Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flor Koninckx betrapt op dronken rijden
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenNu zijn het al 2 glazen wijn of wat?
Allez jong, een aperitief en 2 wijntjes en vier pinten is wel niet weinig...
Dat was ook mijn eerste gedacht! Hij relativeert het zo neig! Schandalig
Btw, er zit echt iets in zijn oor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDoe maar gewoon Floris.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenDie kerel is het typische voorbeeld van de achterlijke, hypocriete, alcoholverslaafde BV die zichzelf zo te kakken zet op TV dat hij nog denkt dat hij intressant is.
Er zijn legio genoeg voorbeelden te vinden.
De grootste paljas is wel Beaucourt zelf, die ik vroeger genoeg gezien heb in een zaak waar ik werkzaam was, tentijde van zijn dia-show.
Meermaals is hij daar ladderzat doorgereden...
Sukkels...
Meneer Wally : het is toch zo gemakkelijk om op een forum personen door het slijk te halen die zich niet kunnen verdedigen.
Zulke opmerkingen zoals deze hierboven zijn laag bij de grond.
Ben jij zo een heilig huis als het op alcohol en vooral op snelheidsovertredingen aankomt ?
Zo niet : hou dan uw klep.
Wat de zaak Flor betreft : wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, en Flor zal ondertussen wel weten hoe dat voelt. Wie een voorbeeldfunctie heeft moet de gevolgen maar dragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenMeneer Wally : het is toch zo gemakkelijk om op een forum personen door het slijk te halen die zich niet kunnen verdedigen.
Zulke opmerkingen zoals deze hierboven zijn laag bij de grond.
Ben jij zo een heilig huis als het op alcohol en vooral op snelheidsovertredingen aankomt ?
Zo niet : hou dan uw klep.
Wat de zaak Flor betreft : wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, en Flor zal ondertussen wel weten hoe dat voelt. Wie een voorbeeldfunctie heeft moet de gevolgen maar dragen.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenMisschien al een nickname zoeken voor de Flor?
Ik ga voor: "Flor de biersnor"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKlopt niet, da's een Hollandse wethouder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenKlopt niet, da's een Hollandse wethouder!
Comment
-
die gastenboek gaat erover
Flor trek het je niet aan, je weet zelf maar al te goed dat je deze keer eigenlijk nog geluk gehad hebt dat het er "maar" juist over was. Voor al de keren dat je met je zatte botten in je auto gekrabbeld bent en met je raampjes open naar huis hebt moeten rijden...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenzijn menu items op zijn site zijn leuk
Home | Flor zijn Gedacht | Defensief | Actua-TV | Drinken | Contact
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDa is gene flik.
Comment
Comment