Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waterauto's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tof bootje Audiboy! Dit vind ik echt het einde:

Sunseeker Predator, van 55 tot 108 feet lang:

Comment

• Waterauto's gezocht!!!

Beste auto/boot liefhebbers

Mijn naam is Leen Wouters en ik loop stage bij de jeugddienst van Halle.
      Dit jaar organiseren we de Roefeldag, een evenement dat de mogelijkheid biedt aan kinderen om op verschillende plaatsen een kijkje achter de schermen te kijken. Zo komen ze terecht in de koekjesfabriek, bij de dierenarts, in de watertoren,
      achteraan op de moto en wie weet... op de boot...

Het evenement gaat door in Halle waar het kanaal Brussel-Charleroi door loopt.
      Misschien kennen jullie iemand die me zou kunnen helpen?
      Of misschien heeft iemand van jullie wel zelf een boot en is die iemand bereid deze op zaterdag 25 juni 2005 in Halle toegankelijk te maken voor een groep kindjes (van 5 of 10 kinderen)?

Je zou hen een onvergetelijke ervaring bezorgen!

Alvast heeel erg bedankt en misschien tot binnenkort.

Groetjes

Leen

Comment

• Ik ga mijn scheepje hier ook eens posten. Het stelt misschien niet veel voor in vergelijking met al die superjachten in de vorige posts, maar daar kunnen de meeste mensen hier toch alleen maar van dromen, dit is een pak realistischer en biedt minstens evenveel vaarplezier

merk: CorrectCraft
        model: Ski Nautique
        gebouwd in 1979, dus onlangs oldtimer geworden.

Er ligt een Ford/PCM V8 smallblock in (351 cu/ 5.7L), goed voor 260 pk, een dik koppel en een nog mooiere sound
        Gelukkig vaart dat ding nog op LPG, anders zou het wel een erg dure hobby worden.
        Wij gebruiken hem hoofdzakelijk voor te wakeboarden, door de 'lompe' vorm trekt hij immers een erg goede golf, en met deze motor (260 pk voor +- 1200 kg) wil hij nog goed vooruit ook.

Comment

• Zoiets maakt idd een heerlijk geluid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Meer dan dat is perfect mogelijk. Van de Predator 75, de eerste Predator "nieuwe stijl", zijn er verschillende uitegeleverd met 3 x ca. 3.100 pk. Kruissnelheid 39 knopen, maximaal 58 knopen.

Op de Sunseeker-stand in Boot Düsseldorf (waar ik elk jaar een middagmaaltje ga nuttigen ) kan je de personalisatie-mappen per model inkijken. Je houdt het niet voor mogelijk wat er allemaal al werd gedaan.
            Zoals b.v. het 125 voet yacht, volledig aangekleed binnenin met Hermès-stoffen en -leder, speciaal op staal uitgezocht hout voor alle inlegwerk met intarsiën dat de Hermès-band en -logo's weergaven, alle glazen van Hermès in kristal met ingegraveerd (in kristal !!) logo van het familieschild en de naam van het schip, ... het was hallucinant.

Het "standaard" 105 Yacht dat er de voorbije jaren lag, en dat 'k telkens opnieuw ging bezoeken, daar alleen al is de owner's stateroom ongelofelijk. Je bek valt open, je kan 't niet anders uitdrukken.

Och, was ik maar Thomas Crown ...
            gTa, heb je toevallig nog wat info over van die leuke sloepen? Ik heb weer ineens een vlaag van interesse erin...

Comment

• @ G 55 AMG: Dat is een bangelijk bootje dat je daar hebt!

Ik ben ook een waterskier en heb sinds vorige week een wakeboardje in mijn bezit. Tot nochtoe legde ik mij voornamelijk toe op het monoskieën, en nu wil ik het wakeboarden wat uittesten.
              Waar skieën jullie ergens?

