Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat kan ik me moeilijk inbeelden;
op de bovenste foto is het zeiljacht zo klein en vanbinnen is hij supergroot
Wel onvoorstelbaar mooi!!
Dit is een 50 voet hoor! (50 X 0.33 = 16 meter)
kzal is een foto van de zijkant tonen, dan zal je het zien Hij is echt wel vrij groot!
Dit is inderdaag een prachtige boot en een hele snelle ook!
De romp bestaat uit een sandwich contructie en de mast zit tot op de bodem mee in de polyester verwerkt met een metalen frame, wat hem een ultieme stijfheid geeft waar de meeste zeiljachten maar van kunnen dromen
Die interieurfoto is ook met een nogal bedrieglijke lens getrokken. Zo groot is dat allemaal niet vanbinnen. Het ziet er allemaal echter wel subliem uit. Helaas is er wsl niemand onder ons nederige forummers die nog maar mag denken aan het kopen van zo'n schatje
Ik had de prijslijst een paar weken geleden nog gezien.
Voor die Grand Soleil 50 voet vroegen ze +/-450 000 euro dacht ik. Maar voor de blauwe romp moest je nog eens 25 000 euro bijbetalen, en voor het dek in teck hout hetzelfde. Een spinakker set koste ook iets van een 20 000 euro. En dan moet je u apparatuur nog kopen, wat nog eens neerkomt op +/- 50 000 euro.
Reken alles bij elkaar maar 600 000 euro
Ik had de prijslijst een paar weken geleden nog gezien.
Voor die Grand Soleil 50 voet vroegen ze +/-450 000 euro dacht ik. Maar voor de blauwe romp moest je nog eens 25 000 euro bijbetalen, en voor het dek in teck hout hetzelfde. Een spinakker set koste ook iets van een 20 000 euro. En dan moet je u apparatuur nog kopen, wat nog eens neerkomt op +/- 50 000 euro.
Reken alles bij elkaar maar 600 000 euro
De mogelijkheden zijn eindeloos. Geen enkele "Boat Configurator" kan dat aan.
Bij de kleinere Sunseekers heb je minder mogelijkheden qua personalisatie. De layout wordt nagenoeg altijd behouden, je hebt wel nog mogelijkheden qua aankleding (met of zonder meerprijs) en inrichting inzake entertainment en kombuis e.d.
kan een belgische vennootschap met rustend kapitaal een jacht eigenlijk verantwoorden in de boekhouding?
Stel nu dat je 500.000 euro kapitaal staan hebt die gewoon op een rekening staat en waarop al vennootschapsbelasting is betaald.. kan je dan een boot van 100.000 euro kopen en die ergens in een jachthaven leggen onder het mom van incentives of eventuele verhuur????
Een vennootschap is toch een rechtspersoon in België? Dan heeft die toch dat recht? of ben ik mis?
Comment