Ford Mustang EcoBoost -> groot onderhoud bij de dealer. 320eur incl btw
Dealer is zo een approved werkplaats van Ford. Dus geen showroom al kan je er wel auto's bestellen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk Berichten
Toevallig niet 's avonds wanneer ge van het werk komt, ter hoogte van uw stamkroeg, ge dan toch écht even moet stoppen om te controleren en - ge gelooft het nooit - uw beste maten daar op het terras zitten met een teveel besteld pintje ?
En bijgevolg het iédere vrijdagochtend aan de overkant van de ontbijttafel beeld zonder klank is ?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Nee, zo werket jammer genoeg nie. Raar maar waar, iedere donderdagvoormiddag doet die de melding. Ach dat ding heeft wel meer kuren. We leren er wel mee leven..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Elke donderdag geeft die melding van lekke banden.
En bijgevolg het iédere vrijdagochtend aan de overkant van de ontbijttafel beeld zonder klank is ?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Ik zal u eens week met mijn volvo laten rijden. Het geloof in de technologie zal snel wegzijn
Elke donderdag geeft die melding van lekke banden.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk vertrouw er 100% op. Technologie maakt veel minder fouten dan de zwakste schakel, de mens.
Elke donderdag geeft die melding van lekke banden.
Leave a comment:
-
Guest repliedinderdaad
sensoren en contacten zitten al 10 tallen jaren in auto's en steeds meer en meer.
sensoren falen al 10 tallen jaren en worden meer en meer vervangen.....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
Die sensor kan falen of kuren krijgen en dan overvullen. Geef mij maar een stok weet je precies hoeveel er in zit.
Sensor kan handig zijn als er een slang knakt en begint te lekken onderweg maar anders zie ik het nut niet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Geef me ook maar een niveau-indicatie voor m’n olie. Dat peilen met een stok vind ik ouderwets. Je gaat toch ook niet af en toe in de naftbak peilen hoeveel sap er nog in zit.
Sensor kan handig zijn als er een slang knakt en begint te lekken onderweg maar anders zie ik het nut niet.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Bij Fiat: verschil op de banden onderling. Als je ze dus le 4 op 0,5 bar zou zetten, krijg je geen alarm.
Ik rij rond met 2,3 bar, iets hoger dan voorgeschreven. Al een keer een alarmpje gehad, rechtsvoor stond op 2. Andere op 2,2.
Andere merken werken soms ook met echte druksensoren.
In m’n Abarth kan ik bvb. echt de druk uitlezen.
Mogelijks heeft de Fiat 500-facelift dit ook, mijn pre-facelift 500 had hetzelfde systeem als m’n Tipo.
Geef me ook maar een niveau-indicatie voor m’n olie. Dat peilen met een stok vind ik ouderwets. Je gaat toch ook niet af en toe in de naftbak peilen hoeveel sap er nog in zit.
Kan wel handig zijn als je een lekke band rijdt ofzo, wat ook eigenlijk niet zo vaak gebeurd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk vertrouw er 100% op. Technologie maakt veel minder fouten dan de zwakste schakel, de mens.
Zo hebben die tpms sensoren een spreiding. Terwijl als je zelf de banden nameet, dat gebeurt met dezelfde drukmeter en daar zit dus geen spreiding op.
Dus eigenlijk is die technologie niet goed ontwikkeld....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Van wanneer krijg je eigenlijk alarm dat de bandendruk te laag is? Want ik controleer die regelmatig en ook al zijn die soms iets te laag, nog nooit alarm van gekregen. Ik denk dan, tegen dat ik de melding krijg ben ik al veel te lang met lage druk aan het rijden.
Ik zou zelf eerlijk gezegd ni weten waar ik die sensoren kan terug vinden en hoe da juist in zijn werk gaat..
Edit: zo dus
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=7ypWzZGNtO4
Ik rij rond met 2,3 bar, iets hoger dan voorgeschreven. Al een keer een alarmpje gehad, rechtsvoor stond op 2. Andere op 2,2.
Andere merken werken soms ook met echte druksensoren.
In m’n Abarth kan ik bvb. echt de druk uitlezen.
Mogelijks heeft de Fiat 500-facelift dit ook, mijn pre-facelift 500 had hetzelfde systeem als m’n Tipo.
Geef me ook maar een niveau-indicatie voor m’n olie. Dat peilen met een stok vind ik ouderwets. Je gaat toch ook niet af en toe in de naftbak peilen hoeveel sap er nog in zit.Last edited by timothy; 31/08/2019, 23:04.
Leave a comment:
-
Premium Selection 4 jaar, Mercedes 2+1... Tevreden met mijn Hyundai onbeperkt 5 jaar en we zwijgen dan nog over de broertjes van KIA met 7 jaar garantie. Zo hoort het.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Ik ben capabel om dat te doen, ik doe het nog bij mijn auto waar geen sensoren opzitten (elke 2 tankbeurten of elke maand).
Bij mijn andere wagens, waar wel sensoren opzitten, doe ik dat niet meer - of veel minder.
Dat vind ik nu eens een mooi voorbeeldje van ‘genieten van technologie’.
Ik zou zelf eerlijk gezegd ni weten waar ik die sensoren kan terug vinden en hoe da juist in zijn werk gaat..
Edit: zo dus
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenPremium select met toen actie 4j garantie ;-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Omdat er nog 2 jaar en 2 maand garantie op de auto zit
Jawadde, auto 4 jaar en dan nog 2 jaar garantie. Not bad at all, bij Kia gekocht?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Premijoem prijsje!Wees blij want bij Mercedes kom je daar niet mee toe. Waarom ga jij met een 4 jarige auto nog bij Van Osch?
Omdat er nog 2 jaar en 2 maand garantie op de auto zit
Leave a comment:
-
Mens faalt, technologie faalt. Maar als het zoals hier gaat over banden blazen en bvb een oliepeilstok, dan weet ik wat ik het liefste heb. Of mijn ogen moeten falenneen dan eerder technologie die faalt, sensoren geven aan de lopende band fouten aan, en gaan sowieso eens stuk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Toch niet in banden blazen hoor
Om een ander voorbeeld te geven: ik kijk de laatste tijd heel veel air crash investigation (nat geo), ook omdat vliegtuigen me interesseren.
Vaak maken supergetrainde individuen als piloten fouten, de technologie faalt zéér zelden.
Ik laat me graag leiden door snufjes.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk vertrouw er 100% op. Technologie maakt veel minder fouten dan de zwakste schakel, de mens.
Leave a comment:
Leave a comment: