Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oproep Tot Betoging Brandstofprijzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oproep Tot Betoging Brandstofprijzen

Op 4 juni heeft er een eerste betoging plaatsgevonden tegen de hoge brandstofprijzen. Velen waren hier blijkbaar niet van op de hoogte en er kwamen maar 400 mensen opdagen.
    De staat denkt safe te zijn aangezien belgen schijters zijn in iets te ondernemen!!!

Nu vind ik dat we opnieuw moeten gaan betogen met massa's meer volk en tonen dat wij ook rechten hebben in dit land!! Op 1 JULI proberen met zoveel mogelijk mensen naar Brussel te gaan en daar de straten klem te rijden met auto's en vrachtwagens!!!

Stuur dit door, breng mensen op de hoogte, maak zelf een blog aan en post op andere sites!!!
    Wie doet mee??!!!

Beetje met de auto gaan rijden om te betogen tegen de hoge prijs

Comment

haha

Comment

Blokkeer Brussel zoveel jullie willen, maar blijf uit Gent weg

Uit nieuwsgierigheid: een (groot) aantal jaren geleden gebeurde iets gelijksaardig, op welke prijs stond diesel/bezine dan?

Comment

Belgium: Population: 10,392,226

World: Population: 6,602,224,175

Ik hoop dat jullie veel resultaat gaan boeken!

Comment

wat een stom idee.

Comment

Een betoging, OK, maar dit is in deze situatie blijf ik het vreemd vinden. We zouden eerder moeten weigeren de auto te gebruiken, maar als we staken, dan treffen we de werkgevers, wat ook niet ideaal is.
              Mss met z'n alleen weigeren onze jaarlijkse taks te betalen, al zie ik dit alleen een kans op slagen hebben als minstens drie kwart van de Belgen niet betaalt, en ik vrees dat dat nooit zal lukken, want uiteindelijk gaan veel mensen zich bedenken, en toch maar braafjes betalen. Komt nog bij dat je een dergelijke actie al over een vol jaar zou moeten spreiden, wat in feite lang is, want zo lang krijg je de bevolking nooit gemotiveerd.
              Dat we de regering proberen treffen, OK, maar bovenal zouden we diegenen moeten treffen die de olie duurder maken. De OPEC-staten dus.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Belgium: Population: 10,392,226

World: Population: 6,602,224,175

Ik hoop dat jullie veel resultaat gaan boeken!

Voila zie. Dat komt dan nog bij mijn laatste punt.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

ik vind het een schitterend idee. jammer dat belgie een land is vol idioten die denken het altijd beter te kunnen of weten en zich van hun buurman weinig aantrekken.

hoeveel bedragen de taksen op benzine dat jullie denken? al gaat daar maar 5 cent vanaf, tis vijf cent. maar ja, who cares wellicht.

gedenk de boeren en vrachtwagenchauffeurs enkele jaren terug in brussel. en recenter nog: de dokwerkers. beetje rel schoppen helpt nog altijd om in dit apenland iets gedaan te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                    ik vind het een schitterend idee. jammer dat belgie een land is vol idioten die denken het altijd beter te kunnen of weten en zich van hun buurman weinig aantrekken.

hoeveel bedragen de taksen op benzine dat jullie denken? al gaat daar maar 5 cent vanaf, tis vijf cent. maar ja, who cares wellicht.

gedenk de boeren en vrachtwagenchauffeurs enkele jaren terug in brussel. en recenter nog: de dokwerkers. beetje rel schoppen helpt nog altijd om in dit apenland iets gedaan te krijgen.
                    taksen en accijnzen zijn europees gereglementeerd. Belgie vraagt zelf maar het minimum aan accijnzen voor diesel.

wat wel kan is een tijdelijk BTW verlaging van 21 naar 12 of 6 procent.

trouwens... Brussel is de hoofdstad van europa, heeft niks te maken met "in dit land iets gedaan krijgen" praktisch alle betogingen zijn gericht op het europees parlement.

Comment

Ga in het buitenland eens naar de dokter, en zodra je beseft dat je niks terugtrekt zal je wel beseffen dat je niet in een "apenland" woont.

Ik vind dat zo'n domme uitspraken he...

Comment

Wie bepaalt die taksen denk je?

België heeft daar weinig invloed op.

In Polen staat de brandstof bijna even hoog als hier. En het gemiddelde maandloon ligt daar serieus lager.

Waarom moeten wij dan gaan reclameren?
                        Als je vind dat de brandstof te duur is, zoek dan een alternatief

Comment

Het enigste wat je daarmee doet is onschuldige mensen ambeteren die WEL willen werken....
                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Ik heb eergisterenmorgen in Kerkrade moeten tanken.
                            't Was iets van een 1,65 EUR voor een litertje 95: *toink* !

't Valt hier in België qua prijzen écht nog mee, vind ik dan.
                            Maar uiteraard is nog wat goedkoper leuker.
                            Life's too short. Not to. Live it.
                            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

In Duitsland heb ik al boven de 1,70 getankt...in Hongarije stond ie aan omgerekend ca 1,35..maar die gasten verdienen wel maar 500 EUR per maand ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                In Duitsland heb ik al boven de 1,70 getankt...in Hongarije stond ie aan omgerekend ca 1,35..maar die gasten verdienen wel maar 500 EUR per maand ofzo.
                                Maar Hongaren zeuren nooit

Comment

Ach het is toch weer typisch...

"ja maar ik heb gehoord dat ze in Venezuela tanken aan 9 cent, in Iran kost het ook geen zak...fak we moeten protesteren!"

Wat een onzin man...je gaat toch ook niet tegen de zon protesteren als het te warm is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                    taksen en accijnzen zijn europees gereglementeerd. Belgie vraagt zelf maar het minimum aan accijnzen voor diesel.

wat wel kan is een tijdelijk BTW verlaging van 21 naar 12 of 6 procent.

trouwens... Brussel is de hoofdstad van europa, heeft niks te maken met "in dit land iets gedaan krijgen" praktisch alle betogingen zijn gericht op het europees parlement.
                                    Het is ongehoord op een product zowel accijnzen én btw te heffen.

Dat er accijnzen zijn ok, maar schaf dan de btw af!

Comment

Het is idd een wereldwijd probleem waar je niks aan verandert door andere mensen die er niks mee te maken hebben te gaan ambeteren. Er moest al lang een alternatief zijn voor olie en gas maar er is in naam van het geld geen werk van gemaakt.

Comment

dat ze eerst de "onnodige" firmawagens van de weg halen

en als we met z'n allen van de vrije-markt-economie willen profiteren
                                        dan moeten we er ook de nadelen van bijnemen

eerst reclameren op de benzineprijs en dan naar Spanje op vakantie
                                        of naar de Nordschleiffe
                                        of naar de Macro op 30km
                                        of...

Comment

Working...
                                        X