Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mss wel, hoe kan je dat veranderen Gene???
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Gratis te krijgen: Canon compatible inktcartridges (dus niet van Canon)
      3 x BCI-3eBK (zwart)
      3 x BCI-3eC (cyaan)
      3 x BCI-3eM (magenta)
      3 x BCI-3eY (geel)

Geschikt voor o.a. i850 en i550.
      Ik stuur ze niet op; diegene die ze wil, moet ze maar kom halen.
      Niemand?
      Dan vliegen ze in de vuilnisbak.

Comment

• hey, nu weet ik ni of ik dat hier mag vragen, anders delete ge het maar :
        als ik medal of honor, nfsp,.. of andere spellekes speel dan loopt de pc vast, aan wat kan dat liggen???
        Toen het pas erop stond speelde die goed, en nu een half j à een jaar verder loopt die steeds vaker/rapper vast.
        Iemand die het weet
        alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spiff Bekijk Berichten
          hey, nu weet ik ni of ik dat hier mag vragen, anders delete ge het maar :
          als ik medal of honor, nfsp,.. of andere spellekes speel dan loopt de pc vast, aan wat kan dat liggen???
          Toen het pas erop stond speelde die goed, en nu een half j à een jaar verder loopt die steeds vaker/rapper vast.
          Iemand die het weet
          alvast bedankt!

Het kan van alles zijn hé,te weinig (werk)geheugen,oude computer/graf kaart?

Misschien eens helemaal de game herinstalleren?

Wordt er ergens een foutmelding gegeven?
          Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spiff Bekijk Berichten
            hey, nu weet ik ni of ik dat hier mag vragen, anders delete ge het maar :
            Iemand die het weet
            alvast bedankt!
            1. Te veel rommel op uw pc.
            2. Virus/spyware.

Comment

1. Te veel rommel op uw pc.
              2. Virus/spyware.
              3. overhitting van de graka

best es den bak openvijzen en graka es uitkuisen.. allez, de koeling ervan.. kans soms wonderen verrichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                3. overhitting van de graka

best es den bak openvijzen en graka es uitkuisen.. allez, de koeling ervan.. kans soms wonderen verrichten
                Juist... of corrupte drivers van de kaart.

Comment

• Hello!

Ik heb hier zo'n handig cd-rommeke liggen van Kluwer ATH. En progje wat allerlei werkhandleidingen en gegevens van alle merken auto's bevat.
                  Op mijn vorig PC met XP werkte dat perfect, nu met Vista kan ik het niet meer installeren...

Is hier iets aan te doen?

Ik krijg deze foutmelding:

Bijgevoegde Bestanden
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Hello!

Ik heb hier zo'n handig cd-rommeke liggen van Kluwer ATH. En progje wat allerlei werkhandleidingen en gegevens van alle merken auto's bevat.
                    Op mijn vorig PC met XP werkte dat perfect, nu met Vista kan ik het niet meer installeren...

Is hier iets aan te doen?
                    Zoals zoveel programma's die niet meer werken onder Vista...
                    Ik kan je geen oplossing aanbieden, behalve zeggen dat je beter af bent met XP.

Comment

Ik kan je geen oplossing aanbieden, behalve zeggen dat je beter af bent met XP.

Echt hé.... XP staat nu net bijna op punt en is dus bijna ideaal in werking en gebruik, en dan trappen ze alweer in de volgende marketing grap

Comment

• dualboot met XP maken.. maar da's risky business, gezien vista dan wel es lastig zou kunnen doen

Comment

• Ik heb eigenlijk totaal niet te klagen van Vista hoor! Werkt zeer goed en snel, zelden een crash... . Het enige programme wat er niet op werkt is Nero en daar heb ik een waardige vervanger voor gevonden.

Een dualboot zie ik niet echt zitten...

Het zal niks worden dan...
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik heb eigenlijk totaal niet te klagen van Vista hoor! Werkt zeer goed en snel, zelden een crash... . Het enige programme wat er niet op werkt is Nero en daar heb ik een waardige vervanger voor gevonden.

Een dualboot zie ik niet echt zitten...

Het zal niks worden dan...
                            tiens, vista had toch een virtual enviorement systeem ( ofzoiets)
                            op die manier XP inladen en dan zou het misschien wel es kunnen werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                              tiens, vista had toch een virtual enviorement systeem ( ofzoiets)
                              op die manier XP inladen en dan zou het misschien wel es kunnen werken
                              Zo ver gaat mijn pc-kennis niet dus ik ga me er niet aan wagen
                              Maar toch bedankt!
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Zo ver gaat mijn pc-kennis niet dus ik ga me er niet aan wagen
                                Maar toch bedankt!
                                niet opgeven!!!
                                rechtermuisknopklik op de executable op uw cd en eigenschappen, daar ergens iets zoeken met compabiliteit, en xp selecteren.
                                Give it a try!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  niet opgeven!!!
                                  rechtermuisknopklik op de executable op uw cd en eigenschappen, daar ergens iets zoeken met compabiliteit, en xp selecteren.
                                  Give it a try!
                                  gaat dat nog in vista ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    niet opgeven!!!
                                    Give it a try!
                                    Nope, lukt nog niet

Mijn broer heeft het deze avond nodig dus ...
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• virtual pc met een xp opstarten!
                                      Download gratis virtual pc, installeer het, en start een install van een xp op en ge zijt vertrokken!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Moet ik dan die xp volledig installeren ofwat? En dat die cd-rom installeren?
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik snap de ballen van die VM
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X