Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
    probeer deze eens:

driver en modded inf downloaden, eerst de driver uitpakken (is een .exe, maar 't is een extractie-bestand), dan die inf kopieren en vervangen in die uitgepakte map en dan de setup.exe runnen.
    thanks even snel uitproberen.

edit zegt dat snel er neit bij is want het gaat pokketraag de download

tzal voor wat later zin.
    Last edited by ; 29/10/2007, 20:29.

Comment

• Zijn er hier reeds OS X Leopard gebruikers op het forum? Wat zijn jullie bevindingen over Leopard? Upgraden die handel of beter nog even wachten?

Comment

probeer deze eens:

driver en modded inf downloaden, eerst de driver uitpakken (is een .exe, maar 't is een extractie-bestand), dan die inf kopieren en vervangen in die uitgepakte map en dan de setup.exe runnen.
        Nope, geen resultaat.

PC wilde zelfs niet meer opstarten, alleszinds geen beeld, en bij t ingeven van paswoord geen opstartjingle, dus startte hij niet meer op.

Fack ik word er gek van.

ZO fucking gedwongen worden om naar vista te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Zijn er hier reeds OS X Leopard gebruikers op het forum? Wat zijn jullie bevindingen over Leopard? Upgraden die handel of beter nog even wachten?
          Sinds vandaag Leopard geïnstalleerd

Eerste indruk is alvast meer dan positief, maar echt veel kan ik er nog niet over zeggen...

Comment

• Ok, ik heb een vreeeemd probleem: ik had net enkel internet explorer en MSN opstaan, en opeens hoor ik een man en een vrouw praten, die man is keihard aant lachen en die vrouw is aan het overgeven ofziets... Maar er is nergens een pop-up ofzo...
            Echt, wtf?!

Comment

• wss ga je met de muiscursor over één van de reclamebanners die een geluidboodschap bevat.
              Bij mij onderaan in de reclamebalk zijn het momenteel natuurgeluiden als je er met de mouse over scrollt...

Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
              Ok, ik heb een vreeeemd probleem: ik had net enkel internet explorer en MSN opstaan, en opeens hoor ik een man en een vrouw praten, die man is keihard aant lachen en die vrouw is aan het overgeven ofziets... Maar er is nergens een pop-up ofzo...
              Echt, wtf?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                wss ga je met de muiscursor over één van de reclamebanners die een geluidboodschap bevat.
                Bij mij onderaan in de reclamebalk zijn het momenteel natuurgeluiden als je er met de mouse over scrollt...
                Nope, is het niet, heb ik ook al aan gedacht

Comment

• Halloween --> Geesten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    XP wordt nog steeds ondersteund en fokking veel gebruikt ...

Heb nog niks gevonden dat niet draait op XP en wel op Vista, en als dat wel kom, staat er 9 kans op 10 een MS stempel op, zoals met die fokking WMP 10 die enkel op XP en hoger draait

Comment

• Fok ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Nope, geen resultaat.

PC wilde zelfs niet meer opstarten, alleszinds geen beeld, en bij t ingeven van paswoord geen opstartjingle, dus startte hij niet meer op.

Fack ik word er gek van.

mmm, raar bij mij werken die drivers wel van die site. wel voor Vista, maar bon...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                          Nope, is het niet, heb ik ook al aan gedacht
                          Is het geen filmpje dat je eerder bekeek of een geluidsfragment? Het kan zijn dat je een programma afsluit maar dat het op de achtergrond actief blijft. Ik heb dat gehad met WMP 11, dan moet je het via taakbeheer uitschakelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                            Zoek toch maar 's naar een no-cd crack.
                            Ik dacht dat je 't dan wel onder XP kon spelen.
                            Hier werkt het voorlopig ook niet ... Failure: Could not start driver

OK ... 't werkt ...
                            Last edited by ; 30/10/2007, 14:30.

Comment

mmm, raar bij mij werken die drivers wel van die site. wel voor Vista, maar bon...
                              net iets ontdekt.