Comment

• kzal eens wat foto's posten van enkele knappe zeil jachten:

Grand Soleil 50':

Comment

• CNB Briand 95 :

Comment

• Swan 45: Schitterend snel yacht (zeer snel en degelijk, maar zeer duur)

Comment

• Een goede kameraad heeft een CNB. Welke precies weet ik niet
                      Toch duur die bootjes. Daarmee zet je al een mooie villa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                        Een goede kameraad heeft een CNB. Welke precies weet ik niet
                        Toch duur die bootjes. Daarmee zet je al een mooie villa
                        Bij een CNB heb je het allebei: een yacht en villa in 1

Comment

• Prachtige zeilyachts

Ik ben ook een waterskier en heb sinds vorige week een wakeboardje in mijn bezit. Tot nochtoe legde ik mij voornamelijk toe op het monoskieën, en nu wil ik het wakeboarden wat uittesten.
                          Mijn vriendin, zus en beste vriend wakeboarden op de vaart in Izegem ... Ideaal om het daar te leren, en dan wat verder te doen op vakantie op zee of op een meer of zo

Ikzelf mag helaas niet waterskiën of wakeboarden o.v. mijn knie
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Prachtige zeilyachts

Mijn vriendin, zus en beste vriend wakeboarden op de vaart in Izegem ... Ideaal om het daar te leren, en dan wat verder te doen op vakantie op zee of op een meer of zo

Ikzelf mag helaas niet waterskiën of wakeboarden o.v. mijn knie
                            Op dat kanaal traint Michael Callebert vaak, 1 van de beste wakeboarders van Belgie!

Wij waterskien enkel in de zomer op zee, omdat onze boot daar in de jachthaven ligt.
                            Binnen een paar maanden is het weer zover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matso
                              @ G 55 AMG: Dat is een bangelijk bootje dat je daar hebt!

ons bootje ligt in maaseik, dus je kan ons uiteraard meestal wel ergens op de Maas vinden
                              De aankoop van je wakeboard zal je je niet beklagen, daar heb je veeel meer plezier aan dan waterskieën. Ik raad je wel af om op zee te gaan, voor te wakeboarden heb je juist vlak water nodig, golven opvangen is veel vermoeiender dan met ski's.
                              Welk wakeboard heb je juist gekocht?

Comment

• Dit is mijn droombootje, een 2000 Fairline Targa 30, een van de laatste "kleinere" Targa's.
                                Momenteel nog redelijk duur maar als je prijsvermindering ziet op Targa 29's en kleiner de afgelopen jaren denk ik dat ik 'm binnen de 5 jaar aan een mooie prijs kan kopen....

Voordeel is dat (denk ik) deze boot de eerste 10 jaar niet verouderd zal lijken, hij heeft immers het modernere uitzicht en het is gewoon een lekkere boot met een krachtige Volvo Penta

Comment

• als je de prijzen vergelijkt gaat een targa 28 of 33 van 93-95 makkelijk voor minder dan 75000 euro van de hand. Deze Targa 30 van 2000 moet je dezer dagen toch makkelijk 150-200000 euro rekenen en is dus geen spek meer voor mijn bek

maar binnen een jaartje of 5 ...

Comment

• Andere kanshebber is een Rodman 30, prachtige stevige snelle fishingboat

nieuwprijs: 136000 euro, dus een tweedehandsje van een paar jaar zal wel een koopje zijn

Comment

• Die vind ik echt niet mooi .. Da's een echte vissersboot hè

Die vorige daarentegen is wel knap
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Die vind ik echt niet mooi .. Da's een echte vissersboot hè

Die vorige daarentegen is wel knap

bwa, ik vind 'm eigenlijk wel iets hebben, het is een cruiser he, en als je vergelijkt met de Rodman fisher pro vind ik deze wel een luxejacht look hebben

en wie zegt dat ik geen visser wil worden?

en de Fairline is een open boot he, zonder flybridge en dat scheelt toch wel een pak aan binnenruimte. Een Fairline is meer een weekendboot en geen weekje-vakantie-boot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                          bwa, ik vind 'm eigenlijk wel iets hebben, het is een cruiser he, en als je vergelijkt met de Rodman fisher pro vind ik deze wel een luxejacht look hebben

en wie zegt dat ik geen visser wil worden?
                                          Hoever kunt ge uw armen al spreiden ?
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X