Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flor Koninckx betrapt op dronken rijden
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenAmai, als dat niet hautain is.!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk reken mezelf bij die 10%.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenAmai, als dat niet hautain is.Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenda's wel erg hautain.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenda's wel erg hautain.
En ik voel me al den gansen dag niet zo goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenFrankie, gelieve uw onderschrift aan te passen in:
daaa'aaag Flor
Comment
-
-
voor de geïnteresseerden (en misschien ook voor Flor als hij zichzelf geregistreerd heeft)
www.aavlaanderen.org
Comment
-
Die kerel is het typische voorbeeld van de achterlijke, hypocriete, alcoholverslaafde BV die zichzelf zo te kakken zet op TV dat hij nog denkt dat hij intressant is.
Er zijn legio genoeg voorbeelden te vinden.
De grootste paljas is wel Beaucourt zelf, die ik vroeger genoeg gezien heb in een zaak waar ik werkzaam was, tentijde van zijn dia-show.
Meermaals is hij daar ladderzat doorgereden...
Sukkels...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenNu rechter D'hondt nog es laten pakken op snelheid en we zijn compleet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenOnze kleine joris niet vergeten want die doet nooit iets verkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk BerichtenDe Jann-move !!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenstraks. nu is 't eerder een warm welkom. ik hoop dat 'ie zich registreert.
Ik ga voor: "Flor de biersnor"
Comment
Comment