Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    voor alle windows users, hier een eindelijk een goeie webbrowser

http://www.apple.com/safari/
    Bwa, da's ook maar een rip-off van Konqueror zenne (WebKit vs. KHTML).
    't Is zéker goed, maar de core is niet echt van Apple.
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• en waarom is firefox dan niet goed?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Comment

• Excel 2007 is crap

je maakt een document, je schrijft een macro dan zegt ie dat je het moet bewaren als .xlsm omdat er macro's inzitten, je doet dat en volgende keer da je da opent zegt ie da er macro's inzitten die ni veilig zijn en da je het document moeten open als .xls en de macrofunctionaliteit ben je kwijt

wat een crappy soft

dit zijn mijn instellingen voor macro's

en dit krijg ik als ik een macro wil uitvoeren (en dat kan ik 150 keer doen, er verandert niks )

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Een heel eenvoudige probleemstelling waar ik evenwel geen raad mee weet. Er is blijkbaar iets tegen het embedden van youtube in het muziektopic, geen probleem dan copy paste ik wel de url. Nu bemerk ik dat knappe koppen dit ook doen maar dat zij er in slagen om in plaats van “xYzlf566=” titel en uitvoerder in de link te zetten= hoe? thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              Een heel eenvoudige probleemstelling waar ik evenwel geen raad mee weet. Er is blijkbaar iets tegen het embedden van youtube in het muziektopic, geen probleem dan copy paste ik wel de url. Nu bemerk ik dat knappe koppen dit ook doen maar dat zij er in slagen om in plaats van “xYzlf566=” titel en uitvoerder in de link te zetten= hoe? thx
              Je typt de naam en uitvoerder in de post, selecteert die tekst en klikt dan op het "insert link"-symbool en plakt de link in de box die zich opent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                Een heel eenvoudige probleemstelling waar ik evenwel geen raad mee weet. Er is blijkbaar iets tegen het embedden van youtube in het muziektopic, geen probleem dan copy paste ik wel de url. Nu bemerk ik dat knappe koppen dit ook doen maar dat zij er in slagen om in plaats van “xYzlf566=” titel en uitvoerder in de link te zetten= hoe? thx
                zoals dit?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten

Comment

• syntax:

[ youtube=linkje]hier tijp je wat je maar wil[ /youtube]
                    maar dan zonder spatie achter het open haakje

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• een vraagske ...

om een route te weten gebruik ik altijd mappy maar zijn er andere/betere die jullie gebruiken ?
                      en neen ik koop gene GPS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        een vraagske ...

om een route te weten gebruik ik altijd mappy maar zijn er andere/betere die jullie gebruiken ?
                        en neen ik koop gene GPS
                        ik gebruik sinds kort altijd GPS, sorry

www.map24.com is er ook nog een...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                          ik gebruik sinds kort altijd GPS, sorry

www.map24.com is er ook nog een...
                          thx eens proberen

Comment

Allee tof, nog een browser erbij. Strax moeten webdesigners rekening gaan houden met IE en FF en die Safari.

Tis nu soms al een pain in the ass die beide browsers ...

Comment

thx eens proberen
                              of www.viamichelin.be, is op basis van michelinkaarten (alom gewaardeerd) en met min of meer exacte representatie van de locale wegwijzers in de routebeschrijving.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• maps.google.com

kan je wisselen tussen kaart en sateliet, route berekenen, ....
                                IRIDIUM
                                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

een vraagske ...

en neen ik koop gene GPS
                                  www.routenet.be is ook een mogelijkheid.

Comment

• Ik heb een vraagje voor de apple gebruikers hier, ik heb sinds gisteren een nieuwe MacBook, schitterend toestel. Bij het instellen ben ik iets te snel te werk gegaan, bijgevolg is de tijdzone Amerika ipv Europa. Ik zou dit willen omzetten naar Europa, ook om die widgets te kunnen gebruiken. Heeft iemand daar soms ervarign mee?

Thnx S8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Ik heb een vraagje voor de apple gebruikers hier, ik heb sinds gisteren een nieuwe MacBook, schitterend toestel. Bij het instellen ben ik iets te snel te werk gegaan, bijgevolg is de tijdzone Amerika ipv Europa. Ik zou dit willen omzetten naar Europa, ook om die widgets te kunnen gebruiken. Heeft iemand daar soms ervarign mee?

Thnx S8
                                      Op je Appeltje klikken.
                                      Systeemvoorkeuren => Landinstellingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        en waarom is firefox dan niet goed?
                                        Firefox is wel goed en een pak stabieler dan IE.

Vooral IE7 zit boordevol bugs.

Enig probleem met Firefox is, dat bepaalde websites niet altijd even mooi worden gepresenteerd dan in IE, omdat IE nu eenmaal een standaardbrowser is waarop veel websiteontwerpen werden gebaseerd en getest.

Maar Firefox zou ook een pak veiliger zijn en op het gebied van cookie en privacybeheer staat het verder.

Nu, met Thunderbird (e-mailprogramma dat eveneens tot de Mozillafamilie behoort) heb ik wel een hoop problemen gehad in het verleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                          Op je Appeltje klikken.
                                          Systeemvoorkeuren => Landinstellingen
                                          Ja daar heb ik al zitten zoeken. De regio staat reeds op Belgie, maar ik kan daar nergens iets over die tijdzone vinden.

Comment

Working...
                                          X