Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Zeg David,

Persoonlijk heb ik er geen zwaar probleem mee. Maar heb jij (of je vader) erover nagedacht wat er zou gebeuren als de flikken jullie hadden tegengehouden ?
    Echt, dan zou ik niet in je schoenen willen staan.

Moest je het ooit voorhebben dat ze je tegenhouden dan geef ik je de raad om toch maar te stoppen. Er zijn nl. mensen die denken te kunnen vluchten maar meestal heeft men daar weinig kans toe. De nr-plaat is snel genoteerd. En als een vluchtpoging dan nog eens slecht zou aflopen - bedoel dat er daardoor iemand zou worden doodgereden - dan is er echt geen toekomst meer voor die jeugdige bestuurder, noch voor z'n ouders.

Kan je dus alleen maar aanraden om voorzichtig te blijven, 5km lege baan of niet...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
    Yep i know natuurlijk heb ik zero ervaring maar een rechte baan van een km of 5 en 23u s'avonds geen mens die daar woont...iedereen kan het gaspedaal indrukken..ik hou van snelheid maar het moet ook "veilig" blijven...veel kon ik toen niet misdoen (behalve mijzelf en mn vader). Je hebt van die mensen die met overdreven snelheid door de bebouwde kom knallen en dan iemand omver rijden...
    Geen probleem

Veroordeel je ook niet, als je weet waar je het kandoen heb ik daar geen probleem mee.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Yep i know natuurlijk heb ik zero ervaring maar een rechte baan van een km of 5 en 23u s'avonds geen mens die daar woont...iedereen kan het gaspedaal indrukken..ik hou van snelheid maar het moet ook "veilig" blijven...veel kon ik toen niet misdoen (behalve mijzelf en mn vader). Je hebt van die mensen die met overdreven snelheid door de bebouwde kom knallen en dan iemand omver rijden...
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    17 jaar, geen rijervaring, geen rijbewijs en 190? Way to go!

En die M5 haalt die 300km/h? Ik zou eerder 280 gokken ofzo.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    17 jaar, geen rijervaring, geen rijbewijs en 190? Way to go!

En die M5 haalt die 300km/h? Ik zou eerder 280 gokken ofzo.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zelf gereden : E60 525d aan 190 km/h waar ik 90 mocht..2 rijstroken en geen kat op de baan..kmocht ffkes gas geven vn mn vader

Meegereden: M5 van matthi aan +/- 300 km/h

Leave a comment:

• Stancke
    replied
    Ooit gereden niet maar als passagier 230 op de teller van een E30 318IS

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Kurtje Bekijk Berichten
    met men vorige wagen (een astra 1.9 cdti gtc gechipt tot 190pk) voorbij de teller van 240km/u ben gegaan, maar hoe snel kan ik niet zeggen, omdat de teller stopte op 240
    Hij heeft daar inderdaad een tijd in't niets zitten wijzen
    Zalige wagen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    het snelste tot hier toe was 242km/u met mijne civic , alhoewel dat ik met men vorige wagen (een astra 1.9 cdti gtc gechipt tot 190pk) voorbij de teller van 240km/u ben gegaan, maar hoe snel kan ik niet zeggen, omdat de teller stopte op 240

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ferrari 599 f1

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Done...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zaligheid! Ik sta echt zot van die kleur. Heb er op de nurburgring al enkele in die kleur gezien en telkens ben ik er mega zot van. Maak misschien eens een topicje aan in het onderdeel "mijn auto" als je wil.

Leave a comment:

• Pablo
    Guest replied
    Amai amai, dat is dé knapste 993 turbo die ik al ooit gezien heb

En dan nog in uitzonderlijke staat

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ge kunt dat wel zeggen maar eerlijk gezegd had ik wel liever de sportzetels gehad i.p.v. die er in zitten. Was een optie bij Porsche. Maar ja, ge kunt ni alles hebben é...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Howly fuck, 16.000km

²²²²²²²²² !

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dat ding is perfect... Ik heb ook liever zo een interieur, dan eentje met kuipzetels e.d. Zoiets past vind ik alleen in dingen zoals een GT3 RS.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Howly fuck, 16.000km

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
    Daarom dat ik hem ook heb willen kopen. Ben er speciaal naar Engeland voor moeten gaan. De wagen werd in '96 nieuw ingeschreven in Arabië. Rond 2000 was die Arabier een tijdje naar België komen wonen, had hier een keten van winkels. Dan is hij in 2006 naar Engeland gegaan en heeft hij de wagen uiteraard meegenomen. Maar ja, ze rijden daar links en das dus dik kl*te met een left-handed car. Dus had hij hem verkocht aan een auto-dealer die dacht er een goeie zaak mee te doen. Alleen...bleef hij ermee zitten omdat er in Engeland nu eenmaal geen kat geïnteresseerd is in een wagen voor op de openbare weg met stuur links. Dus deed hij hem weg voor "een iets goedkoper prijske dan normaal".
    Wat voor mij mede de doorslag gaf was het aantal km. Stond na 10,5 jaar nog maar 14.500 km op (ja je leest het goed !). En de km-stand was correct want hij was in België gedurende een aantal jaar door de keuring gemoeten en bij de keuring hadden ze nog kompleet zijn km-geschiedenis sinds 2000. Ja, dan moest ik dus niet meer twijfelen. Sommige dingen lijken nu na meer dan 11 jaar nog bijna nieuw. Er staat ondertussen iets van een 16.000 km op de teller ... Maakt de wagen eens zoveel waard...
    Schitterend om een liefhebber zo te horen praten!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Ok, deze porsche is af! Sportiviteit combineerd met een klassiek getinte kleurencombo, dit is gewoon een droom van een auto!
    Daarom dat ik hem ook heb willen kopen. Ben er speciaal naar Engeland voor moeten gaan. De wagen werd in '96 nieuw ingeschreven in Arabië. Rond 2000 was die Arabier een tijdje naar België komen wonen, had hier een keten van winkels. Dan is hij in 2006 naar Engeland gegaan en heeft hij de wagen uiteraard meegenomen. Maar ja, ze rijden daar links en das dus dik kl*te met een left-handed car. Dus had hij hem verkocht aan een auto-dealer die dacht er een goeie zaak mee te doen. Alleen...bleef hij ermee zitten omdat er in Engeland nu eenmaal geen kat geïnteresseerd is in een wagen voor op de openbare weg met stuur links. Dus deed hij hem weg voor "een iets goedkoper prijske dan normaal".
    Wat voor mij mede de doorslag gaf was het aantal km. Stond na 10,5 jaar nog maar 14.500 km op (ja je leest het goed !). En de km-stand was correct want hij was in België gedurende een aantal jaar door de keuring gemoeten en bij de keuring hadden ze nog kompleet zijn km-geschiedenis sinds 2000. Ja, dan moest ik dus niet meer twijfelen. Sommige dingen lijken nu na meer dan 11 jaar nog bijna nieuw. Er staat ondertussen iets van een 16.000 km op de teller ... Maakt de wagen eens zoveel waard...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Ik ben zo extreem jaloers op u!

Beschrijf eens die acceleratie, hoe de Veyron voelt, sturing, gasrespons, .. etc alle!s?

Stevy is een bescheiden man.
    Hebda vorige keer ook gevraagd.
    Hij vond dat da wel goe trok

Leave a comment:

Working...
X