Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stond dat er serieus zo in?
Sjah, er wordt altijd afgeraden om nu nog met FrontPage te werken. Ik heb er alleszins helemaal geen probleem mee dat zo'n sites zo snel mogelijk verdwijnen...
Ja, ik heb de tekst gewoon overgenomen (copy/paste).
Iemand moet hen betalen he ... ik koop mijn OS ook altijd (en dat is normaal gezien Microsoft). Ik doe geen beroep op hun support diensten, da's tijdverspilling ...
ik zou een beetje doorsparen en toch een kopen voor €210. zolang je binnen de EU blijft, heb je geen problemen, eens daarbuiten, wordt het al moeilijker voor garantie e.d. denk ik
ik zou een beetje doorsparen en toch een kopen voor €210. zolang je binnen de EU blijft, heb je geen problemen, eens daarbuiten, wordt het al moeilijker voor garantie e.d. denk ik
Zo denk ik er ook over.
Ik heb trouwens zelf een iAudio M3L 20 GB. Zeer tevreden over. Minder onnozelheden dan op een iPod, maar een betere geluidskwaliteit en een pak meer instelmogelijkheden.
Ik heb een vraagje, ik wil een liedje op youtube zetten. Ik heb dus een filmpje nodig met een simpele achtergrond en die muziek er bij dan. Dat zie je wel meer op youtube. Ik heb wmm maar kan er niks van...
Ik heb een vraagje, ik wil een liedje op youtube zetten. Ik heb dus een filmpje nodig met een simpele achtergrond en die muziek er bij dan. Dat zie je wel meer op youtube. Ik heb wmm maar kan er niks van...
toch niet echt moeilijk?
je klikt onderaan op "tijdlijn weergeven", dan klik je "foto's importeren" in het linkermenu voor de foto die je wenst te gebruiken, dan sleep je die naar onderaan (komt eerst in het midden van je scherm te staan, rechts van dat linkse menu) naar de videobalk. vervolgens doe je hetzelfde voor het liedje: je klikt op "audio of muziek importeren" => liedje komt in het midden van het scherm, en nu sleep je het naar de audio/muziekbalk. om de foto heel de tijd van het filmpje weer te geven, moet je het gewoon nog even naar rechts "uitrekken" zolang het liedje duurt (kan je zien op de audiobalk).
vervolgens kies je voor bestand => filmbestand opslaan => even wizard volgen
Comment