Het flikkeren doet zich voorla voor op de andere monitor als ik ruw scroll op een webpagina op mijn laptopscherm ( hoofdscherm )

En google vertelde me dat ik blijkbaar niet de enige ben met dat probleem.

ga eens vista installeren op een andere partitie en zien of dat iets oplevert.

Comment

• Ik heb een probleem met adobe reader-bestanden.

Er moeten 250 slides worden afgedrukt. De achtergrond is donkerblauw. Bestaat er geen progammatje waarmee je toch de achtergrond van acrobat files kan aanpassen naar wit?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                  Ik heb een probleem met adobe reader-bestanden.

Er moeten 250 slides worden afgedrukt. De achtergrond is donkerblauw. Bestaat er geen progammatje waarmee je toch de achtergrond van acrobat files kan aanpassen naar wit?

Thx!
                                  Met "den Acrobat editor" moet dat wel lukken, neen ?

Comment

• Vraag : als ge dus een DVD brandt op een DVD-brander (standalone, voor TV), dan eindig je dus met onderstaande soort filestructuur. Lijkt me 't zelfde als met geperste DVD's .. maar, hoe lees ik die nu op mijn PC ? En zonder te moeten branden/copieren/...

E:\>dir /s /b
                                    E:\VIDEO_TS
                                    E:\VIDEO_RM
                                    E:\VIDEO_TS\VIDEO_TS.BUP
                                    E:\VIDEO_TS\VIDEO_TS.IFO
                                    E:\VIDEO_TS\VIDEO_TS.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_0.BUP
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_0.IFO
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_1.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_2.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_3.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_4.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_5.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_6.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_7.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_8.VOB
                                    E:\VIDEO_TS\VTS_01_9.VOB
                                    E:\VIDEO_RM\SONATA.IFO
                                    E:\VIDEO_RM\SONATA_DEBUG.IFO
                                    E:\VIDEO_RM\VIDEO_RM.BUP
                                    E:\VIDEO_RM\VIDEO_RM.DAT
                                    E:\VIDEO_RM\VIDEO_RM.IFO

E:\>

Comment

• Bon, ik heb ongeveer 1GB aan foto's van mijn Rome reis. Dus teveel om op één cd-rom te branden. Kan ik ze dan best op een DVD branden? Maar dat durft al eens problemen geven op een aantal DVD-spelers die dat dan niet kunnen lezen. Is er een programma waarmee dat op elke DVD-speler valt bekijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                        Bon, ik heb ongeveer 1GB aan foto's van mijn Rome reis. Dus teveel om op één cd-rom te branden. Kan ik ze dan best op een DVD branden? Maar dat durft al eens problemen geven op een aantal DVD-spelers die dat dan niet kunnen lezen. Is er een programma waarmee dat op elke DVD-speler valt bekijken?
                                        Ik denk dat die problemen liggen aan het schijfje. Je hebt namelijk 2 type's DVD schijfjes: DVD+R(W) en DVD-R(W) En sommige DVD-spelers ondersteunen er maar 1tje van. Daar is jammergenoeg weinig aan te doen denk ik. 2 CD's branden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat die problemen liggen aan het schijfje. Je hebt namelijk 2 type's DVD schijfjes: DVD+R(W) en DVD-R(W) En sommige DVD-spelers ondersteunen er maar 1tje van. Daar is jammergenoeg weinig aan te doen denk ik. 2 CD's branden?
                                          Yep, de formaten-oorlog bij DVD's is nog niet uitgevochten ... Ik zou zowiezo 2 kopies branden, ongeacht dat ze op verschillen formaten staan. Het goede is dat PC's alle formaten kunnen lezen, en als je ze wilt gebruiken op speler X, moet je gewoon weten welke formaten speler X aankan. Bij de aankoop van een DVD speler zou ik ervoor zorgen dat ie alle, of zoveel mogelijk formaten, aankan.

edit: CD's branden losten het probleem niet op. Op een single layer DVD kan er al 8 keer meer als op een CD ... en dan spreken we nog niet over Dual Layer. In feite zou elke DVD speler/brander die je nu koopt tenminste DVD- en DVD+, en Dual Layer moeten aankunnen ...
                                          Last edited by ; 03/11/2007, 20:37.

Comment

Working...
                                          X