Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gratis te krijgen: Canon compatible inktcartridges (dus niet van Canon)
3 x BCI-3eBK (zwart)
3 x BCI-3eC (cyaan)
3 x BCI-3eM (magenta)
3 x BCI-3eY (geel)
Geschikt voor o.a. i850 en i550.
Ik stuur ze niet op; diegene die ze wil, moet ze maar kom halen.
hey, nu weet ik ni of ik dat hier mag vragen, anders delete ge het maar :
als ik medal of honor, nfsp,.. of andere spellekes speel dan loopt de pc vast, aan wat kan dat liggen???
Toen het pas erop stond speelde die goed, en nu een half j à een jaar verder loopt die steeds vaker/rapper vast.
Iemand die het weet
alvast bedankt!
als ik medal of honor, nfsp,.. of andere spellekes speel dan loopt de pc vast, aan wat kan dat liggen???
Toen het pas erop stond speelde die goed, en nu een half j à een jaar verder loopt die steeds vaker/rapper vast.
Iemand die het weet
alvast bedankt!
Het kan van alles zijn hé,te weinig (werk)geheugen,oude computer/graf kaart?
Iemand die het weet
alvast bedankt!
Ik heb hier zo'n handig cd-rommeke liggen van Kluwer ATH. En progje wat allerlei werkhandleidingen en gegevens van alle merken auto's bevat.
Op mijn vorig PC met XP werkte dat perfect, nu met Vista kan ik het niet meer installeren...
Ik heb hier zo'n handig cd-rommeke liggen van Kluwer ATH. En progje wat allerlei werkhandleidingen en gegevens van alle merken auto's bevat.
Op mijn vorig PC met XP werkte dat perfect, nu met Vista kan ik het niet meer installeren...
Is hier iets aan te doen?
Zoals zoveel programma's die niet meer werken onder Vista...
Ik kan je geen oplossing aanbieden, behalve zeggen dat je beter af bent met XP.
Ik heb eigenlijk totaal niet te klagen van Vista hoor! Werkt zeer goed en snel, zelden een crash... . Het enige programme wat er niet op werkt is Nero en daar heb ik een waardige vervanger voor gevonden.
Ik heb eigenlijk totaal niet te klagen van Vista hoor! Werkt zeer goed en snel, zelden een crash... . Het enige programme wat er niet op werkt is Nero en daar heb ik een waardige vervanger voor gevonden.
Een dualboot zie ik niet echt zitten...
Het zal niks worden dan...
tiens, vista had toch een virtual enviorement systeem ( ofzoiets)
op die manier XP inladen en dan zou het misschien wel es kunnen werken
Zo ver gaat mijn pc-kennis niet dus ik ga me er niet aan wagen
Maar toch bedankt!
niet opgeven!!!
rechtermuisknopklik op de executable op uw cd en eigenschappen, daar ergens iets zoeken met compabiliteit, en xp selecteren.
Give it a try!
niet opgeven!!!
rechtermuisknopklik op de executable op uw cd en eigenschappen, daar ergens iets zoeken met compabiliteit, en xp selecteren.
Give it a try!
niet opgeven!!!
Give it a try!
Comment