Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k had een file met 20 bladzijden en 2 tekeningen : 17 meg
Dat moeten dan reusachtige tekeningen geweest zijn...
Maar als je in een document bvb zeer veel schermafdrukken moet steken (computercursus)
dan kom je toch snel op een groot bestand hoor, ook al let je erop dat de afbeeldingen niet groter zijn dna nodig....
MS Word en afbeeldingen, 't wringt altijd ergens....
Heb ook een probleempje met mijn Norton Antivirus 2007
Heb het eerst gemerkt toen mijn pc erg traag werkte, vervolgens kreeg ik een melding dat mijn Norton Antivirus een licentieprobleem had (jaaaa het is een legale versie!!). Oké even checken of hij dan niet vervallen was, maar er staan nog + 50 dagen op
Na het heropstarten van mijn pc is het zelfs niet meer mogelijk om mijnen antivirus te openen.. antivirus start wel normaal op maar als ik op het icoon dubbelklik wil hij niet meer.. ook de antivirus uninstallen blijkt onmogelijk!
Het is mij 1 groot raadsel wat er nu weer scheelt aan de Norton Antivirus klodden! Heb al eerder problemen gehad met deze software en ben het grondig beu. Volgend jaar maar een alternatief zoeken.
Iemand die weet hoe ik dit vervelend probleem kan fixen? Is er nergens een foute update gelanceerd ofzo?
Heb het eerst gemerkt toen mijn pc erg traag werkte, vervolgens kreeg ik een melding dat mijn Norton Antivirus een licentieprobleem had (jaaaa het is een legale versie!!). Oké even checken of hij dan niet vervallen was, maar er staan nog + 50 dagen op
Na het heropstarten van mijn pc is het zelfs niet meer mogelijk om mijnen antivirus te openen.. antivirus start wel normaal op maar als ik op het icoon dubbelklik wil hij niet meer.. ook de antivirus uninstallen blijkt onmogelijk!
Het is mij 1 groot raadsel wat er nu weer scheelt aan de Norton Antivirus klodden! Heb al eerder problemen gehad met deze software en ben het grondig beu. Volgend jaar maar een alternatief zoeken.
Iemand die weet hoe ik dit vervelend probleem kan fixen? Is er nergens een foute update gelanceerd ofzo?
Alvast bedankt!
Droes
je zegt het zelf al (zie rood) verwijder het en installeer AVG 7.5 of Avast Antivirus, je pc zal sneller werken/opstarten en dit zijn betere virusscanners dan Norton.
Alvast bedankt!
Droes
Norton staat ervoor bekend ongelooflijk veel van de system resources te gebruiken.
Een veel beter alternatief: Kasperksy Anti-Virus; wereldwijd erkend als het allerbeste anti-virusprogramma.
Comment