoiets lukken maar ik geloof er toch ook niet in.
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWeet je wat ook kan helpen. Gewoon niet meer tanken bij Shell en Total, dan wordt de grootste maatschappij getroffen en moeten ze wel hun prijzen verlagen. Maar dan moet dit wel op wereldvlak gebeuren natuurlijk.Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAls iedereen over de hele wereld het doet en die tankkaarten ergens anders gaan wel ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVan mening veranderd?
Wat al helemaal niet helpt is de wegen gaan blokkeren zoals die spaanse en franse truckers nu doen.
Comment
Comment