Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
    Sony's zijn over 't algemeen goede camera's (zowel video als fotocamera's). o.a. door hun Carl Zeiss-lenzen. Nikon & Canon en zijn de beste fotocamera's.

van andere merken blijf ik liefst zo ver mogelijk weg (en dan bedoel ik o.a. die Samsung, maar ook HP bv.)...
    Goh, nja, je hoort vanalles hé.. de ene is tevreden over zijn Samsung/HP etc en de andere over Nikon/Canon etc.

Nog anderen hebben dan weer problemen met Samsung/HP/Nikon/Canon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      'k Heb er al verschillende dingen gekocht, nog nooit problemen mee gehad.
      BTW, je kan er iets krijgen waarvoor je eender waar in België het vierdubbele moet betalen.
      Zolang je geen problemen hebt is het goedkoop dat wel. Vanaf dat je de helpdesk nodig hebt (als iets DOA is bvb) dan kan je op je kin kloppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        voorbeelden graag
        No way. Je weet nooit wie er meeleest.

Je hebt PM.
        Last edited by ; 02/06/2007, 13:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
          Zolang je geen problemen hebt is het goedkoop dat wel. Vanaf dat je de helpdesk nodig hebt (als iets DOA is bvb) dan kan je op je kin kloppen
          inplaats van dan naar de winkel te lopen en maanden te wachten op een nieuw fototoestel, gewoon zelf RMA'en naar de producent.. gaat stukken sneller!
          hangt ook af van welke producent het product is, natuurlijk..
          als de dienst na verkoop zuigt, dan maakt het niet uit of uw toestel uit een winkel komt of een online shop

nu om terug te komen op die lenzen:

pentax is naar't schijnt ni slecht
          carl zeiss zal ook wel goed zijn..
          't zijn vooral de no-name of cheap-ass lenzen die ge best links laat liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
            Vergelijken met pixmania is maar een beetje flauw.

Ik heb er ook ooit een aankoop gedaan (jammer genoeg). Was een Sony T5 pack (met hoesje en nog een paar dingetjes erbij). Er stond duidelijk voorradig wanneer ik bestelde, blijkbaar niet want wanneer ik bestelde was alleen de digicam klaar voor verzenden.

Na een week wachten op de andere accessoires verzonden ze dan alleen de digicam, die goed was toegekomen. 3 weken later nog altijd geen accessoires... 6 weken later nog altijd niet. Ik belde naar de helpdesk en daar stelden ze een terugbetaling voor, waarmee ik akkoord ging.
            Ik wacht nog altijd op mijn geld en we zijn nu bijna een jaar later.

Leuke prijzen bij pixmania maar de service is ondermaats (om het nog vriendelijk te zeggen).
            Ik vertrouw aankoop van internet en dergelijke niet.

Comment

• Dus tot zover:

Niet die Samsung van de Carrefour kopen!; beter een Sony of Nikon pakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                Ik vertrouw aankoop van internet en dergelijke niet.
                ik heb m'n sony W5 aangekocht via www.alternate.nl. geen enkel probleem mee gehad. en 't heeft me €50 of €60 bespaard tegenover in pakweg de vandenborre...

edit: en als er iets aan is, doe ik hem gewoon binnen in 't sonycentre.
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Er woont hier nen Australier bij ons, en als em naar dvd's van hier wil kijken moet em de landcode op z'n laptop herinstellen... Maar nu kwam er een melding dat em nog 2x de code kan veranderen en dat de instelling nadien blijvend is weet er iemand ofdat je dat kan opheffen? of dat er ergens players zijn die alle dvd's afspelen

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                    Er woont hier nen Australier bij ons, en als em naar dvd's van hier wil kijken moet em de landcode op z'n laptop herinstellen... Maar nu kwam er een melding dat em nog 2x de code kan veranderen en dat de instelling nadien blijvend is weet er iemand ofdat je dat kan opheffen? of dat er ergens players zijn die alle dvd's afspelen

thx
                    PowerDVD?
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Hij gebruikt "InterVideo WinDVD" maar krijgt die waarschuwing bij WMP ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                        Hij gebruikt "InterVideo WinDVD" maar krijgt die waarschuwing bij WMP ook.
                        neenee, ik bedoel: probeer PowerDVD eens
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

neenee, ik bedoel: probeer PowerDVD eens
                          PowerDVD gaat dat ook niet omzeilen.
                          Je hebt DVD Region Killer of DVD Region-Free nodig.

Comment

PowerDVD gaat dat ook niet omzeilen.
                            Je hebt DVD Region Killer of DVD Region-Free nodig.
                            Onze kangaroo-vriend zegt da ge merci zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                              Dus tot zover:

Niet die Samsung van de Carrefour kopen!; beter een Sony of Nikon pakken.

ik weet niet wat voor prijs die van de carrefour is, maar ik heb een 2 maand geleden een Canon Ixus 70 gekocht. Prachtig toestel met heel veel functiekes. Ik ben er echt enorm content van!!!! Hij koste toen iets over de 300€ , maar ik gok dat hij nu wel al een pak goedkoper zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                Hij koste toen iets over de 300€ , maar ik gok dat hij nu
                                wel al een pak goedkoper zal zijn.
                                Nu voor rond 240-250 euro.

Comment

Nu voor rond 240-250 euro.
                                  Dat zou wel goed kunnen. Ik vind het eerlijk gezegd niet veel geld voor een goed toestel.
                                  ik kijk liever niet naar de huidige prijzen van wat ik koop. Het is om depressief te worden. Mijn externe harde schijf ook. Men krijgt nu één van 320 soms 500gig voor de prijs die ik mijn 250 gig heb betaald.

Comment

• Als er hier opt forum in een topic een link staat & ik klik er op krijg ik gewoon een wit blad (precies ofda IE de pagina niet kan openen).
                                    Wil ik dit sluiten krijg ik volgende melding:

Het venster is bezet
                                    Het sluiten van dit venster kan problemen veroorzaken
                                    Wilt u het venster toch afsluiten??

Iemand die weet wat dit is?? Heb hier al gevirusscant & gespywared maar dat helpt allemaal niet
                                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• eerlijk?

firefox gebruiken ipv IE
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

eerlijk?

firefox gebruiken ipv IE
                                        Kijk, af en toe heb je zo eens een opwelling van goede ideeën...

...af en toe.

Comment

• voor alle windows users, hier een eindelijk een goeie webbrowser

Safari is the world’s fastest browser. Enjoy more third-party extensions, powerful privacy protections, and industry-leading battery life.

Comment

Working...
                                          X