Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
    Stond dat er serieus zo in?
    Sjah, er wordt altijd afgeraden om nu nog met FrontPage te werken. Ik heb er alleszins helemaal geen probleem mee dat zo'n sites zo snel mogelijk verdwijnen...
    Ja, ik heb de tekst gewoon overgenomen (copy/paste).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
      Merci!

Wacht, misschien heb ik mijn mails hier nog staan!

Ja, ik heb me eens goed kwaad gemaakt...
      Het helpt niets, maar ge kunt u eens uitleven ... ik zondig mij er ook aan

Comment

Ja, klopt. Behalve als je bugs rapporteert. En dit is nu net wat ik altijd doe.

Ik vind het schandalig dat zij versies uitbrengen die niet voldoende werden getest en dat je dan nog als gebruiker zou moeten betalen ook...

Tenslotte heb ik de laatste jaren al heel wat gevonden.
        Eigenlijk zouden ze mij moeten betalen.
        Dat interesseert mij wel, welke soort bugs vind je dan zoal (behalve de reeds voormelde) ?

Comment

Ik vind het schandalig dat zij versies uitbrengen die niet voldoende werden getest en dat je dan nog als gebruiker zou moeten betalen ook...

Betalen voor spul van microshit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten

Betalen voor spul van microshit?

Iemand moet hen betalen he ... ik koop mijn OS ook altijd (en dat is normaal gezien Microsoft). Ik doe geen beroep op hun support diensten, da's tijdverspilling ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Ja daar heb ik al zitten zoeken. De regio staat reeds op Belgie, maar ik kan daar nergens iets over die tijdzone vinden.
              allez jong, t'staat daar vol data

Comment

• Geachten;

kennen jullie goeie, betrouwbare Amerikaanse websites die online MP3 spelers verkopen, en ze verschepen naar ons landje?

Ik zou graag een Cowon Iaudio D2 4gb kopen, maar in Belgie kost die al snel +210 euro, terwijl in de VS die te koop is aan 180 DOLLAR.

Heeft er iemand ervaring(en) met zo'n aankoop?

Edit: hier het product in kwestie; op kieskeurig.nl:

Comment

• ik zou een beetje doorsparen en toch een kopen voor €210. zolang je binnen de EU blijft, heb je geen problemen, eens daarbuiten, wordt het al moeilijker voor garantie e.d. denk ik
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    ik zou een beetje doorsparen en toch een kopen voor €210. zolang je binnen de EU blijft, heb je geen problemen, eens daarbuiten, wordt het al moeilijker voor garantie e.d. denk ik
                    Zo denk ik er ook over.
                    Ik heb trouwens zelf een iAudio M3L 20 GB. Zeer tevreden over. Minder onnozelheden dan op een iPod, maar een betere geluidskwaliteit en een pak meer instelmogelijkheden.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• @ M3'er en Bikefreak:

bedankt voor jullie snelle antwoord!

Het schijnt dat die Iaudio's zo goed zijn; dus ik ga me er zeker één aanschaffen.

Ik ben aan het twijfelen of ik ze via bij bv Fnac zou kopen; of via zo'n online-bedrijf uit NL of US.

Ik laat wel iets weten als ik het gekocht heb

Comment

• Als je die uit de VS laat komen zit je met een andere stekker...
                        En het gaat je ook serieus wat kosten aan verzendkosten.
                        Moest je toch willen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Als je die uit de VS laat komen zit je met een andere stekker...
                          En het gaat je ook serieus wat kosten aan verzendkosten.
                          Moest je toch willen:

www.newegg.com
                          merci Jan Cleynen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten
                            Het schijnt dat die Iaudio's zo goed zijn; dus ik ga me er zeker één aanschaffen.

Ik ben aan het twijfelen of ik ze via bij bv Fnac zou kopen; of via zo'n online-bedrijf uit NL of US.

Ik laat wel iets weten als ik het gekocht heb

Last edited by ; 19/06/2007, 22:27.

Comment

• Of behalve voor deze 2 niet-respectabele shops te kiezen kan je ook voor één gaan met lagere prijzen én service

Comment

• 'k weet niet of ze die op alternate.nl hebben? heb daar ook al gekocht voor een aardig bedrag en als zeer vlot verlopen

in ieder geval een goeie keuze om voor iAudio (aka Cowon) te kiezen
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                                  Of behalve voor deze 2 niet-respectabele shops te kiezen kan je ook voor één gaan met lagere prijzen én service

http://www.mp3shop.be
                                  Wat is dat nu weer voor grote zever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                    Wat is dat nu weer voor grote zever.
                                    Stel dat er eens iets mis is met je spelertje zal je het wel merken wat voor "zever" ik bedoel.
                                    + de prijs is er ook gewoon lager

Comment

• Ik heb een vraagje, ik wil een liedje op youtube zetten. Ik heb dus een filmpje nodig met een simpele achtergrond en die muziek er bij dan. Dat zie je wel meer op youtube. Ik heb wmm maar kan er niks van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Ik heb een vraagje, ik wil een liedje op youtube zetten. Ik heb dus een filmpje nodig met een simpele achtergrond en die muziek er bij dan. Dat zie je wel meer op youtube. Ik heb wmm maar kan er niks van...
                                        toch niet echt moeilijk?

je klikt onderaan op "tijdlijn weergeven", dan klik je "foto's importeren" in het linkermenu voor de foto die je wenst te gebruiken, dan sleep je die naar onderaan (komt eerst in het midden van je scherm te staan, rechts van dat linkse menu) naar de videobalk. vervolgens doe je hetzelfde voor het liedje: je klikt op "audio of muziek importeren" => liedje komt in het midden van het scherm, en nu sleep je het naar de audio/muziekbalk. om de foto heel de tijd van het filmpje weer te geven, moet je het gewoon nog even naar rechts "uitrekken" zolang het liedje duurt (kan je zien op de audiobalk).

vervolgens kies je voor bestand => filmbestand opslaan => even wizard volgen
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Het rare is dat mijn liedje 5min duurt maar wmm hem als 20 aangeeft

Comment

Working...
                                          X