Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sorry kleinen, ik vind het erg dat je er zo op reageert. Ok hij reed te snel met een voorlopig, maar dat geeft jou nog niet de toestemming om hem DOM te noemen..
Hij kan in sommige dingen veel slimmer zijn als jou...
Nu als je dingen leest die u niet aanstaan, doe dan je best om je te vermannen en geen reacties te typen om ruzie uit te lokken.
Gewoon effe mijn mening hé kleinen
n/o
Je kan dom doen, iets anders als dom zijn.
Aan die leeftijd is het altijd eens leuk om te komen 'stoefen' op een openbaar forum..
Sorry kleinen, ik vind het erg dat je er zo op reageert. Ok hij reed te snel met een voorlopig, maar dat geeft jou nog niet de toestemming om hem DOM te noemen..
Nu als je dingen leest die u niet aanstaan, doe dan je best om je te vermannen en geen reacties te typen om ruzie uit te lokken.
Gewoon effe mijn mening hé kleinen
n/o
Idd, hij geeft zelf toe dat het "verkeerd" was .
Dat is al heel wat, tegenover sommige hier.
Dit geeft u dan nog ni de gelegenheid om hem DOM te noemen hé.
Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.
Oei sorry Meneer de agent.
Zoals ge kunt zien ben ik 17 jaar right ? Vanaf wanneer kan je je voorloppig rijbewijs doen ? 17 jaar ja. U mag mij nog dom vinden en ja doe maar dat iedereen ziet wat voor een goede politieagent jij wel bent.
Nee eerlijk ik verlaag mij liever niet tot U niveau
Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.
Wat kunnen de straffen zijn voor: rechts inhalen over een volle witte lijn? En links inhalen over een dwarsgestreept stukje?
Heb in mei 2 jaar m'n rijbewijs en nog nooit gepakt geweest.
Streep : derde graad
inhalen : 2de graad
Arcering : 1ste graad dacht ik
OI's worden niet gecumuleerd dus dat zal een 150 - 175 euro worden zekers
Aangezien er 1 van derde graad inzit zal je in die categorie vallen die wss zwaarder bestraft zal worden ( mbt rijbewijs )
Leave a comment:
Guest replied
Snelste dat ik ooit meereed was +/-280 geloof ik.
En dan nog in een alpina B12 (e3
Leave a comment:
Guest replied
seg joriske, jij als agent. Ik heb is een vraag.
Wat kunnen de straffen zijn voor: rechts inhalen over een volle witte lijn? En links inhalen over een dwarsgestreept stukje?
Heb in mei 2 jaar m'n rijbewijs en nog nooit gepakt geweest.
Zijn dat dan echte km's of tellerkm's? Hoeveel afwijking heeft de Mini?
op de teller, dat zal juist onder de 200 zitten irl denk ik
Leave a comment:
Guest replied
Aja, DavidP;
U bent dom
Leave a comment:
Guest replied
Zijn dat dan echte km's of tellerkm's? Hoeveel afwijking heeft de Mini?
Leave a comment:
Guest replied
+200 met de MINI op de Autobahn ( 208 dacht ik )
Met andere auto's hangt dat rond de 180 ( meestal kunnen ze niet sneller )
Leave a comment:
Guest replied
True
Leave a comment:
Guest replied
Ik zal je advies opvolgen, vos. Met deze 'preek' voel ik me wel of ik een goede daad verricht heb Goed voor de moreel dus
Leave a comment:
Guest replied
Doe geen moeite rijder-w, ik heb dat hier ook al vaak geprobeerd duidelijk te maken, 't is nutteloos
Leave a comment:
Guest replied
Ik vrees dat wanneer je alleen gaat zijn, dat je vaak (veel) te snel gaat rijden. Je hebt immers het gedacht: 'Papa vindt het ok dat ik te snel rijd'. Ik zou er toch maar mee opletten... Op zich heb ik er geen probleem mee dat jij te snel rijdt, ik ben ook geen heilige. Ik waarschuw je alleen maar om te zeggen dat het niet eenmalig zal blijven
Persoonlijk heb ik er geen zwaar probleem mee. Maar heb jij (of je vader) erover nagedacht wat er zou gebeuren als de flikken jullie hadden tegengehouden ?
Echt, dan zou ik niet in je schoenen willen staan.
Moest je het ooit voorhebben dat ze je tegenhouden dan geef ik je de raad om toch maar te stoppen. Er zijn nl. mensen die denken te kunnen vluchten maar meestal heeft men daar weinig kans toe. De nr-plaat is snel genoteerd. En als een vluchtpoging dan nog eens slecht zou aflopen - bedoel dat er daardoor iemand zou worden doodgereden - dan is er echt geen toekomst meer voor die jeugdige bestuurder, noch voor z'n ouders.
Kan je dus alleen maar aanraden om voorzichtig te blijven, 5km lege baan of niet...
Juist ik geef je volledig gelijk in zo'n situatie kan er altijd iets gebeuren ( bv. politie) dan zal ik streng gestraft worden maar mn vader vast nog meer en dat besef ik maar al te goed.
Maar ik kan u verzekeren ik heb nu mijn voorloppig rijbewijs sinds 2 maanden en ik probeer zo veel mogelijk op te letten wanneer ikzelf rij en hou ik mij altijd aan de snelheidsregels...dat voorval met de overdreven snelheid was eenmalig
Leave a comment: