Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laatste vind ik ook niet echt geslaagd. te hoog en te smal. (puur visserij)
als je natuurlijk eens gaat varen, wil ik wel mee hoor. Kzal wel een zak over mijne kop trekken als we inboarden
Laatste vind ik ook niet echt geslaagd. te hoog en te smal. (puur visserij)
als je natuurlijk eens gaat varen, wil ik wel mee hoor. Kzal wel een zak over mijne kop trekken als we inboarden
Als ik er ooit zo ene koop zal 'm toch in de middelandse zee vertoeven hoor (italie of spanje, frankrijk is bereduur qua ligplaatsen tenzij in de kleinere haventjes)
is Rodman dan minderwaardig? Deze vind je nieuw, BTW & levering inbegrepen voor minder dan 250.000 euro
ok, das een pak geld maar als je zijn concurrenten bekijkt ben je het dubbele kwijt
De vader van een vriend van me is de invoerder van Rodman en Elan in België.
Op hun site staat dit bootje te koop. Is 2 jaar oud en vraagprijs is 295.000€. Het is een Princess V42 met 2x285pk (Volvo-Penta). Net ietsje te duur voor mij , maar wel heel mooi.
ons bootje ligt in maaseik, dus je kan ons uiteraard meestal wel ergens op de Maas vinden
De aankoop van je wakeboard zal je je niet beklagen, daar heb je veeel meer plezier aan dan waterskieën. Ik raad je wel af om op zee te gaan, voor te wakeboarden heb je juist vlak water nodig, golven opvangen is veel vermoeiender dan met ski's.
Welk wakeboard heb je juist gekocht?
Dat ik het niet juist meer weet eigenlijk Twas een koopje
Ik dacht eentje van Liquid force, maar het type weet ik niet juist.
Ik zal tis nakijken als ik vogend weekend aan de zee zit
Geen spek voor mijn bek maar deze komt er zeker nog (iets in die aard) voor mij ! Mn moeder wordt al zeeziek bij het zien van een boot dus... er komt zeker geen "gezinsboot".
Geen spek voor mijn bek maar deze komt er zeker nog (iets in die aard) voor mij ! Mn moeder wordt al zeeziek bij het zien van een boot dus... er komt zeker geen "gezinsboot".
Comment