Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waterauto's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Hoever kunt ge uw armen al spreiden ?

zoooooooooooooooo ver

Comment

• dan noem ik mijzelf het voze vissertje

Comment

• En Alex, wees nu eerlijk, welke zou jij kiezen als vissersboot?

deze of die rodman?

Comment

• Laatste vind ik ook niet echt geslaagd. te hoog en te smal. (puur visserij)
          als je natuurlijk eens gaat varen, wil ik wel mee hoor. Kzal wel een zak over mijne kop trekken als we inboarden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            Laatste vind ik ook niet echt geslaagd. te hoog en te smal. (puur visserij)
            als je natuurlijk eens gaat varen, wil ik wel mee hoor. Kzal wel een zak over mijne kop trekken als we inboarden

Als ik er ooit zo ene koop zal 'm toch in de middelandse zee vertoeven hoor (italie of spanje, frankrijk is bereduur qua ligplaatsen tenzij in de kleinere haventjes)

Comment

• allez dan, ne rodman 38 nog altijd te visserachtig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                En Alex, wees nu eerlijk, welke zou jij kiezen als vissersboot?

deze of die rodman?

Deze is echt lekker, doet me denken aan die schuit van Jan Haring
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

allez dan, ne rodman 38 nog altijd te visserachtig?

de deze zijn dus echt wel koopjes

is Rodman dan minderwaardig? Deze vind je nieuw, BTW & levering inbegrepen voor minder dan 250.000 euro

ok, das een pak geld maar als je zijn concurrenten bekijkt ben je het dubbele kwijt

Comment

de deze zijn dus echt wel koopjes

is Rodman dan minderwaardig? Deze vind je nieuw, BTW & levering inbegrepen voor minder dan 250.000 euro

ok, das een pak geld maar als je zijn concurrenten bekijkt ben je het dubbele kwijt

De vader van een vriend van me is de invoerder van Rodman en Elan in België.

Op hun site staat dit bootje te koop. Is 2 jaar oud en vraagprijs is 295.000€. Het is een Princess V42 met 2x285pk (Volvo-Penta). Net ietsje te duur voor mij , maar wel heel mooi.

Comment

• Als ik een sport-fisher koop, dan wordt het een Baja.

Zo eentje.

Meteen nog 'es retesportief erbij ook.
                      Last edited by ; 10/05/2005, 14:16.

Comment

• Ik ben ook aan het sparen voor een bootje: http://www.damnfunnypictures.com/htm...ega-Yacht.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
                          ons bootje ligt in maaseik, dus je kan ons uiteraard meestal wel ergens op de Maas vinden
                          De aankoop van je wakeboard zal je je niet beklagen, daar heb je veeel meer plezier aan dan waterskieën. Ik raad je wel af om op zee te gaan, voor te wakeboarden heb je juist vlak water nodig, golven opvangen is veel vermoeiender dan met ski's.
                          Welk wakeboard heb je juist gekocht?
                          Dat ik het niet juist meer weet eigenlijk Twas een koopje
                          Ik dacht eentje van Liquid force, maar het type weet ik niet juist.
                          Ik zal tis nakijken als ik vogend weekend aan de zee zit

Wakeboarden is inderdaad enkel leuk met kalme zee. Waterskien doen we meestal tot maximum 4 beaufort, maar het is pas leuk bij 1-2 B! Ik ga de lat bij het wakeboarden nu niet té hoog leggen op zee, it's just for fun, jou know
                          Tja, het is een leuke ontspanning hé, maar om de boot naar een binnewater te brengen zijn we net iets te lang onderweg! Hij ligt daar goed in de jachthaven!

Comment

• zie ik daar een G in de garage staan?
                            een man met smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome
                              Ik ben ook aan het sparen voor een bootje: http://www.damnfunnypictures.com/htm...ega-Yacht.html

Wa een mastodont.
                              Maar ik vind zijn Spitfirekes toch nog iets toffer.

Comment

• Geen spek voor mijn bek maar deze komt er zeker nog (iets in die aard) voor mij ! Mn moeder wordt al zeeziek bij het zien van een boot dus... er komt zeker geen "gezinsboot".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                                  Die zijn van de baas van Chelsea of ben ik verkeerd?

Comment

• Geen flauw idee! Maar ze zijn wel prachtig overdreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG

zie ik daar een G in de garage staan?
                                      een man met smaak
                                      De man heeft ook een naam. Paul Allen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                        Die zijn van de baas van Chelsea of ben ik verkeerd?
                                        Van Ambramovic inderdaad, of hoe je het ook moet schrijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan

DAS pas decadent zijn, een motorjacht en precies dernaast nog een zeilsloep om te "spelevaren"

ik wist dat ik die boot van ergens kende, das le grand bleu

speelgoedjes zijn een 68ft sunseeker predator en een 72 voet zeiljacht aan boord
                                          Last edited by ; 10/05/2005, 19:48.

Comment

Working...
                                          X