Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Ja. gewoon in je bootmenu instellen van welke drive het (eerst) moet booten.
    OK, ja dat is logisch ja. Dus geen bootloader nodig dan ... hmmm

Comment

• heb een nieuwe nokia 2630 zonder usb kabel

usb bestaat niet dus een bleutooth usb stick

nu is mijn vraag bij het installeren...steek je eerst de stick in de poort of eerst de cd in de pc

ik haat computers als ze niet willen doen wat hoort

Comment

• eerst cd installeren en dan stick in steken

Comment

• mersie ttn

ik ga een andere halen want ik heb het al op alle verschillende mogelijke manieren geprobeerd, de cd lijkt ergens vast te lopen

ondertussen ziet hij al drie nieuwe sticks, o hell

Comment

• edit: never mind, ik heb het al
            Last edited by ; 08/03/2008, 17:20.

Comment

• 'k zoek een snelle interne 500 Gig harddisk, dit goede keus :

Comment

• Western Digital Caviar series: zeker geen slechte keuze als harde schijf.
                7200 RPM is de standaard tegenwoordig maar sneller kan zeker en het hoeft niet zo veel te kosten!

Bij Eurosys (link: http://webshop.eurosys.be/) kan je selecteren op snelheid en grootte en geeft ie je de HD die zij op't moment hebben. Zeker eens kijken.

Caviar SE16 500GB SATA II 7200 8MB

Harde schijf, omvang 3.5 "Full stroke seek 21.0 msStart/stop-cycli 50000Drive, omvang buffer 8 MBHarde schijf-interface Serial ATA IITrack to track zoektijd (lezen/schrijven) 2.0 msGemiddelde latency 4.20 Zoektijd (lezen) 8.9 msZoektijd (schrijven) 10.9 msOpslagcapaciteit 500 GBRotatiesnelheid 7200 RPMIntern Data uitwisselingDrive, overdrachtssnelheid 300 MB/sHarde schijf overdrachtssnelheid 748 Mbit/s

Hoop dat ik je hiermee al iet of wat geholpen heb...

Dirk

Edit: die met 16MB staat trouwens ook met details op de website van Eurosys. Zoekt en gij zult vinden

Comment

• Mogelijkheid tot importeren van Macbook Black vanuit Amerika. Doen? Maar waar op letten?

Comment

• 110 Volt <-> 220 Volt

Voor de rest is daar prima mee te werken, denk ik zo.
                    Life's too short. Not to. Live it.
                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                      Western Digital Caviar series: zeker geen slechte keuze als harde schijf.
                      7200 RPM is de standaard tegenwoordig maar sneller kan zeker en het hoeft niet zo veel te kosten!

Bij Eurosys (link: http://webshop.eurosys.be/) kan je selecteren op snelheid en grootte en geeft ie je de HD die zij op't moment hebben. Zeker eens kijken.

Caviar SE16 500GB SATA II 7200 8MB

Harde schijf, omvang 3.5 "Full stroke seek 21.0 msStart/stop-cycli 50000Drive, omvang buffer 8 MBHarde schijf-interface Serial ATA IITrack to track zoektijd (lezen/schrijven) 2.0 msGemiddelde latency 4.20 Zoektijd (lezen) 8.9 msZoektijd (schrijven) 10.9 msOpslagcapaciteit 500 GBRotatiesnelheid 7200 RPMIntern Data uitwisselingDrive, overdrachtssnelheid 300 MB/sHarde schijf overdrachtssnelheid 748 Mbit/s

Hoop dat ik je hiermee al iet of wat geholpen heb...

Dirk

Edit: die met 16MB staat trouwens ook met details op de website van Eurosys. Zoekt en gij zult vinden
                      Thanks ... maar toch best die RE2 reeks, ipv de SE, neen ?

Staan beiden op die site, da's geen prob

En ook altijd 16MB cache ipv 8 .. natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                        Mogelijkheid tot importeren van Macbook Black vanuit Amerika. Doen? Maar waar op letten?
                        Qwerty toetsenbord, als je gewend bent met azerty te werken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Dan leer je gewoon met Qwerty werken Eens je dat gewoon bent wil je nooit nog anders, trust me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Je kan ook wennen aan om zowel met QWERTY als met AZERTY te werken ...

Een dagje afzien, en daarna loopt alles vlot. Typen doe je toch instinctief (je denkt toch niet na bij elke toets die je induwt, tenzij je heel traag typt). Welnu, uw hersenen maken die switch heel snel. Gewoon een tijdje tegen uw hersens zeggen, ik werk nu op een QWERTY, en die toetsen staan daar en daar. En voila.

Ik persoonlijk wel liever op een QWERTY, maar als het moet werk ik op AZERTY (zoals bij laptops, waar het toetsenbord moeilijk te wisselen is).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Je kan ook wennen aan om zowel met QWERTY als met AZERTY te werken ...

Een dagje afzien, en daarna loopt alles vlot. Typen doe je toch instinctief (je denkt toch niet na bij elke toets die je induwt, tenzij je heel traag typt). Welnu, uw hersenen maken die switch heel snel. Gewoon een tijdje tegen uw hersens zeggen, ik werk nu op een QWERTY, en die toetsen staan daar en daar. En voila.

Ik persoonlijk wel liever op een QWERTY, maar als het moet werk ik op AZERTY (zoals bij laptops, waar het toetsenbord moeilijk te wisselen is).
                              't is eigenlijk vooral lastig voor ë's en à's.

Voor de rest gaat dat zonder problemen, ik heb op eht werk qwerty en hie azerty, maak de switch zonder problemen eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Dan leer je gewoon met Qwerty werken Eens je dat gewoon bent wil je nooit nog anders, trust me.
                                Feit. Qwerty >> Azerty by far

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  't is eigenlijk vooral lastig voor ë's en à's.
                                  Yep, en ook voor de typisch franse karakter, de beide e-accentjes, ... die ik niet makkelijk kan tippen hier op mijn PC nu

Bwa, gewoon die dingen schrijven zonder ... een a-accent hoort niet tot het nederlands of engels, dus what's the problem ?

En een e-trema ... iedereen begrijpt het woord "geergerd" toch, neen ? Lijst maar eens een woordje dat je anders kan uitspreken zonder trema, en ook een andere betekenis heeft.

Ik denk vaak dat die hulp-dingen bedoelt zijn voor mensen die daarmee moeite hebben, wat misschien verklaart waarom het frans zo uitpuilt ervan

Comment

• Wat zijn volgens jullie de plus- en minpunten van deze laptop? Hij sprong er voor mij een beetje uit tegenover de rest door de 2 giga ram en de hoge resolutie van het scherm.

Bedankt op voorhand

Comment

• Hoe pakt ge een printscreen van een filmpje?
                                      Beeld pauzeren, toets met printscreen drukken, paint openen en beeld plakken.. hocus pocus pats, het filmbeeld is zwart!

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?

Comment

• dat is normaal. Copyright bescherming hé. Er zijn wel mogelijkheden hoor

VLC heeft een ingevoegde functie bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          dat is normaal. Copyright bescherming hé. Er zijn wel mogelijkheden hoor

VLC heeft een ingevoegde functie bijvoorbeeld.
                                          Da's wel stom, kheb het filmpje dan nog zelf gemaakt.

Comment

Working...
                                          X