gisteren a4 voor 47 Eur gefullt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenBeleggingsadviseur bij INGNooit geen beroepsmisvorming daar?
(Chinese walls)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenHoe zit dat hiere??!!
D'r moet nog eens aan dien boom geschud worden, eh, dat er terug wat prijsdalingen te rapen zijn...
Comment
-
Op woensdag 7 januari wordt Super 95 & Super 98+ & Stookolie duurder!
* Voor Super 95 betaalt men vanaf woensdag maximum 1,178 €/l (een STIJGING van 0,073 €/l)
* Voor Super 98+ betaalt men vanaf woensdag maximum 1,192 €/l (een STIJGING van 0,069 €/l)
* Voor Diesel betaalt men vanaf maximum 0,934 €/l (onveranderd)
* Voor LPG betaalt men maximum 0,39 €/l (onveranderd)
* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,4863 €/l (een STIJGING van 0,0608 €/l)
* Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,5111 €/l (een STIJGING van 0,0608 €/l)
* Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4153 €/l (onveranderd)
* Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4725 €/l (onveranderd)
Comment
-
Ik dacht wel dat het al een tijdje geleden was dat er nog een stijging was, maar zo lang had ik niet verwacht.
Benzine en stookolie voor het eerst in drie maanden duurder
De maximumprijzen van superbenzine en stookolie stijgen vanaf woensdag. Dat meldt de federale overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie dinsdag. Het gaat om de eerste prijsstijging sinds oktober 2008.
De maximumprijs van super 95 stijgt woensdag met 7,3 eurocent per liter tot 1,178 euro per liter.
De laatste stijging dateert van 1 oktober vorig jaar, toen de maximumprijs naar 1,495 euro per liter steeg. Sindsdien was super 95 stelselmatig goedkoper geworden.
Vanaf woensdag moet voor super 98 maximaal 1,192 euro per liter betaald worden, een stijging met 6,9 eurocent per liter tegenover de maximumprijs vandaag. Ook bij super 98 was de maximumprijs stelselmatig gedaald sinds de 1,508 euro per liter op 1 oktober vorig jaar.
Stookolie wordt iets meer dan 6 eurocent per liter duurder. Voor bestellingen van meer dan 2.000 liter betaalt de consument vanaf woensdag maximaal 0,4863 euro per liter. Voor minder dan 2.000 liter is dat 0,5111 euro per liter en aan de pomp 0,602 euro per liter. De maximumprijs van mazout was sinds 23 oktober (toen maximaal 0,6704 euro per liter bij meer dan 2.000 liter) niet meer gestegen.
De prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten, aldus de federale overheidsdienst.
jns
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel een serieuse prijsstijging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOlie stijgt en dollar is flink sterker geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAllemaal de schuld van Iran hahahah .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOlie stijgt en dollar is flink sterker geworden
Comment
-
Gisteren gaan tanken toen ik naar Leuven geweest ben. Just de goeie momebnt gekozen dusOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenNadat het de laatste maand flink zwakker was geworden.
Eind juli zaten we bij ca. 1.59ish
En als de ECB de rente nog verlaagt, wat algemeen verwacht wordt, zou het best wel eens kunnen dat er nog zo'n grote prijsstijging zit aan te komen op korte termijn. Opverende olieprijs + sterkere dollar -> not good
Lange termijn blijf ik uiteraard uitermate pessimistisch wat betreft de dollar, ik zou er mijn spaarcentjes niet in willen beleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenZouden jullie nu stookolie tank voor huis laten vullen of nog even wachten...
Mijn gevoel zegt dat het nog iets lager gaat komen, maar ja...
Comment
Comment