Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inderdaad, je kan proberen maar bij mij heeft het ook niet gewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
      Wat zijn "E-SATA" ingangen eigenlijk, dat zit tegenwoordig al std vooraan een behuizing?
      Externe SATA, om externe harde schijven aan te sluiten. Dan moet je niet in je kast zitten klooien, en de overdracht is sneller dan met USB 2.0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
        Beste is toch eens formateren als je cpu etc vervangt

Zeker als je verandert van merk (AMD <=> Intel)
        nieuw moederbord steken vereist meestal een format, cpu'ke wisselen niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
          nieuw moederbord steken vereist meestal een format, cpu'ke wisselen niet!
          Was bij mij wel het geval, maar ik had dan ook cool 'n quiet drivers geïnstalleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
            Voila, ik heb hier vaak documenten tot enkele tientallen megabytes ...
            Dan is dan toch meer dan enkel wat tekst. Een bestand van 300 blz. tekst is met moeite 1Mb groot.

Comment

• Heeft hier iemand een fanless voeding? Zoveel zie je er precies niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                Externe SATA, om externe harde schijven aan te sluiten. Dan moet je niet in je kast zitten klooien, en de overdracht is sneller dan met USB 2.0.
                3Gbps
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  3Gbps
                  Theoretisch ja, 'k wil wel eens de reële cijfers in een gewone pc bij normaal gebruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                    Theoretisch ja, 'k wil wel eens de reële cijfers in een gewone pc bij normaal gebruik.
                    zodra ik m'n kabeltje heb zal ik het je weten zeggen.
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

zodra ik m'n kabeltje heb zal ik het je weten zeggen.
                      'k Hou je eraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                        Dan is dan toch meer dan enkel wat tekst. Een bestand van 300 blz. tekst is met moeite 1Mb groot.
                        'k had een file met 20 bladzijden en 2 tekeningen : 17 meg

Comment

• Voila, onderdeel 1 van m'n upgrade is gehaald: Antec Sonata III

Al zag die P182 er wel goed uit en veel steviger, maar daar moest nog een voeding bij...

Comment

Voila, onderdeel 1 van m'n upgrade is gehaald: Antec Sonata III

Al zag die P182 er wel goed uit en veel steviger, maar daar moest nog een voeding bij...
                            Sonata III is een heel goeie case
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              'k had een file met 20 bladzijden en 2 tekeningen : 17 meg
                              Dat moeten dan reusachtige tekeningen geweest zijn...
                              Maar als je in een document bvb zeer veel schermafdrukken moet steken (computercursus)
                              dan kom je toch snel op een groot bestand hoor, ook al let je erop dat de afbeeldingen niet groter zijn dna nodig....
                              MS Word en afbeeldingen, 't wringt altijd ergens....
                              KLIK |&| KLAK

Comment

Sonata III is een heel goeie case
                                Ik hoop dat weldra te kunnen beamen.

Comment

• Heb de ventilatoren eergisteren trouwens een gereinigd en hij draait al een stuk zachter.

WD40 is natuurlijk een schitterend middel.

Comment

Heb de ventilatoren eergisteren trouwens een gereinigd en hij draait al een stuk zachter.

WD40 is natuurlijk een schitterend middel.
                                    WD40

Wel oppassen dat het niet op alles gaat rondspatten

Comment

• Heb ook een probleempje met mijn Norton Antivirus 2007

Heb het eerst gemerkt toen mijn pc erg traag werkte, vervolgens kreeg ik een melding dat mijn Norton Antivirus een licentieprobleem had (jaaaa het is een legale versie!!). Oké even checken of hij dan niet vervallen was, maar er staan nog + 50 dagen op

Na het heropstarten van mijn pc is het zelfs niet meer mogelijk om mijnen antivirus te openen.. antivirus start wel normaal op maar als ik op het icoon dubbelklik wil hij niet meer.. ook de antivirus uninstallen blijkt onmogelijk!

Het is mij 1 groot raadsel wat er nu weer scheelt aan de Norton Antivirus klodden! Heb al eerder problemen gehad met deze software en ben het grondig beu. Volgend jaar maar een alternatief zoeken.

Iemand die weet hoe ik dit vervelend probleem kan fixen? Is er nergens een foute update gelanceerd ofzo?

Alvast bedankt!

Droes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk Berichten
                                        Heb ook een probleempje met mijn Norton Antivirus 2007

Heb het eerst gemerkt toen mijn pc erg traag werkte, vervolgens kreeg ik een melding dat mijn Norton Antivirus een licentieprobleem had (jaaaa het is een legale versie!!). Oké even checken of hij dan niet vervallen was, maar er staan nog + 50 dagen op

Na het heropstarten van mijn pc is het zelfs niet meer mogelijk om mijnen antivirus te openen.. antivirus start wel normaal op maar als ik op het icoon dubbelklik wil hij niet meer.. ook de antivirus uninstallen blijkt onmogelijk!

Het is mij 1 groot raadsel wat er nu weer scheelt aan de Norton Antivirus klodden! Heb al eerder problemen gehad met deze software en ben het grondig beu. Volgend jaar maar een alternatief zoeken.

Iemand die weet hoe ik dit vervelend probleem kan fixen? Is er nergens een foute update gelanceerd ofzo?

Alvast bedankt!

Droes
                                        je zegt het zelf al (zie rood) verwijder het en installeer AVG 7.5 of Avast Antivirus, je pc zal sneller werken/opstarten en dit zijn betere virusscanners dan Norton.
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk Berichten
                                          Heb ook een probleempje met mijn Norton Antivirus 2007

Alvast bedankt!

Droes
                                          Norton staat ervoor bekend ongelooflijk veel van de system resources te gebruiken.
                                          Een veel beter alternatief: Kasperksy Anti-Virus; wereldwijd erkend als het allerbeste anti-virusprogramma.

Comment

Working...
                                          X